Me går for Orkla
Apotek1
Har sett at Apotek1 er nevnt. Kan være logisk da de er store (antall apotek). Vitus og DA er eid av NMD og det kan jo være f.eks. Vitus. Orkla er vel per def en hybrid av grossist / produsent (et mange-hodet troll egentlig ). Kunne evt. vært en av butikkjedene men de har vel annet å tenke på om dagen Evt en nettbutikk / nettapotek. Og det kan være en aktør vi overhodet ikke tenker på her (XXL er jo tross alt en kjede / retailer som selger SoftOx).
Ja , en skal vel alltid være skeptisk til disse aktørene men om grisen var forkjølet eller ei får vi nok aldri vite .
Men MedWatch er jo et seriøst nyhetsmagasin som har bestått lenge i Danmark og derfor skulle det ikke være noen grunn til å ikke ta artikkelen på alvor.
Korriger meg gjerne dersom jeg er feil.
Synes hele historien er voldsomt artig og ser ikke noe i den som ikke skulle være sann.
Når det gjelder aksjer og når en kan stole på foreliggende info så koker det til slutt ned til at en a) enten trekker seg unna eller b) kaster seg på toget.
“fåglane veit”,
kjøpte meg nå en lyttepost for morroa sin skyld.
Du kan nok ta pressemeldinger og informasjon fra Universitetet i København og en av verdens fremste eksperter / professorer på biofilm på alvor. Det er denne pressemeldingen nyhetssakene henviser til og siterer.
Noen som vet eller har tanker om hva selskapet har som plan angående å bli notert på hovedlisten? Eller eventuelt om det skal bli mulig å handle på growth plattformen gjennom ASK? Tror det er mange som vegrer seg litt når man må utenfor ASK. For min egen del så hadde jeg vært tyngre invistert i softox selv, om det hadde gått gjennom ASK.
ja Orkla er jo en direkte konkurrent, vi har Lilleborg
Ble nevnt i webcast’en i forbindelse med Q2 at Bonaventura Scanza jobber inn mot apotekene og håper å lande en avtale i løpet av desember. Matcher greit børsmeldingen fra Softox, men gjenstår selvsagt å se.
Helt ok at dem er der dem er, men kanskje ikke like moro for de største øretrillerne. Er det noen som har sett noe i Svenske aviser ? Dem er kanskje ikke like rask som Danskene, det tok jo sin tid med godkjenninga…
Kan ikke helt se det blir Apotek1 som er denne nye partneren da de allerede har hatt varer på lager en god stund og kjørt kampanje på nettsiden med Safedes for en måned eller to siden. Har litt trua på Coop i grunn
Sitter å leser fra siste presentasjon og ganske utrolig kursen ikke har gått banas så mye positivt som står der.
EXCITE International
• The expert panel which includes some of the largest customers in the US and UK (Kaiser Permanente, Mayo Clinic, NICE) acknowledges a great need for more skin friendly solutions and recommends SoftOx as a strategy for replacing Alcohol-Based Hand Rub
EXCITE International is a global collaboration of key stakeholders. EXCITE and Blue Cross/ Blue Shield recommended SoftOx to MTEC and US Navy
Her har vi nok grunnen til at Softox fikk hele potten med støtte av MTEC.
Lurer på en ting som jeg mener å ha lest en plass men finner det ikke igjen. At de også jobber separat med CE godkjenningen av SWIS sårskyll Samtidlig som det siste studiet går nå. Korriger meg hvis jeg her tar feil, men vil ikke dette si at SWIS vil/kan komme på markedet en del tidligere enn antatt?
Polsmannen - det er mange godbiter vi har i vente, og tenk at kursen i dag er lavere enn før alle nyhetene som har kommet siden oktober…
Det står i Q3 rapporten at siste fase av Swis 2 vil være ferdig Q1 2021 og at en parallelt arbeider med å få sertifisert produktet, se nederst på siden 5/øverst side 6;
Takk der var den Mente å huske dette men kom ikke på hvor det sto. Blir snart skilsmisse her i gården, fy flate hun jeg bor med er dritt lei Softox å all den tid som brukes på den skiten der som hun sier når hu blæs ut av seg på det verste…heldigvis jul å pause snart
Det som er så fantastisk med teknologien til Softox; den er mulig å forstå seg på selv for enkle sjeler som blant annet meg selv. Som muliggjør å danne seg meninger om caset utelukkende basert på egne vurderinger. I motsetning til det meste av biotek, hvor man ofte i for stor grad må lytte til andre. Som kan være en risky øvelse.
Setter pris på innsatsen polsmannen! Sjøl om det kanskje ikke er verdt en skilsmisse
Blir sikkert billigere skilsmisse i år med kurs på dette nivået enn til neste år
Se opp for “point of no return”
Vi menn er enkle og tar ikke signalene når de gis men kommer diltene etter når slaget er tapt , selv da forstår vi ingenting.
Kvinnen i et forhold er sjefen og den eneste som har gøtt nok til å gjennomføre og som gjør det.
Når dette går opp for mannen så gjenstår bare fornedrelsen og smerten , ja , en kan miste fotfestet helt.
Jeg ønsker ikke min verste fiende der , så kjøp dadler og roser før "point of no return.
Dersom verden raser sammen rundt deg , hva hjelper det da med aksjer?
Been there, done that. Du treffer spikeren
De er aktive på LinkedIn og, delte nettopp denne:
Her ser en hva som skjer med kursen i Photocure etter at DNB tar opp dekning av selskapet;
Blir spennende å se hvilken analyse Sparebank1 kommer med av Softox i Q1
Blir mildt sagt interessant. Om de regner på potensial for sårbehandling alene, så blir kursmålet nesten “usaklig” høyt. Og hvordan skal man egentlig verdsette en ny klasse “pencilin” med antimikrobiell effekt på alt (virus, bakterier, sopp, sporer mv.)? Hvilken LOA snakker vi om?
Lykke til SB1