Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Pen retrace så langt.

2 Likes

Hva tenker du om gapet på 69,50 - 72?

Ja enig, om man hadde fått en gap close ned til 70 hadde det sett litt mer robust ut

2 Likes

Med tanke på det enorme suget som er i markedet nå for tiden, så vil jeg tro at ledelsen allerede har tatt grep basert på samme ide. Ingen grunn til å tviholde på produksjonen i eget selskap når man trolig kan øke produksjonen betydelig gjennom bruk av eksterne aktører.

Vil ikke bli overrasket om det på torsdag kommer informasjon om såvel eksterne produsenter som salgskanaler.

Dersom man har drevet å desinfisere hender ved hjelp av alkoholbaserte produkter den siste tiden, så skjønner man at et desinfeksjonsmiddel som er mer skånsomt for huden vil bli tatt imot med jubel og entusiasme.

2 Likes

@pdx er ikke tekbot aktiv i denne?

Ingen bot for Merkur market.

Correction: der tok jeg feil…

Börjar lukta lite konstigt om hela grejen nu. Har de lovat mer än de kan hålla.
20/3 Det vil komme ytterligere informasjon om dette i løpet av kort tid ang leveranse.
Q4 ute nu.
https://newsweb.oslobors.no/message/500061

Tror faktisk det er den mest amatørmessige Q-rapporten jeg har lest, noen gang! Talentløst

Tråden hadde feil ticker, dermed funket ikke botten. Skal være i orden nå.

rapporten er ute nå

Hvorfor var den amatørmessig?

Kommer nok ila de tre neste dagene… skulle ta ca 2 ukers tid

Mest dagsaktuelle fra rapporten: “Major milestones in 1st
quarter 2020
Establish production facilities Production
facilities for SoftOx hand disinfection are
established, and test runs have been
successfully completed”

Mao; alt bør være i rute.

s2: “Major milestones in 1st quarter 2020 Establish production facilities Production facilities for SoftOx hand disinfection are established, and test runs have been successfully completed.”

Er ikke dette ny info?

Ny info på så sätt att de delvis bekräftar melding från 20/3.

Dette er fra 20/03.

Status update from SoftOx related to the production and launch of the company’s fully virucidal hand disinfectant.

SoftOx has now started test production of the first production line and the entire organization is now working intensively so that the first deliveries can take place within 2 weeks.
Further information on this will be available shortly

Og idag fikk vi: “Major milestones in 1st quarter 2020 Establish production facilities Production facilities for SoftOx hand disinfection are established, and test runs have been successfully completed

1 Like

Kanskje viktigst av alt; de nevner overhodet ikke noe om problemer med å skaffe utstyr til produksjon. Tenker da først og fremst på flasker som det generelt er knapphet av i markedet for desinfeksjonsmiddel.

“Covid 19, Corona Pandemic The Covid 19
virus pandemic has increased the risk level in
the market and will potentially create delays
around”

1 Like

Jeg er litt utrent i lesing av kvartalsrapporter, men jeg ble litt forvirret av akkurat det du siterer her. Tester de ut hånddesinfeksjonen for andre bruksområder enn hånd-desinfisering samtidig som de lanserer den som hånddesinfeksjon?

" Upcoming risk next three months

Covid 19, Corona Pandemic

The Covid 19 virus pandemic has increased the risk level in the market and will potentially create delays around:

  • ➢ Clinical trials for the hand disinfectant at Bispebjerg Hospital in Copenhagen"

Ja. Det skal testes om den kan forstøves og inhaleres gjennom forstøverapparat for bekjempelse av infeksjoner forårsaket av virus og bakterier i lunger og svelg. Dette ble børsmeldt i går.

Aha! Jeg hadde ikke helt koblet at den var inkludert i den teknologien som skulle forskes på i den forbindelse. Men når jeg leser meldingen igjen ser jeg jo at de bruker ordene “SoftOx sin teknologi” og “SoftOx produktkandidater”. Så det gir mening. Det meste innenfor legevitenskapen er gresk for meg, så takk for oppklaringen :slight_smile: