Noe jeg fant og bleieutslett har jeg ikke sett blitt nevnt tidligere, samme med navnet VulnOxema.
Registrert for lenge siden…
Fremgår av bilde at det er en stund siden, bruksområde som er av interesse for flere vil jeg tro…
Til tross for at det er lite omsetning, liker jeg også veldig godt utviklingen i chartet (høyere topper/bunner). Det har et godt tegn å se at selv om det den siste tiden vært flere større kjøpsposter liggende ute (1-2 kr under sist kurs), er det ingen som har ønsket å selge.
Flere som kan se at det kan lukte litt fuggel av denne utsettelsen og SWIS sårskyll kan få innpass som ferdig produkt?
Kan noen forklare meg hvordan inhalatoren skal ta knekken på både Covid og influensa mm.
Har viruset først spredd seg til cellene, så ser jeg ikke helt hvordan en inhalator skal gjøre deg frisk på et blunk? Ja, den kan være lindrende, men at den skal fjerne viruset som allerede er i kroppen har jeg litt vanskelig for å forstå.
Kan noen forklare det på en kortfattet og lett forståelig måte?
Takker
Du har vel helt rett. Det er en behandling. ikke en kur.
Men forskjellen kan bety liv eller død for mange. Ikke minst der pasienten får sekundær lungebetennelse.
Det eneste jeg vil er å bli rik!. Er dette den riktige aksjen å investere i, på bakgrunn av dette formålet??
SoftOx har inngått en distribusjonsavtale innen dyrehelse med VESO, som er en leverandør av vaksiner og legemidler til dyrehelse. Er produktene i markedet eller venter vi på en melding angående dyrehelse?
Jeg tror nok mer det handler om å redusere virustrykket som kroppen har å deale med.
Tror dyrehelse ble skjøvet på til fordel for andre saker och ting
om pasienten unngår å havne på sykehuset i respirator sparer dette samfunnet for mye penger
Akkurat derfor jeg har så stor tro på inhalatoren, minske trykket
Så konklusjonen, inhalatoren kan bidra til å dempe det totale virusavtrykket, og på den måten avlaste kroppen og bidra til raskere restitusjon og økt overlevelse?
Riktig så enkel tanke har jeg men sikkert ikke alle er enig i akkurat dette
Knyttet til virusinfeksjoner som covid-19 stemmer nok dette. Må si personlig at inhalasjonsstudiet virker utrolig spennende som en effektivt behandling mot infeksjoner i lungene som følger av Cystisk fibrose. Her finnes det per i dag ingen effektiv behandling, men rådende behandlingsmåte er store doser antibiotika. Problemet er biofilmen som danner seg i lungene og som nærmest lager en beskyttelsesmur mot antibiotikaen (ref Bjarnsholt: “biofilm are up 1000 times less susceptible to antibiotics”). Som jo er nettopp hele kluet med komboen av hypoklorsyre og eddiksyre, at det skal kunne ta knekken på blant annet biofilm slik at sår leges raskere. Vil bli en revolusjon om inhalatoren kan ta knekken på infeksjoner i lungene og således gi en stor gruppe mennesker en fungerende behandlingsmåte. Hvor man attpåtil får begrenset antibiotikabruken.
Ellers oppmuntrende når man googler seg hit og dit hvilken autoritet Bjarnsholt virker å være på feltet.
Usikker på om dette er ment å være reseptbelagt…?
Tenker jo det kan bli en stor hjelp ved influensalignende sykdommer også som hjelper på å avlaste de verste symptomene og kan forkorte sykdomsperioden…
Skulle tro at det er ingen grunn til at det skal være reseptbelagt om det skulle vise seg å ha bortimot null bivirkninger. Eneste er om ventilatoren blir type ventoline, som lett kan benyttes hjemme eller om behandlingen krever mer avanserte forstøvere. Her har hvert fall jeg null innsikt.
“Vi har sett på effekten av SoftOx-løsning i luftveiene og dette kan være løsningen verden venter på, som kan spille en viktig rolle i behandling av pågående og fremtidige epidemier og pandemier, sier professor i bakteriologi Thomas Bjarnsholt ved Universitetet i København og Rigshospitalet i København i en kommentar.”