Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Sitter med 200k aksjer og har vært med mer eller mindre siden starten. Edit: Aubert (som innlegget over viste til), ikke undertegnede.

Sitter du med aksjer for over 7 mill i Softox?

200 000stk? Over 7mill dagens kurs? Kolosalt💪

Brukeren over nevnte familien Aubert, som er de som sitter med 200k aksjer. Min beholdning er tilsvarende luft. Altså 0.

@blobb1 som plutselig fant det for godt å slette innlegget og skape forvirring. Er dessverre langt fra god for slike summer :wink:

Hvorfor 0? Kan huske at du har vært aktiv med flere gode innlegg i tråden her lenge.

Blir halshugget for å nevne det, men synes ikke at det er tiden for å sitte i et selskap med finansieringsbehov. Rødt flagg uavhengig av potensial på sikt. Men har fortsatt stor tro og forventer å ta en posisjon når ting er mer avklart.

1 Like

Beklager jeg blandet navnet aukrust og aubert. Derfor slettet jeg. Aukrust forekom i artikkel i DN ikke aubert.

Hadde alle vært like fokusert på “røde flagg” som deg, så hadde ikke selskapet eksistert.

2 Likes

Forventer nesten at man hensyntar seg selv og ingen andre når egne penger blir investert.

2 Likes


2 Likes

Ja velkommen inn på langt høyere kurs når økonomien er sikret via partnerskap SIS, eller tilskudd fra det europeiske forsvarssamarbeidet :wink:!
Synes ikke å være noen god strategi Aaleby!

Foreløpig har Aaleby tatt bedre valg en oss som sitter. Så vil det vise seg hva som er best i det lange løp.

I dag har vi laveste close siden mars 2020. Det sier vel sitt om hva markedet mener om hva Softox har fått til.

Nå må det være en stor eller flere små som har sett seg lei og selger ut, ellers er det nytt short-run.

2 Likes

Svært klar over at det er en mulig mulighet :wink: Prioriterer å sikre nedsiden i form av å tenke worse case og da må man heller kunne glede seg på vegne av selskapet og dets eksisterende aksjonærer om det istedet skulle bli jackpot.

1 Like

Ledelsen har desverre ikke fått til en dritt og dette under to år med pandemi der produktene burde vært svært ettertrakta. De feiler gang på gang.

På nettsidene i dag gikk Glenn Gundersen fra «Chief Medical Officer» til «Medical Director» og Christopher Burton gikk fra «Chief Medical Officer, SoftOx Inhalation Solution» til «Chief Medical Officer».

1 Like

Hva innebærer det?

Finere titler :slight_smile:

Kommer sikkert flere ansatte…?

Det tror jeg innebærer et skille mellom faglig og organisatorisk ledelse.

For eksempel at Glenn Gundersen skal være på toppen organisatorisk og jobbe med det organisatoriske evt. bruke mer tid mot eksterne medisinske samarbeidspartnere mens Chris Burton går over til en rolle som driver prosjektene fremover sett med et faglig fokus. Vi får nok høre noe om det på Q2.

7 Likes

Og dermed behov for flere coins i kassa. Det er vel ikke usannsynlig at det må flere pers til pumpene når de skal skalere flere produkter i porteføljen. Kan ikke skjønne annet enn at de flinke ansatte i softox har hinsides travle dager og relativt mye work in progress på en og samme tid.