Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Nytter vel ikke med «state of the art» når ingen får tak i produktet. Ingen kjøper slikt på nett.
Produktet må ut i dagligvare.

Veldig greit å få satt en bunn i forventningene knyttet til salg av desinfeksjonsmiddel hvor andre parametre forhåpentligvis kan styre kursen fremover. Selv om det åpenbart fremskynder behovet for en EMI.

1 Like

Har de noen midler i det hele tatt?
Cash positiv i 2021, blir fort emisjon i Q4 eller Q1 da vil jeg tro.

Excite ser hvertfall potensialet her, fint å se at de er på banen:
» Excite International’s expert panel recommends a strategy for replacing ABHR

Klarer almås å holde roen under presentasjonen etter dagens massakre tru?:face_with_head_bandage:

Han er vel ikke akkurat kjent for å gjøre gode figurer på slike presentasjoner :stuck_out_tongue:

De hadde nok håpet på å få kursen stabilt et godt stykke opp slik at en emisjon vil kunne gjennomføres på bedre nivåer enn dette.

Blir spennende å følge med!

Eventuelle gode tilbakemeldinger fra myndighetene i Danmark angående fast-track vil nok løfte kursen tilbake til 80-tallet og legge grunnlaget for en ok EMI.

2 Likes

Noen som så presentasjonen?

jada, Geir er frustrert over at markedet ikke ser hvor fantastisk de har jobbet.
Guider fortsatt cash positiv 1 januar 2021.

Ja. Personlig synes jeg den var svært god.

Det var inte cash positiv 2021 ?

Alt i alt en grei presentasjon. Lurt at Geir Hermod Almås overlet en del av snakkinga til andre :slight_smile:

2 Likes

Jeg skulle ta en trade i Soft fordi den overreagerte ned etter meldingen om minigrisen. Etter denne presentasjonen ble jeg long - imponert.

Edit:

Fordi de “ganske så snart” er i gang med fase 1 for sårbehandling, og at det er en “god sjanse” for fast-track for det de mener skal erstatte antibiotika. Videre holder de fast på målet om cash-positiv innen 2021.

EU-godkjenning og salg av antivir kan så absolutt bli bra og innbringende det (noe må til slutt gjøres med sprukne hender i helsevesenet), men det blekner i forhold til de ovennevnte studiene.

Teknologien kan så vidt jeg kan forstå - med alle forbehold om å være noob på bingotek - forsvare en prising på linje med peers. De snakker åpent om å erstatte antibiotika.

6 Likes

Det kommer :wink:. Har bestemt meg for at dette er aksjen jeg skal «spare» i fremover og laste opp kontinuerlig. Satser på en god stigning og forhåpentligvis er det en vinner :ok_hand:

Geir Almås sa at de vil være cash positiv 01.januar 2021. Hva legger han i det? At de for året 2021 er cash positiv eller at de i 2020 er cash positiv? Husker jeg feil om at han tidligere sa at de ville være cash postiv i 2020?

En meget saglig og professionel præsentation. Jeg likte specielt, at de var tilbageholdende med optimistiske udmeldinger. Jeg er meget imponeret specielt over deres forskning og dokumentation.

1 Like

Cash positiv jan 2021 høres veldig bra ut, og at de ligger forran planene deres. Mye snadder her fremover, muligens allerede i oktober ang inhalatoren om de får «fast track» utvikling på inhalatoren

1 Like

Her blir det mye spennende fremover i Q4, Q4 starter i morgen. Allerede nå i oktober er det samtaler med danske helsemyndigheter for videre fremgang for inhalasjonsstudiet, samt mulig fasttrack. Videre er det eu godkjenningen av Antivir i løpet av q4.

3 Likes

Fantastisk presentasjon. 80% av sårbehandlingskostnadene er dekket av andre institusjoner. Er faktisk ikke sikkert det blir en emisjon.

Alt ved presentasjonen gikk over all forventning. 60 kroner er ingenting for aksjen her.

Tror alle som ser presentasjonen vil få et annet syn på SoftOx. Min største posisjon fremover.

1 Like

De sa at de var enda nærmere med oppstart klinisk studie ifbm. sårbehandling.

3 Likes