Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Fantastisk resultat av det “helgeprosjektet” Aaleby!

Et bittelite innspill: Patentet for teknologiplattformen som ligger bak alle programmene er ikke bare et “konsentrasjonforhold” mellom hypoklorsyre og eddiksyre. Det er en ganske avansert prosess som ligger bak som er patententert, og som gjør sluttproduktet stabilt: https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2017203364&tab=PCTDESCRIPTION

11 Likes

En liten catch-up på det tekniske. Synes bildet fortsatt ser meget robust og sterkt ut - tross litt lavere volum den siste tiden. Vi trader over MA200 og har hatt 1 test allerede og er i midten av test nr. 2 (touchet nedpå med halen igår/mandag 23.11). Forventer enten en sakte og rolig oppgang f.eks. opp mot 75-80 i første omgang eller en mer plutselig news/FOMO-drevet oppgang som kan ta oss opp til type 85-90kr på veldig kort tid (slik vi har sett før). Hyggelig reise så langt!

9 Likes

Hpbjorn - takk for at du deler. Det er lenge siden det tekniske bildet (og det fundamentale) har sett bedre ut for Softox, og jeg støtter dine antagelser når det gjelder videre kursutvikling. Jeg tror videre, dersom den siste fasen knyttet til Swis studiene går etter planen og vi får EU godkjenning, at vi vil se ny ATH i 2021 (dvs over kr 113).

1 Like

Tilbud på AntiVir: https://www.rodekorsforstehjelp.no/produkter/desinfeksjon/handdesinfeksjon/antivir-handesinfeksjon-250-ml-12-stk/

AntiVir 12x250ml alkoholfri hånddesinfeksjon
12 stk. til kun 599 kroner (førpris 1 079,-)

5 Likes

Blir bra konkuranse prismessig nå fremover når unntaket for WHO spriten går ut nå 31.12…

Ny butikk: https://hmsbutikken.arbeidsmiljo.no/search?q=antivir

3 Likes

Re: .rodekorsforstehjelp

Ser billig ut, og er vel også det, men de tar en litt for dyr frakt.

Enda en artikkel om brannfarlig håndsprit. Interresant nok så har jo ikke Antivir noen av problemene som nevnes av legen i artikkelen…

All sprit er brannfarlig. All håndsprit er brannfarlig.

Man må jo være tilbakestående når man gnir hendene inn med håndpsprit over et telys…

2 Likes

79,- i frakt for 3 liter (12x250ml) er da helt greit.

Det har du rett helt rett i om det stemmer, men kjøper man 12x 250ml og 12x1 liter i tillegg, så betaler man en veldig dyr frakt. (Ca 330 + mva, om de ikke har endret det nylig da)

Antivir har ikke noen av problemene men sliter tydeligvis med å bli allment kjent og akseptert. Slike artikler burde inneholdt et avsnitt om at det finnes et bedre alternativ til sprit. Får jo håpe de kommer dit snart at Antivir blir naturlig å dra frem som et bedre og sikrere alternativ.

1 Like

Jeg er tungt vektet i denne aksjen og har trua på selskapet og deres produkter.

Antivir som en hånddesinfeksjon ser jeg ikke for meg som en suksess, da jeg tror lukten av produktet kan bli en dealbreaker for folk flest. (Håper jeg selvfølgelig tar feil)
Hvordan helsevesenet tar i mot dette kan bli spennende å se…

Rull inn på den lukta da, flere av produktene de bruker på offentlige steder i dungevis i dag lukter mye verre.

Det må være et eller annet som gjør at salget er såpass magert så langt

1 Like

Om jeg skal utsette noe på produktet, så må det være lav viskositet. Det er litt for flytende.

Grunnen til magert salg er vel åpenbart?? Hvem skal dem selge til når dem ikke har fått innpass til helsevesenet/hinas? Hvis du tenker mannen i gata, så er det ikke særlig mange som vet om dette produktet enda og det er langt fra sikkert at hvermann velger dette fremfor håndsprit…

2 Likes

Selskapet kunne jo f.eks brukt 30 minutter i uka på å engasjere seg med sosiale medier? De opererer jo nesten i stealth mode. Ingen reklame, ingen pressemeldinger, ingen noentlng

2 Likes

Enig der, men dei har faktisk vakna litt på LinkedIn den siste månaden :wink:

https://www.linkedin.com/company/softox-solutions-as/

Skal vanskelig la seg gjøres å promotere bredt uten å betale en formue til rosabloggere rundt om kring i landet. Nei, da er det bedre at dem går mot seriøse aktører som helsevesenet og får innpass der, samt får til noen kontrakter i eu. Som sagt tidligere: Markedet mot den vanlige mannen i gata vil bli labert, da den eneste gleden ved bruk av antibac for han er lukta av 60% sprit som røsker langt opp i nesebora

2 Likes

Har bestilt 12-pakk på Røde Kors og skal «do my part» i jula ifht promotering og PR.

6 Likes