Jeg er også godt lastet. Men jeg vet det er det som er avgjørende for når @Aaleby hopper på igjen. Selvfølgelig har det ingen betydning for oss som er godt lastet. Vi sitter jo gjerne allerede med store urealiserte tap…
Det betyr jo bare at emisjonsspøkelset fortsatt kommer til å henge her frem til man har fikset en større finansiering. Det vil igjen gjøre at kursen kommer til å henge lavt.
Nå skal folk hoppe på fordi emi mest sansynlig ikke skjer de neste mnd og triggerne kan skje når som helst. Emi blir nok på andre siden av 50-tallet
… increasing the amount of the Loan to up to approx. NOK 30 million
Om du meiner at rentefritt lån og ein sterkt rabattert emisjon er likestilt så er det greit nok for meg. Eg ser jo at eg var naiv som trudde at eg skulle sleppe å lese mas om emisjon eit par månadar. Kjør på med emisjonsdiskusjonar om dere vil det
All logikk tilsier emisjon >55 nok. De emisjonene selskapet har gjennomført taler sitt klare språk. Ikke minst se på hvor solid selskapet er /fremstår nå til sammenligning med forrige emisjon på 55.
At de nå har muligheten til å vente og benytte seg av slike lån på kort sikt er jo en voldsom styrke for et slikt selskap. Tenk bare på hvor mye en emisjon koster også… det slipper vi nå .
Samtidig er de tydelige på at det trengs en emisjon, men den skal jo da dekke dyre, avgjørende studier fase 2 og fase 3. Som de fleste her inne kan se fram til!
Mitt anslag er emisjon mot slutten av året. Innen den tid har vi fått såpass med nyheter som gjenspeiler en kurs på 60-65 er mitt stalltips.
Godt med eiere som bryr seg om kursutviklingen.
Jeg bryr meg ikke. Det var mitt svar på hans spørsmål.
Det kom fra den rette Spent på hvordan passet ditt blir påskrevet.
La oss slutte å skrive sånn til hverandre. Hold dere til selskapet, ikke enkeltbrukere.
Enig, får holde fokus på selskap her, Aaleby har legitime grunner for hvorfor han har solgt og helt fair det, at man blir påvirket av posisjonen sin går begge veier og det bør man tåle. Viktig for tråden at vi får forskjellige meninger og vinkler.
Vi kan kose oss med at de trenger hvert fall ikke noen emi før vi får vite om vi får funding fra EU og går ikke den gjennom så kan det være de klarer å få inn en partner også før de trenger penger. Gull dette, imo.
Håper at vi hører noe fra Sverige snart, altså at vi får et godkjent produkt. Noen som vet når vi kan forvente dette?
Jeg følger krigen i Ukraina tett og det er meget stort fokus på best mulig pleie av sårede ( selvsagt) Har hørt flere uttale at det er uhyre viktig å få renset små og store skadet hurtig. Skulle derfor forbause meg veldig om ikke soft får de 100 millioner fra EU forsvarssamarbeidet.
Hvis Softox får de 100 millionene, vil de da være øremerket til enkelte deler av Softox sine produkter, eller kan Softox bruke pengene akkurat som de vil? Over hvor lang tid vil pengene bli utdelt? Vil alt bli utdelt umiddelbart?
Meget godt spørsmål.
Hvis jeg ikke husker feil så sto det noe om dette og at de ble betalt ut sen sommer/ tidlig høst…(med forbehold om jeg husker riktig).
Vet ikke noe når det blir utdelt, men det er jo øremerket forsvaret da og forsvar mot kjemiske våpen, tror dette skal brukes til en inhalsjonsløsning for forsvaret.
Ja ganske sikker på at det gjelder inhalasjonsløsningen.
Ut i fra denne linken så virker det som de allerede har hatt kontakt med EDF for sårbehandling i 2020. Funding & tenders
De er nok interessert i begge produkter
En hærlig betryggende melding, og den rører seg knapt, trenger vel litt starthjelp for å få løpeguttene igang.
… ligger på kjøp i dag også jeg, men det gjør vel alle her inne, eller…
Bra investmidt, du flyttet deg opp til 35,- og ser jeg:)