Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

For hver dag som går øker emisjonsrisikoen her… Selskapet har omtrent 0 inntekter fra salg av desinfeksjon… Spørsmålet er om brødrene har kapital til å være med på enda en ny runde… Er få store eiere her

Hva ønsker du egentlig å oppnå, utover å fremstå som en ussel kloakkrotte?

Heldigvis stort sett forskånet for slike her på TI. I motsetning til søppelet som flyter rundt på Hegnar online.

8 Likes

Positivt med ulike meninger på forumet. Du ble imidlertid «avslørt» for et par dager siden og burde blitt stengt ute. Synd at du tror det har noen effekt å baisse her inne.

5 Likes

Ja, her går det for seg. Første gang jeg har kjøpt aksjer 2000+ meter over havet på topptur. En fryd å være uten mobildekning og internett når OSE er i full vigør.

Fortsatt god sommer :sunny:

22 Likes


En av mine beste handler ble gjort her i minus ti grader midtveis i en fin skitur.

Kan ikke si det samme om å ikke selge på nyheter i softox. Oh well, kan godt være der klarer å dra dette i land, men kunne gjort det på en smartere måte selv.

1 Like

Tja hva skal en si er det nå en skal begynne å handle eller vente enda litt?
Umulig å si når bunnen nås men kan ikke være så langt igjen vil jeg tro.
Synest selskapet har vert meget uheldig med diverse som de ikke rår over så håper det snur nå og de får litt vind i seilene.

1 Like

Alternativt er å kjøpe litt og litt hvis man er usikker. For eks om man har 30k å kjøpe for så kan det være en idé å kjøpe 15k x2 eller 10k x3, avhengig av hvor langt ned du tror kursen kan gå.

1 Like

Ja. Nå er det tid for å kjøpe.

2 Likes

Tenk at Soft-ox er på dette nivået etter Swis resultater: :orangutan:

Thomas Bjarnsholt, DMSc. and Professor at Copenhagen University and University Hospital, and his partner MD Klaus Kirketerp-Møller, Chief Surgeon at Bispebjerg University Hospital and Copenhagen University, have tested our antimicrobial agent and stated the following:

“We have tested a large variety of topical antiseptics for the eradication and removal of biofilm in our in-vitro wound models. SoftOx has shown outstanding results; both directly on the surface of the biofilm, and beneath the simulated wound surface where the type of biofilm is found, which is the most difficult to eradicate.”

“Biofilms represent a major problem for wound healing as they protect, spread and facilitate the creation of new antibiotic-resistant superbugs.”

Thomas Bjarnsholt, DMSc. and Professor at Copenhagen University and University Hospital

9 Likes

Her fyller jeg på så ofte som mulig. Softox er basically på IPO kurs nå, og veldig mye har skjedd siden den tid. Derfor er dette en nobrainer i mine øyner. Fyllte opp med ytterligere i dag :slight_smile:

2 Likes
4 Likes

Tenk på et tall :smirk: Tålmodighet er en dyd. Tar meg en ekstra øl og nyter kvelden.

3 Likes

Hvor mange kvartal kan de holde ut før de må hente penger igjen? Husker at CEO ca i mars 2020 at emisjonen da garantert var den siste de gjorde… de har allerede hatt en etter det, og så nå kan det altså med høy sannsynlighet komme en til?

:yawning_face:

Du har ikke vurdert å prøve å finne ut av det selv, det blir mye repeat fra deg…

11 Likes

Meget mulig; avhengig av i hvilken grad de kan realisere volum i forbindelse med eventuell godkjenning av desinfeksjons i EU mot slutten av året.

Er interesse tilstede og bulkvolum i tilstrekkelig mengde shippes over grensene så er ikke emisjon prekær.

I motsatt fall må de hente penger for videre forskning, og det er også mulig kostnader forblir flate. Er jo ikke kostbar kreftforskning med årelange endepunkter de driver med.

Man kan selv vurdere hva man anser som innpriset på nåværende tidspunkt, men ut i fra dine tidligere innlegg antar jeg at du ønsker en billigere inngang :slight_smile:

6 Likes

Vi alle er klar over dette. Sannsynligvis før året er omme/rundt årsskiftet. Noe mer du lurer på?

1 Like

Dansk Folkeparti opfordrer regeringen til at komme på banen i strejken med sygeplejerskerne, som er utilfredse med deres løn.

Tidligere i denne uge opfordrede Enhedslisten også regeringen til at komme på banen. Politisk ordfører Mai Villadsen mener, at regeringen med statsminister Mette Frederiksen (S) i spidsen skal indkalde til politiske forhandlinger.

4 Likes

I litt for feriemodus til å tenke for mye selv. Er det mulig å tolke dette på noen som helst måte?



1 Like

Ta deg en vel fortjent ferie @Aaleby , lukk pcen og nyt tilværelsen. Ting kommer når man minst aner det som regel…

2 Likes

Enig, Aaleby er en jeg unner mye ferie. Så mye bra informasjon og tankerekker han er kommet med. Tror nok det har hjulpet mange flere enn meg. Må si jeg er litt spent på om det kommer noe nytt på Arendalsuka da :hugs: