Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Løsningen vurderes av selskapet som et potensielt gjennombrudd i kampen mot coronaviruset og covid-19.

Sjefstrateg Peter Hermanrud i Sparebank 1 Markets er skeptisk.

– Om produktet deres funker som de sier er spørsmålet om det egentlig burde være en kursøkning på 3.000 prosent, heller enn 30. Jeg vet bare at det spekuleres i om det har noen effekt, sier han.

Jeg har kjøpt litt mer og tror på det selskapet sier. Så får vi se hva fremtiden bringer.

Kanskje få fram at dette var noe Hermanrud sa i mars?

1 Like

Ser nå at jeg leste noe fra mars. Sorry, men jeg tror allikevel på det selskapet sier.

Når starter presentasjonen? Link?

12.30

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YjUyMDljOWEtYzE1Mi00YjRiLWJkMjgtY2MzYWYwNTFiMDJk%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22d02701f9-3b23-4b3f-8fce-29ed54632bf8%22%2c%22Oid%22%3a%220e4769c3-7b47-4dbd-a752-df80

Ingen i topp 50 som benyttet oppgangen på fredag til å lette seg. En helt utrolig stabilitet.

4 Likes

Kommer ikke Softox med tall idag ?

Jo de skal det… Men burde vel bli lagt ut før børsen åpner? Dummer de seg ut nok en gang?

En herlig vinn-vinn dag i dag :slight_smile:

Går kursen ned fordi noen raringer forventer milliardomsetning allerede, er det en gyllen anledning til å toppe opp. Tennes rakketten igjen er det bare å ride med! :money_mouth_face:

Ble vel lagt ut sent på kvelden i forbindelse med Q4, men litt ekstra spesielt om webcast’en kommer før rapporten.

2 Likes

Chartet ser ut til å kunne finne en fasong

Aah kanskje derfor den ikke er lagt ut enda ja, takk :blush:

Vil vel heller si at det burde være en ekstra god grunn til å få den ut i god tid før webcast’en. Q4 var webcast dagen etter. Men Softox vet å gjøre ting på sin egen særegne måte.

Så langt i dag er det rusing av rakettmotoren det går i ja :slight_smile:

Er nettsidene deres nede for telling? Kommer ikke inn fra verken mobil eller PC.

Ganske tunge sider, og sikkert høy belastning i dag. Jeg kom inn, men tok en god stund.

SoftOx - Halvårsrapport 2020

OIsann… her var det ikke mye innteker.

3 Likes

Bare å lempe ut å kjøpe på 50kr

1 Like