Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Er glad jeg er posisjonert da det ligger i kortenene at et en patpartnerskaps avtale/utskillelse SIS, eller et tilskudd fra EDF kan tikke inn, pluss mangen uvisse wild cards. Det er jo mye på gang nå.
At SIS er tenkt skilt ut eller solgt er sagt ved flere anledninger av almås, “Vi forventer at SIS blir plukket opp av BP etter at det har blitt dokumentert trygt i mennesker”. DNB Jobber med dette oppimot flere parter nå.
Uforståelig at det er så lite omsetting i aksjen i dag, utenom en som absolutt vil selge 5000 aksjer.
Er nokk en del som ser an hva FED foretar seg, buy the fear tenker jeg:) om kursen var det den er nå for noen uker siden hadde alle kjøpt med begge armene og begge bena. Ingenting fundamentalt er forandret negativt, tvert om. Ligger en solid teknisk støtte ved de 2 siste bunnivåene på kr 33.

9 Likes

Noen som har tenkt på størrelse/utforming på en eventuell partnerskaps-avtale innen SIS?

Ikke minst bør kjøpssummen bli formidabel i tilfelle det skulle bli som Almås uttrykker det: “Vi forventer at SIS blir plukket opp av BP etter at det har blitt dokumentert trygt i mennesker”. DNB Jobber med dette oppimot flere parter nå.”
Nesten litt vanskelig å tenke seg avtalebeløp på flerfoldige milliarder når hele Softox nå prises til pusslete 0,35 milliarder!

2 Likes

Trist skue å se på kursen, ingen kjøpsinteresse og litt større poster presser nedover.

Tragisk at man skal ha lov til å kjøre kursen ned slik som en person kan gjøre!

Starter shorten på nyheter og fortsetter dagene etter… (ref mine tidligere utlån)

bare til å takke ledelsen for tilliten de har klart å skape i markedet. Men flere her inne mener jo kursen ikke spiller noen rolle fordi de er long.

Er vel lite så langt som tyder på at det er shorting denne gangen. Kan heller muligens se ut som en short på 27k ble levert tilbake i slutten av mai. Da er det litt mer bekymringsfullt at det kan virke som Rocha er på selgeren.

Hva om vi her inne la oss litt i selene og begynte å kjøpe? Har egentlig nok men kan ta litt til

2 Likes

Har han solgt mye og har mye igjen?

Skal ikke gå i detalj da man heller kan abonnere på tjenesten, men har solgt noe fra et par kontoer og har en god del igjen. Som ikke betyr at alt nødvendigvis skal ut. Åpenbart.

Ok, bare å legge seg langt ned på 20 tallet da, for dit må han for å få nok volum.

Fuck, vi synker hver dag med 8%. Triste greier

Ikkje bra :sweat_smile:

Tredje sommeren på rad med krakk. Min dårligste investering noensinne. Og det sier litt med tanke på ekskjerringa.

Kjenner til den der.

1 Like

Damene er som Soft-ox, de kan plutselig fyre av til værs ut av det blå. Pass på.

1 Like

Joda. Tror fortsatt det blir fint på sikt, og det kan plutselig komme noe veldig bra. Men pr idag, er det ikke noen tvil om at det er det.

Max et kvartal til så er kassa tom

1 Like

Hvor har du det fra? Lik bruk i 2022 som 2021 tilsier penger ut i 2023…

1 Like

De bruker 90 millioner i året og hadde 34 millioner i cash så… jeg er forsåvidt enig med @OpenMindInvestor

Softox slik det er nå burde være en drøm for spekulerende og aggressiv venture kapital om de bare kan få dyttet Almås ut på sidelinjen og ta kontrollen.

Burde snart komme en melding ang. Fase 1 SBE. Ble også bekreftet nylig fra IR at de var i sluttfasen.

Dersom de har så stor interesse fra finansielle investorer/partnere som de sier, vil jeg anta at disse er tilnærmet ferdig forhandlet. Da med bakgrunn i forberedelsene til fase 2 forsøkene.

I følge IR ventet de pr. Slutten av mai på endelig studierapport for SIS-01.

Som nevnt ovenfor, blir det veldig spennende å se hvordan disse avtalene blir satt opp. Med en marketcap sub 350mill sliter jeg med å se at disse avtalene blir formidable for dagens aksjonærer…

1 Like