Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Er EU en smule framsynt tar de Softox med ( under forutsettning de har søkt) i programmet om utvikling av nye medisiner mot Covid.

Fra dagbladet:
Det indiske helsedepartementet har foretatt innledende studier av plussvarianten, hvis navn er AY.1, og disse skal vise flere ting, ifølge BBC:

  • Virusvarianten skal spre seg enklere.
  • Den skal binde seg enklere til lungeceller.
  • Viruset skal være resistent mot antistoff-behandling.
2 Likes

Er det meningen at emisjonsaksjene skal komme på konto automagisk? Eller må man ta kontakt med banken for å få overført de?

Jeg har fått de på vps for lenge siden. Bruker DnB.

Jammen ikke store justeringer jeg trengte å gjøre i chartet her, så på det nå for første gang på lenge.

Den store emien der ledelse og ansatte var med for fullt ser ut som den har medført mer eller mindre akkurat det den skal: Diamond hands

Hvis den fortsetter å holde seg over 50 dagers snitt kan dette bli veldig pent veldig fort

16 Likes

Kanskje Erlend snakker om Softox neste episode av Aksjesladder😀

6 Likes

Man kommer til å se tilbake på denne meldingen og den påfølgende aksjekursen og gjøre seg den refleksjonen at det kan ta fascinerende lang tid før :bulb: tennes for norske investorer.

4 Likes

Skrablet sammen et innlegg på aksjeforum-gruppen på face i går. Skjønte på forhånd at innholdet av mange ville oppfattes som haussing, men står inne for hvert et ord og vending. Nesten så det provoserer at ikke flere ser hvilken fantastisk investeringsmulighet som Softox utgjør på dagens kurs med tanke på onsdagens melding, fremtidens utfordringer med antibiotikaresistens og samarbeidene med DoD og FFI.




26 Likes

Veldig bra Aaleby. Du kan gjerne ta med samarbeidet med FFI her også :slight_smile:

Samarbeidet med forsvarets forskningsinstitutt er nevnt :slightly_smiling_face:

Ah jeg som ikke er helt våken. Er innlegget publisert? Fant det ikke.

Ble publisert i går kveld. Ikke til stående ovasjoner akkurat;p Men skal være mulig å finne.

Mulig jeg ser i feil gruppe? Har scrolla langt ned i aksjeforum og kun funnet et innlegg om Softox og den var ikke fra Aaleby.

Softox stiger 18% i dag på gode nyheter rundt testingen av deres produkt for desinfisering av sår.

Softox produkt er overlegent bedre enn konkurrentenes.

Dette er en langt mer skånsom behandling enn dagens og mer effektiv! De kan da snart entre et market verdt over 13 milliarder kroner i året.

Softox kursen har så seint som i dag vært omsatt for 43,50kr, men har tidligere siste 12 mnd vært omsatt helt oppe i 95kr og 2 ganger over 80kr.

Blir dette produktet, og produktet for innhalering(dreper bakterier i lunger) en komersiell suksess, snakker vi mangedobling av aksjekursen.

Jeg har vært med på oppturer og nedturer. Lå lenge på 25% i minus, men ligger nå snart i break even med 4000 aksjer.

Kortsiktig(1 mnd) mål er 65kr. Langsiktig: Sky is the limit.

1 Like

Den ligger ikke ute på Aksjeforum, enten så har det bugget eller så er innlegget blitt slettet.

Ekstremt merkelig. Dukker opp når jeg tar et søk på egen aktivitet. Skal sjekke det opp med admin.

Her er feeden sortert etter Nylige innlegg:

2 Likes

Da skal det være back on track.

Litt flisespikk: det er klinisk bekreftende data (ikke “fase-2” som de fleste assosierer med steg 2 av 3 på veien i onkologiske studier) som de søker om godkjenning som medical device med + CE-merking.

4 Likes

Skal tru om vi får litt plass i Finansavisa på lørdag etter ukas melding.

Betyr det at Softox ikke trenger å gå videre med en større studie for å dokumentere den fulle virkningen av Swiss-2 sårskyll?

1 Like

Vil ein partner vente til etter godkjent CE-merking eller vil ikkje CE-merking ha betydning for ein partneravtale?