Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det er en interessant teoretisk øvelse å skulle valuere teknologien dersom den løser opptil flere verdensproblemer (sår, luftveier, ingen resistens).

Hvor mange nuller skal bak milliarden? Ingen vits at vi bruker tid på det på nåværende tidspunkt. Det er enn så lenge en absurd tanke som hinter til det underliggende potensialet i caset.

2 Likes

Betryggende at Coopmed har levert anbud til det svenske helsevesnet og ikke trukket seg etter tilbakekaldingen. Viser de er inne for fult og sansynligvis vil de også levere anbud hos danskene da de vist nok også har opprettet en gruppe uten alkohol som svenskene. (husker ikke hvor jeg leste det nå)

4 Likes

25 Likes

Lurer litt på noe som jeg bet meg merke i som Almås sa og husker selvfølgelig ikke helt hvordan han sa dette men men det var noe i duren om “urenheter”, nesten som det var et varsel om at det slettes ikke var bare de som hadde dette i produktene sine. Tolker jeg det feil eller hvordan tolket dere dette? (ble sagt sånn på tampen.)

Ingen som har opptak?

De, softox, hadde funnet samme type urenhet i et annet konkurrerende desinfeksjons produkt, så tror jeg han sa at dette produktet var eu godkjent.

Var i den der duren jeg også tolket det. Bør være likhet for loven…

Ikke helt det samme som det jeg sitter igjen med. Ja, de testet et annet produkt som hadde problemet, men nei, Softox har ikke det problemet selv. Det kan oppstå i en råvare som brukes, men ikke i særlig grad i det ferdige produktet til Softox. Så om man har kontroll på råvaren under produksjon er det et ikke-tema egentlig.

4 Likes

Urenhetene det snakkes om er klorater. Klorater er sterke oksidasjonsmidler og er uønsket.

Men som Almås sa, dannes det ikke betydelig mengder klorater i produktene

2 Likes

Almås sa SIS vil kunne bli snappet opp av BP hvis fase 1 -2 viser gode resultater. Hva tenker dere, ville dem da solgt hele selskapet eller kun SIS teknologien?

Hvem er BF?

Big Pharma…

Alt er vel til salgs for rett pris. Siden Almås, styremedlemmer, og ansatte eier mesteparten må prisen også være høy nok

Noen som vet om web-casten kan ses nå i ettertid, eller var bare en direktesending?

Det var opptak på casten, så det blir nok mulig å se i ettertid…

Du kan sende e-post til sb1 og spørre.
Jeg sendte e-post til dem ved forrige presentasjon og fikk dette til svar

Hei,

Vi har dessverre ikke opptak av denne presentasjonen siden den ble gjort i Teams format som gir interaksjon mellom repr fra selskapet og deltakerne. Av Compliance så har vi ikke mulighet til å gjøre et opptak tilgjengelig siden man i opptaket vil kunne se hvem som deltok i møtet og hvem som evt stilte spørsmål.

1 Like

Til tross for ikke resultatene til SWIS er offentliggjort enda virket det ikke et snev av tvil at det var en suksess

3 Likes

Jeg fikk dessverre ikke med meg hele, og da blant annet dette. Var det noe hint i retningen at det var gode resultat?

Jeg klarer ikke å ta igjen konkrete formuleringer i farten. Det var mer et generelt inntrykk jeg satt igjen med når de snakte om blant annet CE-merking. Andre har kanskje mer å fylle inn?

1 Like

Har kun én ting å si; kudos til Almås og Gundersen dersom den selvsikkerheten og troen på selskapets utvikling som ble signalisert gjennom hele webcast’en, inklusivt når SWIS ble omtalt, ikke var ekte, men tilgjort. Ville vært en skuespillerprestasjon av nærmest episke proporsjoner.

9 Likes

Er det noen som har rippa Teamsmøtet?

1 Like