At de i det hele tatt skal i møte med danske myndigheter angående inhalator-studiet, er jo en kjempebonus. Det er, som du sier, ikke det SoftOx sin suksess avhenger av. Men samtidig er det jo nærmest forbløffende at de treffer nesten klokkerent på timingen med hånddesinfeksjon, og i tillegg plutselig sitter med et nytt «produkt» som kan bidra i bekjempelsen av Covid-19 og/eller fremtidige virus.
For meg er videre inhalator-studier kun en bonus, og den egentlige grunnen til at jeg har kjøpt meg inn igjen i Soft-Ox nå at deres mcap er veldig lav sammenlignet med det potensialet de har samlet sett.
Så tror jeg også at vi har sett starten på et mer profesjonelt SoftOx, etter en innmari hektisk vår der de skulle håndtere veldig mye på én gang, og ikke lyktes med alt, kanskje spesielt knyttet til børspraksis.
Jeg forstod at CEO nesten var litt indignert over at markedet ikke anerkjente den harde jobben de har lagt ned, og jeg tror mange av de som tradet SoftOx i vår vil komme tilbake når man ser resultatene av den jobben SoftOx gjør nå. Tror fint vi kan se en ny ATH (112kr) i løpet av Q4, men det vil selvsagt avhenge av hvilke nyheter de kan presentere i løpet av de neste ukene/månedene.