Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

SoftOX hadde passet perfekt for Johnson & Johnson :grin:

Jeg mener faktisk det 100% seriøst. Samtlige produkter hadde funnet en naturlig plass i deres forskjellige divisjoner/underselskaper. De har til og med et eget selskap for dyrehelse i det som heter ‘Ethicon and DePuy Synthes Vet’.

8 Likes

Big pharma tror jeg det er like greit å styre unna, kan fort gå samme vei som Safedes og Kiilto. De har i alle fall ikke overbevist meg. Tenker de kjører eget løp som det kan se ut som med høye herrer i bla. WHO og anbefalinger i fra slike kanter, godt hjulpet av Coopmed. Big pharma tror jeg vil forsøke å kneble dem ned, det er tross alt deres produkter det vil gå utover. Noe vanskelig løp ja men tror det blir den rette på lengre sikt men tiden vil vise…

2 Likes

Det ble skrevet om Softox på den danske siden Proinvestors aktiesnakk i går;

6 Likes

Aiaia!

Veldig bra om Helge Larsen & co begynner å snuse på Soften!

3 Likes

Det er selvfølgelig ikke en distribusjonsavtale vi snakker om her, men et potensielt fullt oppkjøp. SoftOX er uansett avhengig av partnere for nåværende og fremtidige produkter i alle større markeder, og er nettopp det Coopmed er engasjert for å hjelpe dem med.

5 Likes

Ble det ikke stilt direkte spørsmål om Softox har blitt kontaktet fra andre Big pharma, hvor Almås svarte at det har vært/er dialog? Eller er det jeg som husker feil?

Dette er grunnen til at jeg ser for meg å eie aksjer i Softox i hele år. Til tross for at jeg ser for meg noen enkle trademuligheter (hver kvartalsrapport: “å nei, selskapet tjener ikke penger, selg alt nå!”).

Jeg mener det er reell grunn til å mene at selskapet er en oppkjøpskandidat. Men det forutsetter selvsagt at forskning og utvikling går framover og at de får gode resultater på flere områder. Og det vil nok være realistisk å tro at selskapet fort har behov for minst en emisjon til først, så det er jo nedsiden :slight_smile:

4 Likes

Jeg pakket inn et spørsmål (forrige Q-presentasjon) som fisket litt rundt dette, vel vitende om at de ikke kunne svare direkte på det. Det gjorde de heller ikke, men strakk seg til å si at de opplevde «økende interesse».

6 Likes

Hvor mye gjenstår for at sårproduktene for dyr er klar for markedet?
Er det snakk om et par måneder bare de får fatt i testgriser?

Godt spørsmål - et anslag på lengden på det kliniske løpet mot dyr er et spørsmål som kan / bør stilles ved neste rapport og/eller per epost.

Siste runde er på hunder

Stemmer :wink:

6 Likes

Bare å finne en gammel investorpresentasjon pre-korona for å se når Softox guidet at produktene skulle vært klar for markedet (som en guide til tidsperspektivet). Mener på at det ikke er snakk om lengre tid enn at H1 2022 bør være høyst realistisk.

1 Like

Kan någon ta och sopa mattan med jollet här
image

1 Like

Merkelig at «corona-aksjen» Softox ikke har fått mer futt det siste ukene når så mye annet dritt som ikke tjener penger går så det suser. Det blir ikke slutt på hånddesinfeksjon med det første, selv med en vanvittig vellykket vaksinering og corona på nedgang (noe som ikke er tilfellet nå). I tillegg er jo Softox rettet mot helsevesenet og har masse andre gigantprosjekt i kikkerten.

Hvorfor ser ikke alle andre noe som er så åpenbart?? :grinning:

5 Likes

Kommer snart ett PM med texten “covid” inbakad så… :slight_smile:

Det er nok en del investorer som leter etter alternative selskaper der de slipper å bruke kikkert for å se målet. :wink:

Enig, men tror mange holder seg vekke fra softox pga veldig dårlig info, børsmeldinger, tull og vas, men er inne igjen selv. Tror softox må bevise de har lært, denne kan fort gå høyt lenge :+1:

Swis er i fase3 til mai/juni. Trenger ikke se veldig langt inn i fremtiden på den.

AntiVir rulles ut nå og er med all sannsynlighet på norske sykehus om 2,5 måneder og EU-kontrakter meldes nok fortløpende fra og med 20 januar.

Var det ikke du som mente at de måtte ha emisjon og ymtet at var mulig og få mye billigere inngang enn 65kr? (som var kursen da de kunngjorde emisjonen)

3 Likes

Jo, jeg var nok en av dem som mente det, og tok feil.
Uansett så ble SoftOx min beste investering i 2020!