Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Hvor er @TekBot med sine børsmeldinger?

1 Like

Let your winners run :rocket:

1 Like

Noen som kan forklare disse dataene litt meir?
Hvor mye bedre er dette enn standard behandling?
Regarding the wound healing capabilities, the study meets its primary endpoint of re-epithelialization (non-inferior to NS) by day 10 with high significance (p<0.0001). - Etter 4 dager har dei sammenligning men hva etter 10 dager?

Hva er normal tid for å få CE merking. (skrive søknad til den ferdig behandla)

Hvordan og hvem er det som tar seg av salget?

Når kan vi forvente det er på merknaden?

Er dette eit produkt som vil selge seg sjølv eller må salgsorganisasjon på plass?

Usikker på nøyaktig hvor lang tid CE-merking tar, men selskapet har vært tydelige på at produktet ikke vil være på markedet før tidligst 2022.

1 Like

Skal ta å få spurt en lege som er medlem av face-gruppen og som har relevant bakgrunn.

5 Likes

Partnerskap med et større farma er nok veien å gå for å komme på markedet. Spørsmålet er om ikke det kan komme et bud på hele sulamitten etter hvert.

Antar Coopmed har jobben i EU med å saumfare utlysninger å legge inn anbud på det som kommer fortløpende, og det er ikke lite…

Skjønner. (Det vil egentlig si at produktet ikkje selger seg sjølv. På samme måte som PHO sitt produkt)
Vil det ikkje være enklere å få solgt ut denne delen av selskapet enn heile? Har Softox prata noe om mulig salg av heile eller deler av selskapet evt utilisering av produkt?

Ps. Dagens melding må vel også love godt for dei militære forskings prosjekt. Siden det er vel i samme gate.

Delvis vil det selge seg selv godt innenfor forsvaret. Med denne bekreftelsen vet vi nå at det kommer til å bli solgt for en del i forsvarssegmentet i Norge og forhåpentligvis til forsvar i andre land.

2 Likes

Dette kan absolutt ikke sammenliknes med Photocure sitt Hexvix/cysview. Det er et drug-device produkt som krever en stor salgsstyrke, urologer mm… For SWIS handler det mer om å bli synlig i markedet, og det gjøres lettest, som h3nk1 skriver med big pharma. Blærekreft og sårrens er vidt forskjellige ting. SWIS med sine overlegne resultater vil være mye mer lettsolgt i mine øyne…

3 Likes

Kan hende, her er jeg usikker. Blir litt som @Ekspertis1 er inne på, dette er off-the-shelf og best in class. Det er nok mange som vil sitte med en slik lisens.

Det er nok kinkig, da teknologien er tilnærmet identisk på tvers av indikasjonene. I mitt hode gir det egentlig bare mening å selge hele selskapet.

Definitivt! Dagens melding dokumenterer overførbarhet i andre indikasjoner, safety og effekt. Alt tilsier at man kommer i penga både sivilt og militært.

4 Likes

Dagens melding lover vel også godt med tanke på : SoftOx går inn i 6 milliarders marked innen dyrehelse | Finansavisen

3 Likes

Enig i dette, i hvertfall når det gjelder SWIS, SBE og hånddes. Vil tro det er enklere å kunne selge SIS-delen uten at dette blir et for stort problem.

2 Likes

Sant. Ledelsen vet bedre enn de fleste hva som skjer dersom de får dokumentert safety og effektsignaler med SIS.

1 Like

Fikk foreløpig “bare” følgende kommentar til spørsmålet: “Bjørn Inge Ydstebø jeg er BUY!”

Sier vel sånn sett sitt :moneybag:

10 Likes

Ja dere har sikkert rett.
Eg tenkte berre SafeDes og SWIS var produkt som er ferdig utvikla og klar til salg. Ingen risiko på om det fungerer eller ikkje. Så her handler det berre om å få selge produktet.
Enklere å regne ut riktig pris.

SBE og SIS er ikkje klar for salg og usikkerhet om og hvor godt det fungere. Her er det forskning og ikkje salg av produkt.
Å skulle finne riktig pris her blir utfordrende. Om det fungere er det jo et enormt marknad.

Tipper på at man fort vil se kursen fortsette å lagge selv om potensialet er gedigent rett og slett fordi markedet vil fokusere på faktisk salg her og nå heller enn mulighetene som ligger noen få år frem i tid.

For min del får det ta den tiden det tar. Til slutt vil man få som fortjent.

Mon tro når noen får regnet på dette. SB1 er jo passe på etterskudd med sin analyse.

@Boblegutten, har du noen tanker om hvor brokete veien er til markedet og hva som er sannsynlig penetrasjon? LOA er ~100%, og om det er sannsynlig at SWIS blir et foretrukket produkt, så burde kursen vært tresifret nå.

Veldig fin melding. Godt å få fokus bort fra Covid.

Er Saline det samme som Pyrisept og lignende?

https://www.apotek1.no/produkter/pyrisept-1mg-ml-opplosning-100ml-442392p

Får vi melding når dei starter opp igjen forsøk på dyr?
Planer var vel oppstart i Q2 og resultat i Q4. Kort tid fra start til svar.