Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det er akkurat dette som kommer til å skje med Softox :sunglasses:

Akkurat som med aeroclean, bare mye bedre.
Swiss er verdens beste sårskyll og safedes er verdens beste håndes.

5 Likes

I tillegg til alt annet. Tenk på ett tall.

1 Like

Ikke selg bjørnen før den er skutt nå :smiley:

EWMA CONFERENCE 2022 SYMPOSIUM

“Future Practical Solutions For Fighting Antimicrobial Resistance In Wound Care”

17 Likes

Likte at de tok med denne


Softox virker lokalt uten å forstyrre bakteriebiomen i magen. Viktigt poeng.

:sunglasses:

11 Likes


Klaus hadde mye interessant informasjon i sitt innlegg.

6 Likes

At SoftOX er med på denne konferansen, og har denne sensansen gir et klart inntrykk av at selskapet har blitt veldig mye mer voksent og profesjonelt i løpet av de to siste årene. Og hvilken fantastisk overbevisende seanse dette var! Hvis man har aksjer i dette selskapet, så burde man bruke en time på dette.

Har ikke hatt noe klart inntrykk av Thomas Bjarnsholt eller Klaus Kirketerp-Møller før nå, men jeg må si jeg nå er dypt imponert over både hva de har gjort og publisert, både relatert til SoftOx og ikke, samt deres foredrag her. At disse folkene har veldig tro på SoftOX sin teknologi er mer overbevisende enn noe annet i mine øyne.

Samtidig: En som åpenbart er kliniker har noen spørsmål helt på slutten der til Klaus Kirketerp-Møller som får fram at det er et stykke igjen før man vet hvor godt SBE fungerer i en klinisk setting. Men innen dette feltet er heldigvis kliniske studier VELDIG mye raskere enn innen kreftbehandling.

25 Likes

Tror det refereres til SBE i kroniske sår og hvor dypt det kan trenge inn i sår osv. Mulig jeg misforsto i forhold til ditt siste avsnitt.

1 Like

Med de nye patentene og litt mer kliniske resultater, så tror jeg det er veldig sannsynlig at Johnson & Johnson eller noen andre sluker hele SoftOX ex. SIS. Og det vil i så fall skje til en pris som er noe helt annet enn dagens 380 millioner pluss en “vanlig” prosent.

22 Likes

Er det kun er en avklaring på finansieringssituasjonen (i positiv forstand) som kan gi aksjen et betydelig løft? Ikke et retorisk spørsmål, mer et spørsmål ut i luften!:slight_smile:

Tja. Eit godt resultat på analysen av SIS data eller godkjenning for SafeDes-desinfeksjon fra Kemi vil vel kanskje kunne gi eit kortsiktig blaff i positiv retning :wink:

Foreløpig resultater fra SIS ga i likhet med Hemsedal-rapporten intet kursløft så det er nok penger på bordet som nå må til for å få et realt løft i aksjekursen.

Ellers meget solid presentasjon på EWMA 2022!

Eg trur kanskje disse tingene henger litt sammen. Skal ikkje sjå bort fra at DNB kan ha funne ein potensiell partner for SIS som avventer resultatene fra Fase 1 for SIS før dei signerer. I få fall får me håpe på litt cash up-front med milepæler for videre utvikling.

Analyse av safety-data skal vel gjerast av ein uavhengig tredjepart om eg har forstått ting riktig.

Jeg hadde ikke blitt lei meg om J&J kom inn med et par hundre mill dollars upfront for utvikling av SIS med en stor, fet lang hale med ekte biobucks…

1 Like

At noen kommer inn her snart er det vel liten tvil om. Det som blir spennende er hvordan avtalen blir og hvor mye dollars de legger på bordet.

1 Like

Er vel de som har gjort det og funnet den i orden.

1 Like

Det norske selskapet Kappa Bioscience produserer vitaminet K2 i Oslo. Norske gründere selger livsverket til USA for 3,2 milliarder: – Helt fantastisk | DN

3 Likes

Wow, og Softox sine produkter har jo tusen ganger større potensiale.

2 Likes

Ja, her er det nok eg som har blanda korta litt ser eg. Når eg les meldinga fra 19.mai på ny så ser eg at data fra fase 1 er klare. Eg hadde fått det for meg at studien var ferdig den dagen og at me venta på at ein uavhengig gruppe skulle analysere data og komme med ein rapport.

Data from the study demonstrates that an aqueous formulation of HOCl can be administered to the respiratory tract as an aerosol, as evidenced by dose-response effects on safety parameters, which were predominantly mild, even in the most intensive dosing regimen.

With these positive results from the Phase 1 study, SoftOx will continue Phase 2 clinical development of SIS. The company is already in the process of preparing Phase 2 documentation and is engaged in dialogue with the European Medical Association.

Då kan det jo komma ein melding om partner når som helst :wink:

1 Like