Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Min emisjonsspådom for selskapet er etter melding om EU godkjennelse, og info om eventuelle partnere i EU. Alternativt ved igangsettelse av studier på mennesker for inhalasjonsgreia mot covid-19.

Betyr ikke at det trengs å skje, men at det selvsagt ville være ett naturlig tidspunkt å hente penger for å fokusere på raskere vekst.

3 Likes

Jepp, jeg tror mest på at det skjer til våren med oppstart av kliniske studier i mennesker for inhalatoren. Det sagt må det gjerne skje før, på rett vis.

1 Like

Benyttet anledningen til å lette meg litt i dag på 69kr. Rett og slett pga eventuell støy de kommende dagene. Om makro skal svinge litt. Om det ble riktig eller om joggeskoa kommer på det kan hende :man_shrugging:. Sist denne føk av gårde så ble den like fort presset ned så gadd ikke den runden igjen. Timet en slik utgang før og feilet, så får se hvor man lander denne gang. Uansett en fin dag! :+1:

Men, de har vell sagt at de trenger 500 mill ish nok for å fullføre fase 3 biofilm.

Fick inget på 56.5 men fick på 69 :lying_face:
cfd27b3bd486ab2cc17ebbf907815ecf

6 Likes

Det er et utsagn tatt ut av kontekst mener jeg, han snakket i generelle termer innen medikamenter. Når fase 1 og 2 koster 25 mill så kan ikke fase 3 koste 500 mill skulle man tro. Søk også opp fase 3 i eksempelvis diabetic foot ulcers og se på pasientantallet, så gir det ennå mindre mening med en sånn sum.

Er ikke 50mil. usd nevnt i investor presantasjonen da?

Det er meget mulig jeg husker feiil nå.

Planen var uannsett som de handler, få funding fra det de kan, +, div, og rimelig at investorer betaler resten i emi.

1 Like

50 mill NOK står det i den, men som det også står, tbd. Så 500 er det noen kreative i et søsterforum som har funnet på som sannhet mener jeg.

1 Like

fase 3 50 millusd, ikke pilot

Var så liten salgsinteresse før meldingen at jeg blir overrasket om kursen synker veldig langt ned på 60-tallet. Men, i Softox kan volumet forsvinne fullstendig over natten og da vet man aldri.

50+ mill NOK er det som er sagt. Potensielt sammen med partner.

Å snakke om 500mill NOK for å gjennomføre et slikt studie er jo helt borti natta, så det er i beste fall kunnskapsløst, i verste fall baissing på sitt verste.

13 Likes

Ja, se side 16 i arctic presentasjonen.

Phase III drug Confirmatory study in target population (chronic wounds). Preferentially together with a partner. >50m

I headeren på tabellen står det NOK. Takk capaz for screenshot.

Må bare legge til at årsaken til at det ble en oppfatning, var at Almås røra med engelsken i presentasjonen. Og skreven fakta biter ikke på alle som kjent. "Men han sa jo… "

5 Likes

Tusen takk! smooth sailing then!

2 Likes

Ja, vi snakker en HELT annen liga enn f.eks kreftforskning, der studier tar årevis og gjerne har kostnader i 500mill-klassen.

Her er det snakk om studier som tar måneder, ikke år, og eventuelt en beskjeden utvanning som skal til for å komme helt frem til markedet, dersom de er nødt til å hente penger i det hele tatt.

Jeg liker det fundamentale i denne aksjen bedre og bedre :ok_hand::star_struck:

7 Likes

Her er vi av samme tro Capaz. Får de fortgang på SWIS ut i makedet på nyåret nå samtidlig US med 510(k) søknaden kan det hende det dekker det meste av resterende forskning med muligens litt låneopptak før jul. Studie på dyr (hund) var vel anslått til rundt 4 mill hvis jeg ikke husker feil, så er det også ut i makedet. Så hadde jeg styrt skuta så nære mulig god inntjening ville utvanning vært uaktuelt på dette stadiet.

Glem tankene rundt når inntjenening og markedsandeler kommer, men tro på at det kommer etterhvert, så er jeg med.

TTT, gjelder alltid. det tar tid.

3 Likes

For et år siden hentet de inn penger for å finansiere BE. Nå som 80% frem til PoC allerede er sikret er det bra at de kan bruke disse på noe annet. Vet ikke hvordan cash-beholdningen er men krysser fingrene for at salget av Antivir tar seg kraftig opp de neste månedene

4 Likes

Noe estimat hvor lang tid denne siste delen tar (både klinisk forsøk + DD submission approval)? Og hvor lang tid tok den forrige pilotstudien til sammenligning?

1 Like

Vel det tar vel den tiden det tar å gro et sår pluss litt til pluss dokumentasjon,. Inn rullering burde vel neppe bli et problem :thinking: eg har liten og ingen faglig kompetanse til å uttale meg men noen folk lever jo så usunt at det kan ta månedsvis selv med rette midler :sweat_smile: får håpe det er greit “gjennomsnitt” på valgte pasienter :metal:

Det er vel dokumentet virking på at sår gror. Tror dette siste studiet handler om tåleranse opp mot saltvann, eventuelt svie, kløe etc vs saltvann. så tror ikke dette tar lang tid akkurat som siste studie på hånddesinfeksjon som også gikk mot dette.