Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Mens vi har ferie, jobber de nok godt i SoftOx.

11 Likes

Morro Ä se Softox produktene havne Þverst pÄ fÞrste siden hos OneMed.

(OneMed Group er en av de dominerende leverandÞrene av helsepleieprodukter i Nord-Europa med en omsetning pÄ over 4 milliarder NOK og ca 700 ansatte. OneMed Group betjener bÄde det private- og offentlige helsemarkedet samt andre bedrifter med produkter med hÞy kvalitet.

OneMed Group har hovedkontor i Stockholm og har virksomhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Nederland og i de tre baltiske landene.)

https://www.onemed.no/categories/8205/handdesinfeksjon

14 Likes

Gleder meg til folk forstÄr potensialet i denne bedriften :slight_smile:

1 Like

Potensialet tror jeg mange.forstÄr. potensialet er enormt i svÊrt mange selskaper pÄ osb om dagen. Problemet er at veldig fÄ klarer Ä omstille potensialet om til solide resultater.

2 Likes

venter og venter pĂ„ mer dipp men nĂ„ tĂžrr jeg ikke vente lenger​:smiley::smiley: stigende trend igjen og nyheter rett rundt hjĂžrnet kan jeg lukte. uten at nesen min alltid lukter rett.

5 Likes

Her vil inhalatoren komme til sin fulle rett, kanskje vi kan ta litt safedes som munnskyld og svelge ned noe ogsÄ. Gir kanskje grunn til Ä tenke i slike baner?

(Vaksinerte personer som er smittet med deltavarianten, har svĂŠrt store mengder virus i nese og svelg, opplyser direktĂžr Rochelle Walensky ved CDC til [New York Times])

8 Likes

Ser ut som interessen for Ä selge minsker. Kanskje vi ender pÄ en fin + i dag og at bunnen er nÄdd? Jeg har dog ikke hÞrt noe nytt fra selskapet. Jeg tror vi har en spennende hÞst i vente. Ellers ha en fortsatt god sommer folkens! :slight_smile:

12 Likes

MĂ„ da komme softox munnskyll og nesespray da?:slight_smile:

MÄ det stÄ Munnskyld eller nesespray for Ä bruke det som det?:grinning:

Helt klart fĂ„r jeg Covid vil Softox bli brukt
 liten smaksprĂžve er ufarlig, stĂ„r i sikkerhetsdatabladet😉

Kunne ikke softox sitt produkt ogsÄ blitt solgt som servietter?

Jo, ingen problem med det.

2 uker til Arendalsuka. Kommer det nyheter fĂžr det, mon.

1 Like

Kan jo hÄpe pÄ at sykepleierstreiken i Danmark blir avklart nÄr dei trappar opp streiken 10.august, sÄnn at me fÄr meldt fÞrste pasient i SoftOx Biofilm Eradicator (SBE) studien. Eventuelt kan det vel komme nytt om Hinas.

WiderĂže har safedes pĂ„ flyene sine i fĂžlge xtrainvestor chatten👍

9 Likes

Dette mĂ„ dere ta med en klype salt (evt med en hĂ„ndfull med hĂ„nddesinfeksjon :slight_smile: ) men nĂ„r jeg var i Kristiansand Dyrepark i helga ble jeg flere ganger sprayet i hendene av “smittevernsagenter” i parken og dette luktet svĂŠrt likt som SoftOx (svak eddik-ish-basseng). Er 99% sikker pĂ„ at det ikke var alkohol (det brukte de ifjor).

PrÞvde Ä se pÄ kannen de hadde stÄende ved TÞmmerstupet men den var helt hvit pÄ begge sider - muligens noe kryptiske tegn/koder som var pÄfÞrt. Tipper de evt. er en form for OEM/bulk-kunde.

1 Like

Er vel ikke andre desinfeksjoner som har den luktenÂż Da har salgsgutta hos softox stĂ„tt pĂ„ i sĂ„fall og jeg lurer pĂ„ hvor ellers de kan ha fĂ„tt til avtalerđŸ€”

1 Like

11 Likes

Alle sprayflasker de benyttet var anonyme men bÄde lukt og fÞlelsen pÄ hendene var veldig lik fra den jeg selv kjenner nÄr jeg har brukt det her hjemme. Fortsatt bare en kuriositet (for meg) men uansett spennende sett i kombinasjon med WiderÞe historien. Det skjer ting og like greit at det skjer litt i det stille. :slight_smile:

8 Likes

Spennende ! Om noen voksne nÄ skal inn, sÄ blir den Ä gÄ som ild i tÞrt gress.

1 Like

Kan ogsÄ vÊre Oxyl-Pro. Lukter ganske likt, men etter Ä ga prÞvd dette litt. Er ikke i tvil at SoftOx sitt produkt er Ä foretrekke. ( Kan vÊre litt med at jeg er investor i SoftOx ogsÄ. ) :rofl:

1 Like