Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Postet på Facebook-gruppen. Endelig i å se i butikk :slight_smile:

24 Likes

Oj den er bra.

I Europa og spesielt Skandinavia har antibiotikabruken gått veldig ned de siste årene. Utover i verden pøser dem fortsatt på. At bakterier også kan utvikle en slags resistens mot alkohol kan være dråpen som får oss til å se på andre alternativer, slik som Antivir.

1 Like

Trodde bildet her skulle utløse litt kjøpsvillighet, der tok jeg feil…

Det tar nok litt tid. Var hos fastlegen i går og hun var ikke klar over at produktet eksisterte. Mitt inntrykk er at de går blindt (eller er bundet til) innkjøpskatalogene de får sentralt

Gode nyheder. Desværre er vi nok pt der, hvor investorerne forholder sig til konkrete tal.

Softox ut hos norgesgruppen er et betydelig steg, jeg kommer til å gå og mase på alle mulige butikker med det bildet der. :smiley:

5 Likes

Må si jeg ble litt bull på det bildet der… Håper det ramler inn med bilder fra andre butikker snart. Kan jo være butikk eier er SoftOx aksjonær og at dette er et engangs tilfelle.

Porblemet med det bildet der; er at noen folk ser masse usolgte flasker.

Nogle ser usolgte flasker, andre tolker det som en hylde, der lige er blevet fyldt op :grinning:. Tror det eneste, man kan konkludere er, at det er ude i butikkerne nu.

1 Like

Da skjønner de ikke at SoftOx har solgt flaskene å fått betalt. At butikker tar inn produktet er ingenting annet en positivt

1 Like

image

1 Like

Fra q1: The first sale and delivery to our Nordic
distributor Kiiltoclean / Antibac took place
April 1st
.
Five months earlier than originally planned
SoftOx introduced the hand disinfectant to the
market in both Norway and Sweden.

01.09 er det 5 mnd siden 1 april så da skal etter planen kiiltoclean komme med produktet rimelig snart.

3 Likes

Link funnet på hegnar online: https://www.123apotek.no/manufacturers/kiilto-clean-as

1 Like

Den er nok fra partiet de kjøpte i vår. Samme flaskene ihvertfall. Jeg venter til vi finner produktet på hjemmesiden til antibac.(kiilto)

1 Like

Det er annen flaske og volum enn det apotek1 hadde som var fra “test runnet”, 100ml

2 Likes

Mener jeg har sett denne før som 250ml. >>Helt lik, men kan ikke garantere. Uansett blir nok mange bilder fremover med Antibac flasker og Antivir… Spennende mnd dette her tror jeg.

1 Like

Takk for kjapp og god korrigering/presisering, folkens!:slight_smile: Har lagt aksjene i en dyp skuff og ikke fulgt med på aksjen i det siste så fint å få god info :slight_smile:

1 Like

Tror det kan bli mye hype nå som det kommer til å dukke opp flasker over alt. Antivir som de selger direkte til distributør tjener de veldig gode penger på. Satser på EU godkjenning og oppstart av nye tapperier flere plasser i EU i løpet av høsten.

På testproduksjonen 100 ml, så stod det jo antibac powered by safedes. .

På den nye logoen /produksjonen fra kiilto/antibac kommer jo softox navnet tydelig fram, samt at flaskene er større…

Dette lover bra, ikke minst at produktene finnes i sparkjeden!

Jeg bruker produktet daglig, det gjør også mine pasienter (privat helsepraksis). Ingen klager på lukt. Flere er glade for å slippe sprit.

Kan også anbefale f eks milas sin berøringsfrie dispenser som passer godt til Antivir.

7 Likes