Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ja, det er jo helt jalla at man ikke kan se dette noe annet enn direkte!

1 Like

Hva er forøvrig greia med aksjeposten på 44000 aksjer ca som som kom inn på top 50 for et tre dager siden med Sparebank 1 SMN, for så dagen etter bli MEGLERKONTO INNLAND DANSKE BANK AS, for så i dag bli flyttet til Danske Bank AS kontoen. Danske Bank AS kontoen som forøvrig har kjørt gradvis nedsalg den siste perioden.

Danske bank Har ligget på +/- 170 000 siden Mai 2020 men kursen har de fått ned med stuntet.

jeg håper jo personlig at BF ikke får kjøpe opp produktet, men heller kjøpe/leie rettighetene til å selge produktet/lisensiering. Se for deg at Pfizer kommer ut med produktet og Softox sitter og drar inn 50% av profitten ved salg av “Pfizer influenza killer” som ville nådd enorme markeder på 0 tid vs om softox skulle solgt inn softox SIS…

6 Likes

Nytt innhold de la ut i dag:

14 Likes

Tror ikke noen kommenterte det etter møtet i går men Almås bekreftet vel at SIS skulle ha fast-track og at de er klare til rask oppstart når de får ok

1 Like

Jeg tror det stemmer, i mitt hodet sa han noe sånt som “vi snakker tross alt fast track”
Jeg angrer på at jeg ikke tok opp det møtet.

Måten Glenn Gundersen formulerte progresjonen på SIS tolket jeg det som fasttrack, noe som ble bekreftet av Almås senere.

Stemmer. Selskapet er allerede i gang med planleggingen av neste fase av den eksakte grunn. Husker ikke helt tidslinjene som ble skissert, men fase-3 med 1500 deltakere ble vel antydet årsskiftet 22/23.

3 Likes

Var det et tidsperspektiv på endelig godkjennelse og ferdigstillelse for swis, var det ikke like om hjørnet¿
Hadde vært deiligt å sett kursen blåse forbi alle kronerullerene og gjennom muren til danske bank eller hvem det er som selger på 52-53

“later in Q2” er det som er meldt. En annen skribent skrev forrige gang hadde tatt ca 2 måneder. Studiet ble vel meldt ferdig den 23.mars, så da er det et par uker til i så fall.

3 Likes

Smått fascinerende at en aktør har funnet det for godt å stille inn robotmaskineriet sitt til å handle i en 2-kroners definert range. Dette har nå foregått i et halvt år og vel så det. Sliter litt med å se rasjonalet. Utover å være idiot, da.

4 Likes

Kaaaanskje roboten raker inn penger? :stuck_out_tongue:

Håper virkelig nissen(e) som har kjørt kursen rett vest går på en real smell snart

1 Like

Hei kalleanka123
Helt enig med deg i prinsippet cash uten at jeg har kompetanse til å flagge noe beløp. Men cash pluss royalty bør også være bra, all den tid et slikt eierskap vil være noenlunde evigvarende inntil det kommer noe nytt som er enda bedre.
Men dette er bare ukvalifisert synsing fra min side.
Mvh
boella

Tror nesten at jeg kommer til å glede meg mer på dine vegne enn egne når kursen til slutt går til himmels. Mucho respekt for å ikke vike en tomme og forbli all in til tross for snart et år med gjennomgående motvind kursmessig :+1:

3 Likes

Skal egentlig ikke klage, er i pluss men gud bedre så mange meldinger og kursen litt opp og mer ned etter noen dager som har vært normalen.
Har mer tro på å være stabil over tid enn å flakke rundt som en forvilla kanin, så får vi se om en eventuell fremtidlig oppgang i Softox vil gi svar på det.

2 Likes

Hei polsmannen
Har et snitt på over 71. Er ikke det minste nervøs. Sitter long og vet at jeg blir belønnet for dette på kort eller noe lengre sikt.
Vil tro at alle som er inne bør ha tålmodighet, her er det store muligheter.
Mvh
boella

8 Likes

Noen link, eller nærmere opplysninger om det ?

Ble nevt under q1