Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Altså dette er ikke så rent lite stort:

Det oplyser Københavns Universitet i en pressemeddelelse.

Behandlingen foregår ved, at der inhaleres partikler, der slår virus og bakterier ihjel. Den har nu vist sig sikker i dyr.

Bag behandlingen står de to forskere postdoc Elin Jørgensen og professor Thomas Bjarnsholt fra Københavns Universitet.

Det er en stor dag for os, lyder det i meddelelsen.

Det er såpass lovende at universitetet går ut selv med egen PM. Og hauser.

16 Likes

Goddamn, alle avisene plukker opp denne

25 Likes

Etter en litt kjip periode har softox virkelig fått fart på sakene nå. Gledelig

2 Likes

Begynner nesten å lukte litt bevist markedsføring av dette…gjerdesitterne bør ta noen raske avgjørelser tror jeg

5 Likes

bilde

4 Likes

Tror noen må tipse dem om at deres danske forsker har opsjoner i Softox. Så derfor bør man ikke stole på at dette blir bra.

6 Likes

Må si meg enig i at emisjonskursen nok enkelt kunne vært presset høyere. Litt surt at noen nå stikker av med aksjer til en kurs jeg brukte halve sommeren på å akkumulere… men uansett tipp topp at denne kapitalinnhentingen gikk såpass lekende lett.

2 Likes

Forsiden på E24 i morgen:

DANSK «UNIVERSITET» PÅ LAG MED BØTELAGT NORSK BØRSFIASKO

8 Likes

Det er så riktig at det ikke er morsomt engang… :face_vomiting:

Ikkje glem fa :see_no_evil::sweat_drops:

Vet du hva, nå tror jeg til og med finansavisene er med på laget :pray::smirk:

1 Like
5 Likes

Nei søren, hva var det for noe juicy jeg gikk glipp av nå da… :laughing:

Tar fyr i Danmark. Dansk “eierskap” kan gjøre dette til en rakett - ref. Quantafuel, som også har en solid menighet i Danmark.

20 Likes

SoftOx Solutions AS: Private placement successfully completed

SoftOx Solutions AS: Key information relating to the repair issue to be carried out by SoftOx Solutions AS

3 Likes

“The Private Placement was significantly over subscribed.”

Bommet litt da tenker jeg, men uansett. Fint for selvtilliten! Og peanuts i den store (milliardomsetning) sammenhengen.

2 Likes
1 Like

Det betyr en tegningsrett for hver 43 aksje man hadde i dag. Ikke stort mer enn symbolske blitt, disse reparasjonsemisjoene :neutral_face:

Men igjen, det var ikke all verden med utvanning aksjonærene måtte tåle i utgangspunktet her.

7 Likes

Det er noe i hvert fall da, og mer enn de fleste vel.

Må si jeg blir frustrert og ikke skjønner rasjonalet i hvorfor det ikke blir gjort pro rata. Hvis hovedemi er 10% så burde jeg få kjøpe 10% av min posisjon, ikke 2.

Hvorfor har børsen blitt sånn at dette er standard?

10 Likes