Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Hørt at sårrens markedet er veldig vanskelig å penetrere (ref. AZT). Hvorfor tror dere at Softox skal få til dette markedet? Noen som har noe gode innspill?

Fordi produktet er mer effektivt, ikke medfører resistens og har veldig god safety.

7 Likes

Riktige partnere, KOLs og dokumentasjon er nøkkelordet. Bare å glemme at de skal klare å gjøre det på egenhånd.

Stor forskjell på Woulgan og Softox som @h3nk1 viser til, og Softox fjerner biofilm.

Fra siden siden deres:
### Woulgan er ikke:

  • En behandling for å fjerne biofilm
  • Woulgan kan brukes etter debridering og kan forhindre nydannelse av biofilm
  • En behandling for infiserte sår, hvis såret er klinisk infisert
  • Behandle infeksjonen i henhold til lokal prosedyre, Woulgan kan brukes samtidig så lenge væskenivået er lav til moderat
4 Likes

Kan leve med denne reklamen :smile:

12 Likes

Hvor så du den?

Nettavisen

Hvor er billigste plass å kjøpe litersflasker med Softox?

Ja det er vakkert, få igjen på lager flere steder og utsolgt i Moss og på Storo,Oslo, så noe må nødvendigvis være solgt :yum:

Er vel sånn man får opp basert på søkehistorikk og lignende algoritmer. Som vil si at det ikke treffer målgruppen, som er alle andre enn Softox-aksjonærer.

4 Likes

Kjøpte siste flaske på Storo lørdag faktisk. Presenterte det for en venninne av meg som er leder i en barnehage her i Oslo. Sliter mye med tørr hud og eksem. Så får håpe hun liker produktet.

Sa iaf at hvis det funket som jeg sa så skulle ho ta inn dette fast istedenfor 85% sprit desinfeksjon.

2 Likes

Det treffer de som søker på “desinfeksjon”, og det er vel ikke forbeholdt aksjonærer…

Hm? Jeg får ikke opp noe bannere for AntiVir fra XXL, så tror ikke du skal bekymre deg for at “målgruppen” ikke ser reklamen. Om det var noen sammenheng (i dette tilfellet) mellom hva jeg har Googlet og hva jeg så, så ville jeg sett produkter fra SoftOx, for å si det sånn.

2 Likes

Kjøpte selv idag. Sett det har vært litt negativitet om lukta, men Assist-versjonen fra XXL syns jeg lukter svært lite.
Jobber i kraftbransjen hvor alkohol med brannfare er svært uønsket, så denne skal anbefales videre opp i systemet

23 Likes

De som er negativ til lukta har nok hverken produktet, eller aksjer.

3 Likes

Ser Softox er tomme for både 1L og 250ml (Out of stock)

4 Likes

Er ikke det ganske kleint med produksjonskapasitet på 45k flasker dagen?

1 Like

Fader, med de prisene der bør det være nok med fortjeneste på produktene.

At det var?

Tilbud hos : https://minni.no/produkt/handdesinfisering/antivir-handdesinfeksjon-250-ml

4 Likes