Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Finner ikke noe om denne presentasjonen på nett annet enn på HO. Hvor fant/fikk du dette?

Aha. Kan det potensielt være at de skal føres over på hovedlisten? Ukjent for meg dette. De emisjoner jeg har vært borti har skjedd før/etter børsåpning - her er en presentasjon midt i? Burde ikke denne også være børsmeldt av selskapet, eller slipper de unna slikt på Merkur?

Til info: første selskapet jeg har eid på Merkur, så er noe grønn her.

Uansett. Dette må da være noe store greier av noe slag. Kursen er over 100 ihvertfall neste Fredag.

1 Like

Så mye spennede som skjer med selskapet nå, er min spekulasjon at det kan komme mye gode nyheter neste uke. Men husk, er det børs sensitivt må det komme melding først.

Kurs och aktier blir väl detsamma men en mer attraktiv lista för fonder m.m.

Det hadde vært flott å få dem opp fra merkur!

https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Notering/Aksjer-egenkapitalbevis-og-retter-til-aksjer/Oslo-Boers-og-Oslo-Axess/Vilkaar-for-notering

3 Likes

Viken lista är aktuell efter Merkur? Absolut inte omöjligt med tanke på så mycket mer volym

Er det for sent å gå inn her nå?:grinning:

Aldrig lätt att veta :grin: Om PM kommer i nästa vecka om leverans som de sa i senaste blir det rally! Viktigt att det sker annars blir det säkert besvikelse dipp. Men har troa. Men då har jag ett gav på 42kr

1 Like

Man skal selge mye såpe for å forsvare mcap på en halv milliard. Enda er man ikke i plus, men håper å være det ved slutten av året.
Masse håp og kjærlighet i ei ellers dyster tid for mange investorer nå.

De trenger å booste organisasjonen. En emisjon på høy kurs er bra. Men milliardprising for å selge desinfiserende såpe krever stooor omsetning. Må utkonkurrere samarbeidspartneren antibac da

Ännu vet vi inte pris eller antal mängd såpe. Hoppas de har tagit fram kalkylatorn :wink:

Tror kanskje du undervurderer salget litt her, men vi får se hvordan ståa er neste uke :slight_smile:

Hadde vært veldig interessant å vite hvor mye de evt. kan klare å tjene på salg av desinfeksjonsmiddelet og hva slags kapasitet de kan klare å bygge opp. Om de kan raskt skalere opp så vil jeg tro en snakker svært store volumer. Riktig nok på et eller annet tidspunkt så vil de komme ajour så tid er viktig her. De skal vel om jeg forstod detaljene riktig kunne klare å få ut første test pbatch i løpet av en rundt 2 uker. Treffer det riktig så kan vel det også utsette emisjonsbehovet ganske betydelig.

Trykket selv på kjøp knappen i dag for en liten lyttepost, men måtte gi tapt da det viser seg at de er på Merkur og dermed ikke kan handles på en ASK konto.

På spm om hvor mye de klarer å produsere, svarer almås det kan jeg ikke si, det er børssensitiv info. Sier også dette vil kommuniseres når testproduksjon er ferdig.

Den opprinnelige planen før Corona var å være i pluss før året er omme. Nå kan Softox i beste fall øke produksjonen 12 ganger når de nye produksjonslinjene er på plass dersom det kjøres tre skift. Tvilsomt om de oppskalerer så mye, men bare ett skift vil bety at de kan produsere 20 000 liter per dag kontra 5000, som er maks kapasitet per i dag. Sier seg selv at overskuddet blir tilsvarende.

Med et kursmål pålydende kr 100 med kun 1 produksjonslinje bør potensialet være betraktelig høyere om Softox virkelig lykkes. Og da er ikke sårproduktet, som er det egentlige gullegget, med i beregningen.

Forøvrig ikke rart at man enda ikke er i pluss når ikke én eneste flaske med desinfeksjonsmiddel er solgt.

4 Likes

Softox er så mye mer en SafeDes. Teknologien og patentene er verdt flere milliarder alene når teknologien får flere produkter.

3 Likes

Tviler jeg på.

Från 18:15 in i sändning :thinking::blush:
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/videos/194128

1 Like

Norges Forskningsråd, Innovasjon Norge.
Tja, kanskje ikke så usannsynlig med en litt større melding.

Som nevnt her og på andre forum tidligere i dag så er det mange andre produsenter ac helt andre ting som er gått over til å produsere antibac lignende produkt. Er et halmstrå å trekke konklusjon om at dette er softox.

2 Likes