Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

nei.

Det ser ut som at AntiVir og EffectDes kan kjøpes rett fra Softox sin nettside nå, er dette en nyhet?
Shipping kostnadene er litt høyere enn andre nettbutikker som selger samme produkt.

https://soft-ox.com/shop/

Det ble lagt ut på softox sine hjemmesider tidligere i høst, men problemet da var at det kom en feilmelding når man prøvde å bestille. Ser ut som dette er ordnet og at de prøver på nytt.

Blir vel neppe noe særlig salg fra dems hjemmesider. Men at en og annen softox-aksjonær bestiller derfra er nok ikke utenkelig.

3 Likes

Det er nok ikke privatpersoner som handler rett fra hjemmesiden. Vil tippe det heller er ment til bedrifter eller institusjoner med større kvantum

2 Likes

Behovet for et alternativ til antibiotika bare øker. Kan SoftOx få enda mer vind i seilene grunnet covid-19?

World Health Organisation medics warned the STI may become even more resistant to antibiotics as an overuse of them during the pandemic is fuelling its mutation.

4 Likes

Jeg begynte å investere i Softox i våren 2020, og har bare fått mer og mer troa på caset.
Dette som følge av alle triggerne som ligger foran oss, men også av personlig erfaring med produktet.
Jeg mener og tror at deres unike kombinasjon av eddik- og klorsyre vil være en revolusjon i bransjen på flere fronter. Jeg har atopisk eksem, og har i alle år slitt på denne siden av året. Da får jeg tørr og sprukken hud, og ofte infiserte sår.
Derimot, etter at jeg har tatt i bruk Antivir så er dette problemet blitt helt fraværende. Jeg prøvde da å slutte med Antivir, og gå over til vanlig desinfeksjon - og med en gang var problemet tilbake.

Med litt tålmodighet så tror jeg at vi kan forvente en lønnsom reise fremover :relaxed:

20 Likes

Softox rusler avgårde rett under 72 som jeg har som key nivå i mitt chart, og med veldig god avstand ned til siste emi

3 Likes

At det kommer nyheter her innen kort tid som vil ta denne høyere er (nesten) gitt.

Når kommer emisjons aksjene i markedet?

Er ikke de fleste allerede i markedet da :relaxed: Trofaste aksjonærer får noen til gi-bortpris, som rett og rimelig er, ellers ser det mørkt ut :sweat_smile: Meldinger i kø, hva tror du kommer først ?

Blir også interessant å lese analysen som kommer fra SB1.

Hva gjelder den, så er jeg egentlig mest nysgjerrig på hvordan de ikke ender opp med “fantasitall” som kursmål. For fantasitall får du umiddelbart hvis man legger til grunn at de lykkes med kun ett av løpene de har mot markedet.

1 Like

Jepp!

Med en gang man begynner å snakke om å lage et alternativ til antibiotika så sprenger kalkulatoren.

Skal man ta denne sliden seriøst så blir caset spinnvilt

11 Likes

noen som har link til møte ?

Har de snakket om andre infeksjonstyper de ønsker å forske på i fremtiden?
De har SWIS, BE og SIS nå, (og et “munnhule”-prosjekt som de nevnte kort i forrige rapport.)

Invitasjon til EGM/EGF ble sendt ut til de som meldte seg på. Prøvde å ringe inn (riktignok litt seint) men ble aldri sluppet inn fra venterommet. Får vel rapport / resultatet snart tenker jeg.

Rep-emi er visstnok godkjent.

Fikk det bekreftet på insider-chatten nå! Både repemi og ny fullmakt til 10%

4 Likes

Dump på den ja

Federal Register Volume 85, Issue 237 (December 9, 2020)

https://www.govinfo.gov/app/details/FR-2020-12-09/2020-26978/
Regulatory Information, Federal Register. DEPARTMENT OF JUSTICE, Antitrust Division

Medical Technology Enterprise Consortium (‘‘MTEC’’) has filed written notifications simultaneously with the Attorney General and the Federal Trade Commission disclosing changes in its membership. The notifications were filed for the purpose of extending the Act’s provisions limiting the recovery of antitrust plaintiffs to actual damages under specified circumstances. Specifically, […]

[…]Snoretox Pty Ltd, Kew, Victoria, AUS; Softox Solutions AS, Oslo, NOR; STEL Technologies, LLC, Ann Arbor, MI;[…]

5 Likes

2 ord om hva du selv trekker ut av denne(og hvorfor du linker / refererer til den) - for ikke-jurister? :slight_smile:

EDIT: Aha! Takk for info @Savepig. Ser dette mest sannsynlig har kommet gjennom den DoD (amerikanske forsvaret)-subsidierte studien. Mulig bare meg som ikke så koblingen sånn umiddelbart - men her er referansen i tilfelle det finnes flere som meg :slight_smile:

WHO WE ARE
The Medical Technology Enterprise Consortium (MTEC) is a 501©(3) biomedical technology consortium collaborating under an Other Transaction Agreement (OTA) with the U.S. Army Medical Research and Development Command (USAMRDC) that serves those who serve our nation. Over the last decades, our warfighters have suffered devastating trauma. So much injury, so many lives compromised. We need solutions and we need them now. In partnership with the Department of Defense and private support, MTEC is working to prevent injuries and accelerate the development of revolutionary medical solutions that will enhance wound healing, and return the wounded to fully functioning lives. Ultimately, all citizens will benefit from these technologies and health care solutions.

We focus on building teams to solve problems. Our research priorities are purposeful and outcome driven. The reach of the MTEC team ensures that research developments and new technologies will be applied across the entire medical infrastructure for the benefit of the military, veterans, and civilians. Our collaboration aims to advance biomedicine and create amazing new possibilities, such as:

  • Providing sight to those who have lost their vision
  • Providing battlefield diagnostics and therapies to reduce the consequences of traumatic brain injury (TBI) and concussions
  • Developing evidence-based therapies for post-traumatic stress disorder to integrate warfighters back into families and society
  • Advancing cell therapies that heal previously irreparable nerve, vascular and organ damage
  • Developing new antibiotics to cure life‐threatening infections
  • Improving telehealth solutions that monitor warfighter health conditions during training and in battle
  • Reducing substance abuse during chronic pain relief
  • Commercializing cutting‐edge artificial limbs with greater comfort and functionality in the near term, and, in the longer term, providing limb transplants or regenerative medicine therapies to restore normal functions like walking, grasping and writing
  • Empowering medics through new advanced technologies to do more treatment at the point of injury
4 Likes