Ser øretrilleren BJ111 har opprettet egen tråd på Hegnars Tivoli i håp om at det fortsatt er tilstrekkelig med nervevrak igjen som vil dumpe i dag, vel, jeg beholder roen, og vil være en av de som i så fall med glede tar imot det som måtte komme. Jeg har imidlertid troen på at majoriteten har satt bedre inn i tingenes tilstand, enn det som var tilfelle tidligere. Happy trading, for de som går for det !
Var vel ikke noe negativt nytt her en det en allerede visste?
Almås var soleklar på at Q3 kom til å bli dårlig allerede på Q2 presentasjon, med positive tall etter nyttår
Nei intet nytt for de som har fulgt litt med i timen, men enkelte skyr ingen midler når det gjelder å tilrane seg billige aksjer.
Almås skriver hull i tennene her. Jeg vet de forsket på periodontitt og tannkjøttsykdommer men løsning på hull i tennene høres interessant ut
“ What we now see the beginning of, with our products, is a new type of antibiotic that works where it should, whether it is in the wounds, oral cavity or in the lungs, without the development of resistance”
Oral cavity betyr munnhulen, bare for å pirke litt. Noe som kanskje er enda bedre enn å hjelpe mot hull i tennene
Finfin anledning til å fylle på hvis den går ned i dag. Halv skatt denne mnd passer meg utmerket
Kjøpte litt fredag, så det blir nok ned. Men langsiktig blir det bra - meget bra
Ja, her ble det stille - drylte dere inn sl ? ble jo knall rødt
Baisserne har vel gjort jobben sin. Og vi langsiktige har ikke behov for å kommentere kursen sånn minutt for minutt… Jeg selv driver med litt bunnfiske i dag.
Var det ellers noe du lurte på?
nei, nå var det bare å speide etter en plass å senke inngangen, når den tid kommer.
Ble nok liggende i Long kassen nå.
Folk mister mål og mæle av OSE i full vigør som vanlig
Økte bittelitt på åpning, så aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Noen skal tydeligvis leke litt med volum. Handelen fremstår som et uinspirert og lite organisk stunt.
ja, la meg litt rolig på 58, men venter med volum , var litt opptatt i andre prosjekt
Har lagt litt nede på 50, morsomt at vi dupper på noe som egentlig ikke er overraskende i det hele tatt…
Aksjen blir straffet pga dårlig salg, men nå har EU godkjent produktet og markedet er blitt ganske stort. Regner med at det blir tatt inn i helsevesenet i Europa. Det vil være rart hvis helsevesenet vil foretrekke sprit. Med SoftOx produktet har de også blitt kvitt problemet Noroviruset.
Ser også at de startet i november med den siste gjenstående studien av sårskyll produktet, SWIS. Det er et milliardmarked som vil gjøre at SoftOx blir et oppkjøpskandidat. Studien er vel ferdig før sommeren.
Potensialet til SoftOx er altfor stort til at børsfallet vil vedvare.
Det vil nok gå enda noe tid før man kan regne med inntekter fra EU.
Børsen ser på hvilke inntekter selskapene kan få i nær fremtid og der ligger SoftOx i fremste rekke.
Overraskende stabil kurs i dag, hadde forventet mye større svingninger og trading. Ok omsetning, men kunne gjerne vært det tredobbelte.
Prisingen kunne lett vært det tidobbelte, men av en eller annen grunn er ikke Softox sexy nok i dagens merkelige børsklima der folk kaster penger etter selskaper som ikke tjener penger men satser på høyst tvilsomme konsepter til høyt tvilsomme markeder…
Jeg venter stadig på at utenlandske aktører skal oppdage denne. Jeg er 100% overbevist om at dette kommer til å skje og at det da vil bli en vill kamp om de få tilgjengelige aksjene som finnes!
Er vi heldige får vi avklaring før de 40 dager og kanskje før jul. (Hvorfor skal dette ta så lang tid å godkjenne?) og da er vi tilbake til det alle har ventet på med antivir godkjent i EU. Dette må vel Skandinaviske investorer få med seg
Ikke sant… ikke grønt og ikke relatert til den nye delingsøkonomien?? Kast det i søpla!