Nå synser jeg uten å ha greie på dette. Nikotin blir vel tatt opp i blodet i lungene? I så fall kan det være mulig at softox sitt middel også blir tatt opp? Hadde vært veldig interessant å få vite litt mer hvordan dette virke, men de holder nok kortene tett til brystet. Dumt å dele “yrkes hemmeligheter”.
Nå er jeg ingen ekspert på området, men det er vel ikke et problem å entre blodbanen gjennom lungene. Men det må nesten noen mer kompetente uttale seg om.
Det til side, om teknologien tar knekken på utøy i luftveiene (på en trygg måte) er vel det jackpot i seg selv. I følge selskapet er den veldig antimikrobiell - tar knekken på både bakterier og virus.
Fant en utlysning her fra Helse Vest datert 27. september: 2-årig anbud for rammeavtale i størrelsesorden ~6,5 MNOK eks. mva / ~1,6 MNOK årlig:
2020/1086 Flasker med desinfeksjon, håndsåpe og dusjsåpe/shampo & lotion for foretakene i Helse Vest
https://www.doffin.no/Notice/Details/2020-324191
Tildelingskriteriene er som følger:
50 % Totalkostnad
40 % Kvalitet
10 % Miljø
Konkurransebestemmelser: https://www.mercell.com/m/file/GetFile.ashx?id=139215444&version=0
Utlysningen ser ikke ut til å falle inn under den nye kategorien til HINAS / Sykehusinnkjøp som omhandler alkoholfri desinfeksjon. Får følge med videre.
Kommer inte ihåg allt men @Snoeffelen var inom en tur i April. Kanske @Snoeffelen har nå mer att bistå nu efter senaste cast och news ?
Volumet i aksjen klarer å presse den ned lekende lett. Dette jeg ikke liker med aksjer på Merkur market. Laber interesse
Synes egentlig den viser grei styrke idag, i og med at salgssiden er såpass avventende. Det ligger relativt store poster på salg på 55-56, men ingen av selgerne ser ut til å ha hastverk…
Tror SoftOx kan vise seg å bli en fin hedge mot Corona, når vi får flere nyheter om eventuell Fast-track på inhalator-studiet. Og ikke minst må det være lov å håpe på gode nyheter knyttet til desinfeksjon
Laster opp litt mer idag Så får de andre kjøperne løpe etter når nyhetene har kommet…
Laster også opp litt og litt hver dag. Ingen bråhast iom at vi nok må litt ut i oktober for å få oppdateringer, men å få hamstret på dette nivået er nesten for utrolig til å være sant.
Kjøper meg sakte meg sikkert opp også, men gir avkall på noen andre posisjoner fordi jeg mener denne har mer potensiale, dvs. ikke friske innskudd akkurat men allokering fra andre aksjer til denne i et håp om å treffe gull
Det har vel aldri vært et bedre tidspunkt å eie dette papiret på enn nå!
Synes absolutt risk/reward ser attraktivt ut her nå! Det var ørkenvandring mellom 50-55 før de gode resultatene fra København kom. Og nå er det stillstand på 55-60 etter resultater… det lover bra for ny opptur snart!
Tipper det er like før ørkenvandringen bikker over på 60-tallet. Begrenset hvor lenge de store ordrene kan ligge å vake på et nivå som aldri blir plukket fra.
Plukker opp det lille som faller ned og tar seg god tid.
Skaru in på TOPP-50 ?
Det er ikke jeg som ligger og plukker, hvis det kunne misforstås - tar riktignok mer hvis den faller lenger tilbake
Hvordan reagerer folket på den mye omdiskuterte lukta? Ingen problem?
Pent.
Teknisk sett er en slik skikkelig test tilbake til utgangspunktet et flott utgangspunkt for videre stigning.
Kunne du sagt hvilken arbeidplass det er snakk om, eventuelt størrelsen på virksomheten?
Artig å se uansett! Betyr at salgsteamet er i gang. De har vært tydelige på at de først fokuserer på etablering i helsevesenet (og større virksomheter) for å styrke pitchen til retail.
Det jeg vet er at det er kjøpt inn til den leiren jeg jobber i, og bare der er det nok over tusen ansatte. Hvem vet om produktet implementeres over hele landet på tilsvarende måte om det viser seg å være bra og kostnadseffektivt.
Jøss - en eventuell rammeavtale med det vi skjønner hva er hadde ikke gjort noe