Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det er veldig uheldig. De fremstår dritflinke på det vitenskaplige, og vi har sett ganske mye som gir god validering allerede, så fremtiden ser lys ut for selskapet.

Men i det kortsiktige blir aksjen hemmet av rusk og uryddig trav.


Summa summarum trenger jeg å se neste finansiering før jeg blir superfristet

6 Likes

Fint om jeg kan fylle på på uhørte lave nivåer igjen, men håper på god guiding, og at kursen blåser opp forbi alle her som satser på nedgang, så ørene flagrer.

1 Like

Tipper de da var i dialog med Milas og Bonaventura Scandza angående de distribusjonsavtalene de signerte ikke så lenge etter. Kan jo være at disse signaliserte større behov enn det viste seg å bli. De leverte sikkert litt volum til disse ved første leveranse også vil jeg tro men når neste ledd ikke blir kvitt varene blir det jo smått med nye leveranser.

3 Likes

I tillegg til Eu og hinas som de sikkert også trodde ville være på plass den sommeren som han «hausset».

Hvis de har en fot innenfor WHO har de muligens noe snacks på lur i Europa

1 Like

Har vært involvert i lignende situasjoner hvor det blir signert en kontrakt hvor volumet som har blitt diskutert er på 10x, men viser seg å være på x.

2 Likes

Og hva er relevansen?
Sikkert mange som kjenner til eksempler som det har blitt diskutert x og så blir det 10x og.

1 Like

SoftOx Solutions AS: Secures production at a competitive price

16 Likes

En bedre start på uka skal man lete lenge etter :raised_hands:

2 Likes

Company has entered into agreements with a large Norwegian financial group and a Norwegian airline.
Kunne vel skrevet navnet på kundene ???

5 Likes

I tillegg til tildelingen i nasjonalt anbud har selskapet inngått avtaler med et stort norsk finanskonsern samt norsk flyselskap. Vi håper dette bare er starten, da vi nå forventer at også andre norske kunder skal ønske dette produktet, når de nå ser at de store aktørene begynner å velge det, sier Almås.

Med HINAS og snart EU-godkjenning i sekken, så skal dere se desinfeksjonsproduktene begynne å ta andeler. Produktene er mer effektive og skånsomme enn konkurrentene.

Her handler det om referanser og kjennskap. Noe man er i startgropen for.

16 Likes

SoftOx merker økt etterspørsel etter selskapets desinfeksjonsprodukter, som
stiller ekstra krav til sikker og god produksjon

Jeg kjenner at q2 rapporten blir ekstra spennende nå!

1 Like

Da ble det økning før Onsdag allikevel :slight_smile:

La merke til den jeg også. Er sikkert ikke veldig store volumer det er snakk om enda men vi får jo bare håpe dette er starten på en trend. :slight_smile:

Har jo vært snakk om lenge her at det å vinne HINAS-anbud ville være nøkkelen til å begynne å vinne markeder.

4 Likes

Lurer på hva oppgjøret er i? Nå er jeg ikke helt up-to-date på dette, men har ikke Softox produsert produktet sitt selv fram til nå? Blir den produksjonslinjen lagt ned da?

Er dette riktig Ose Water AS?

2 Likes

Hvor stort beløp utgjør egentlig 50% av aksjene i Ose? Vil ikke dette medføre et ganske stort (og snarlig?) behov for penger?

De skriver ikke noe om oppkjøpssummen, så jeg er vel der at jeg tenker oppkjøpet er gjort i aksjer.

Egen produksjonslinje vil slik jeg leser det bli flyttet til Ose Water AS slik at produksjonen vil foregå der.

2 Likes

Det gir mening, bare jeg som ikke klarte å lese det. Litt av betalingen er sikkert da i utstyret som Ose Water AS får da. Tipper resten er aksjer som sagt. Evt et mindre pengebeløp. Ose Water AS så ut til å trenge flere kunder :stuck_out_tongue:

Vi får håpe de fikk kjøpe andelen på billigsalg og tar en “solon eiendom” med regnskapsmessig fremførbart underskudd

4 Likes
9 Likes