I Europa og spesielt Skandinavia har antibiotikabruken gått veldig ned de siste årene. Utover i verden pøser dem fortsatt på. At bakterier også kan utvikle en slags resistens mot alkohol kan være dråpen som får oss til å se på andre alternativer, slik som Antivir.
Trodde bildet her skulle utløse litt kjøpsvillighet, der tok jeg feil…
Det tar nok litt tid. Var hos fastlegen i går og hun var ikke klar over at produktet eksisterte. Mitt inntrykk er at de går blindt (eller er bundet til) innkjøpskatalogene de får sentralt
Gode nyheder. Desværre er vi nok pt der, hvor investorerne forholder sig til konkrete tal.
Softox ut hos norgesgruppen er et betydelig steg, jeg kommer til å gå og mase på alle mulige butikker med det bildet der.
Må si jeg ble litt bull på det bildet der… Håper det ramler inn med bilder fra andre butikker snart. Kan jo være butikk eier er SoftOx aksjonær og at dette er et engangs tilfelle.
Porblemet med det bildet der; er at noen folk ser masse usolgte flasker.
Nogle ser usolgte flasker, andre tolker det som en hylde, der lige er blevet fyldt op . Tror det eneste, man kan konkludere er, at det er ude i butikkerne nu.
Da skjønner de ikke at SoftOx har solgt flaskene å fått betalt. At butikker tar inn produktet er ingenting annet en positivt
Fra q1: The first sale and delivery to our Nordic
distributor Kiiltoclean / Antibac took place
April 1st
.
Five months earlier than originally planned
SoftOx introduced the hand disinfectant to the
market in both Norway and Sweden.
01.09 er det 5 mnd siden 1 april så da skal etter planen kiiltoclean komme med produktet rimelig snart.
Den er nok fra partiet de kjøpte i vår. Samme flaskene ihvertfall. Jeg venter til vi finner produktet på hjemmesiden til antibac.(kiilto)
Det er annen flaske og volum enn det apotek1 hadde som var fra “test runnet”, 100ml
Mener jeg har sett denne før som 250ml. >>Helt lik, men kan ikke garantere. Uansett blir nok mange bilder fremover med Antibac flasker og Antivir… Spennende mnd dette her tror jeg.
Takk for kjapp og god korrigering/presisering, folkens! Har lagt aksjene i en dyp skuff og ikke fulgt med på aksjen i det siste så fint å få god info
Tror det kan bli mye hype nå som det kommer til å dukke opp flasker over alt. Antivir som de selger direkte til distributør tjener de veldig gode penger på. Satser på EU godkjenning og oppstart av nye tapperier flere plasser i EU i løpet av høsten.
På testproduksjonen 100 ml, så stod det jo antibac powered by safedes. .
På den nye logoen /produksjonen fra kiilto/antibac kommer jo softox navnet tydelig fram, samt at flaskene er større…
Dette lover bra, ikke minst at produktene finnes i sparkjeden!
Jeg bruker produktet daglig, det gjør også mine pasienter (privat helsepraksis). Ingen klager på lukt. Flere er glade for å slippe sprit.
Kan også anbefale f eks milas sin berøringsfrie dispenser som passer godt til Antivir.
Har ikke eksem, men sliter litt med tørre hender når det blir kjøligere ute. Nå begynner temperaturen sakte, men sikkert å gå nedover. Allerede begynner hendene å bli tørre… Tror folk vil se fordelen av alkoholfri desinfeksjon mye tydeligere nå som vinteren kommer…
Sier seg selv at det er vanskelig å få markedsført en såpass stor fordel når en ikke har innsett problemet enda!
Om ikke Q3 blir spesielt bra tror jeg Q4 og 2021 kan være et veldig godt år for SoftOx i alle deler av produktporteføljen.
Barnehagen «vår» har iallfall gått över till Antivir som standard. Används så fort man skall in av alla. Går väl 1 flaska per dag iaf (1000 ml).
Fungerer bra någon klaga på lukt men jag känner inget speciellt.
Tror väl att allt med lukt är en vanesak.
Det er en privat «kedja» som heter FUS barnehager. Så här är det nog beslutat på översta håll. Sen sprider sig detta vidare till andra. Finns många fördelar att inte använda alkohol på en barnehage.
Det är bara och börja multiplicera. FUS har 170 barnehager. Det blir 5100 liter antivir per månad eller 1mkr i säljintäkter per månad.
Räknar du sedan hur många barnehager det finns, så kan man tjäna bra med pengar bara innom detta «segment».
5800 barnehager om man kan få en marknadsandel på 30%. Lågt räknat innebär detta Säljsintäkter på 10 500 000 i månaden (förhandlaren tar 30% påslag?? SoftOX sitter igen med 7 350 000 per månad) .
Att SoftOX skall kunna ha intäkter på iaf 50 miljoner i månaden är inte alls osannolikt om man tänker igenom hela caset. Då skall kursen upp 50%.
Får de till avtale med Helse SørØst. Ja då är det minimum 50% stigning det hoppas jag alla ser (basert på säljintäkter). Då er vi tillbaka på runt 100 kr (100% stigning).
Kommer SoftOX väl «in» på en Helse SørØst avtale - ja då blir de svårt for de andre att konkurrera ut produkten.