Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Merkur in standard :sweat_smile:

1 Like

Her lukter det at samboeren eller familien til Yana har kjøpt uten å vite at det er meldepliktig. Mangel på interne retningslinjer tenker jeg.

2 Likes

Hehe, er litt sånn amateur hour over det. Men hyggelig at personer i hennes krets setter inn sparepenger på dette!

5 Likes

Joda. Men innside kjøp er alltid bull. Alltid. Bull bull. Yes. Alltid. Uansett. Bare følg med å se.

Kursen har ellers pent og pyntelig konsolidert på en drøy dobling av de to siste emisjonene:

2 Likes

Me går for ein ny dobling fra dagens kurs fram mot jul :wink:

Hvor får man kjøpt disse produktene til privat bruk? Selges de på nett?
Finner det jo ingen steder ( :

Søk på google etter Antivir. Det er samme produkt, litt sterkere som overflatedesinfisering.

Milas.no

1 Like

Jeg kjøpte på Virushjelpen.no.

Som skrevet over her, den heter Antivir. Samme produkt.

1 Like

Jeg kjøpte den her:

1 Like

Må bli gull over tid dette :trophy:

Ja da bara de får styr på börs regler och salg så blir detta super :grin:

Takker🙌🏻 Rotet fælt, søkte på safedes.
Perfekt, nå blir det slutt på tørre hender!

Er fortsatt -35% på denne aksjen med snitt på 83 kr. Lurer på når det skal snu :neutral_face:

Ville personlig sett mot 2021 og ikke hatt alt for store forhåpninger til at noe stort skal skje i løpet av det siste halvåret. Utfordringen er at alt av mindre triggere kun ender opp i sell on news, hvor bunnen knapt beveger seg. Neste år bør det være håp om at selskapet får mer ut av desinfeksjonsfeltet samtidig som fokuset på sårmiddelet vil bli stadig større etter hvert som det sakte, men sikkert nærmer seg ferdig produkt.

1 Like

Nå er det jo ikke kun mindre triggere som kan forventes i løpet av høsten. EU-godkjenning, salgstall for Q2 og guiding av Q3 og mulig muligens 20 millioner i støtte fra USA som også hadde fungert som utmerket reklame for firmaet synes jeg ikke kun er mindre triggere.
Det er vel heller ikke lenge til antivir blir å finne på apotekene.
At coronaen er på full fart tilbake er for SoftOx naturligvis positivt (tragisk, men sant).
Føler meg temmelig sikker på at kursen skal opp i løpet av høsten og at aksjer til 53 kr ikke er dyrt. Mangel på interesse i disse triggerløse sommermånedene har ført til at kursen har dalt på lavt volum. Skal ikke mye interesse til før vi er over 60 igjen.

2 Likes

Hvis man har tro på selskapet så er det svært risikabelt å ikke være inne denne høsten. Du har EU-godkjenning og gode resultater på inhalasionsstudiet som kan ta kursen et godt stykke opp. Du har i tillegg potensiell støtte USA kvartalsrapport med salgstall, salgsavtaler apotek/sykehus.

Selskapet må stramme opp kommunikasjonen. Alt for mange «børstekniske» feil. Personlig velger jeg å se forbi det, for teknologien og produktene de kommer er så spennende.

Forøvrig så ble denne postet på Facebookgruppen (sikkert mange som har sett det). Synes den viser at selskap er på, selv om det er litt stille rundt Softox nå.

6 Likes

Hvorfor skal salgstallene realistisk sett være gode nok til å varig løfte kursen? EU-godkjenning ligger i kortene at drøyer noen måneder fortsatt (jmf forrige webcast), men kan absolutt bli en dark horse mot slutten av året. Inhalatoren er i mitt hode den største grunnen for å ikke ta sjansen på å stå utenfor, rett og slett fordi den teoretiske oppsiden er så gedigen.

Personlig er jeg usikker på om selv en EU-godkjenning alene vil kunne løfte kursen tilbake til gamle opphaussede takter. Over tid absolutt, etter hvert som selskapet får på plass utlisensieringsavtaler til ulike land, men spørsmålet er om markedet har blitt mer realitetsorientert og vil kreve synlige resultater heller enn å hengi seg til å dagdrømme på nytt.

Mener selv heller ikke at dagens kurs bør anses som dyrt, men på kort sikt heller ikke veldig billig. Sett over et par år derimot bør potensialet definitivt ligge vesentlig høyere.

Litt lesestoff for alle som har eller vurderer å kjøpe softoxaksjer:

Når flere blir klar over problemet med alkoholholdige desinfeksjonsmiddler og bakterier
er dette gull for SoftOx.

5 Likes

Det får man håpe på Franc, men når man ser på antibiotikabruken som foregår på verdensbasis, så er jeg avventende til at det får noen konsekvenser. Det har blitt advart mot unødvending bruk av antiobiotika i en årrekke, men penga rår og “ingen” bryr seg. Får håpe at pandemien kanskje får banket inn litt sunn fornuft, og at man reduserer bruk av både alkoholbasert desinfeksjon og antibiotika, men jeg tviler.