Antivir er veldig miljøvennlig og riktig produkt for Greta Thunberg. Hun ville vært en fin ambassadør for produktet.
I dag ser det foreløpig lovende ut for at det ble akkurat som de av oss som sitter i aksjen har håpet, nemlig at en vekstemisjon ikke ville være noe negativt for selskapet i det hele tatt, heller tvert imot.
Er kun omsat 11 millioner foreløpig så litt tidlig å knekke champisen, men absolutt lovende!
Hva er market cap nå om man teller med alle nye aksjer som kommer?
565mill på 65kr kom jeg til ( 8,7 mill aksjer)
Mange er aventende til inngang tror jeg. De vil se dagen idag. Alt over 60 kr vil jeg si er superbull.
Close når vi tar helg i morgen, og siste close før nyttår blir veldig viktige for å sette tonen videre.
Sårheling og sårskyll er to forskjellige ting.
Sårskyll godkjent og i markedet i 2021 og sårheling klart i 2023 etter det jeg nå forstår.
Lungeinhalator er det ingen som vil svare på?
SWIS / sårskyll er noe annet enn det Almås henviser til her. Ref. slide:
Edit: ser andre har svart før meg
Infeksjonsfjerner = Biofilm Eradicator
Dette er ikke SWIS (sårskyll), og noe som vil komme senere. Det er BE amerikanerne er med og forsker på nå.
SWIS kan være på markedet i 2021, men tidlig 2022 er kanskje mer realistisk. Forhåpentligvis er SWIS-02 ferdig i løpet av Q2, og så skal ut på markedet. Ting tar tid, derfor synes jeg det er unødvendig å tenke at man skal klare det innen 2021, men det kan selvsagt skje om alt klaffer
Tenkte at SWIS=infection treatment
Man da gir det hele mening.
Takker!
Tenkte at sårskyll og infeksjonfjerner var same same
Ikke rart du eller andre lurer, lett å gå i surr.
Emisjonen kom raskere enn det jeg hadde forventet - trodde bl.a. at den ville komme etter at Sparebank1 hadde kommet med sin analyse av selskapet, hvilket skulle komme i Q1 2021. Nå som emisjonen er gjennomført - kan en forvente at Sparebank1 tar opp dekning tidligere?
Tilretteleggerne må visstnok vente 6 uker før de kan gi ut analyse, dvs midten av januar tidligst. Det passer jo bra med EU, HINAS, analysedekning, ++ i januar. Og ferdig finansiert for en god stund.
Forhåpentligvis er det en storfisk som ikke fikk nok aksjer i emisjonen som må kjøpe over børs.
Enig.
Er ikke det å stå for gjennomføring av emisjoner som er den viktigste motivasjon for å gi ut analyser?
The Company may, subject to completion of the Private Placement carry out a subsequent offering of new shares in the Company (the “Subsequent Offering”) towards existing shareholders in the Company as of 16 December 2020 (as registered in the Norwegian Central Securities Depositary (“VPS”) as of 18 December 2020), who (i) were not allocated Offer Shares, and (ii) are not resident in a jurisdiction where such offering would be unlawful or, would (in jurisdictions other than Norway) require a prospectus, a registration or similar action.
Er ikke det å stå for gjennomføring av emisjoner som er den viktigste motivasjon for å gi ut analyser?
Kurtasje er jo også en motivasjon
Kurtasje og emisjoner er basically de to tingene de tjener penger på ja.
Bare av ren nysgjerrighet, og som ikke bare gjelder for Softox, men er det noen som vet hva det koster for selskapene å gjennomføre en emisjon?