Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Vil bare nevne at mange konkurrenter innenfor alkoholfri hånddes viser til et attraktivt marked. Spesielt når større aktører, som både kjenner markedet og som legger store ressurser inn i markedsanalyser, satser på alholfri hånddes. Om SoftOx vil klare å skaffe markedsandeler vet jeg ikke, men det er vel liten tvil om at alkoholfri hånddes er ønsket av markedet.

3 Likes

Kan bli en game changer akkurat dette hvis/når myndigheter rundt om anbefaler alkoholfrie på lik linje med alkohol så her gjelder det å ha flest mulig EN godkjenninger den dagen det skjer, uten anbefaling blir det lang vei ikke bare for Softox men samtlige alkoholfrie produsenter.

Spennende nivå i disse dager.
Kursen hviler på støtten i trendlinjen og MA 50.

3 Likes

Ingen som selger i topp 50. Bare nye investorer og Harefrøkken invest fått sine emi aksjer.

Ser samme bilde og forventer nå at vi begynner å se stigning i kursen. Konsolideringen begynner å nærme seg slutten (tror jeg)

1 Like

Vil nok ikke skje så mye med kursen før neste melding kommer. Vil nok ligge å vake på
disse nivåene frem til da🌞

1 Like

De siste emisjonsaksjene er vel ikke i markedet enda?

Rep. emi er vel ikke før uti februar og med (bare) noen få hundretusen aksjer.

Ikke rep emi, transje 2 aksjene er det jeg mener.

Ser ikke sånn ut. Skal vel komme børsmelding når de er registrert.

3 Likes

Antallet stemmer med de Harefrøkken invest tegnet i emisjonen Transje 2 (2 mill nok). Så det er nok de som er registrert men det burde jo kommet en melding om at kapitalforhøyelsen er gjennomført.

image

The share capital increase pertaining to tranche 1 in the private placement of NOK 10,000 divided on 500,000 shares has today been registered in the Norwegian Register of Business Enterprises (Nw: Foretaksregisteret).

Following the share capital increase, the new share capital in the Company is NOK 166,598 divided into 8,329,900 shares, each with a nominal value of NOK 0.02.

Hva er hensikten med å komme med gammelt nytt ?

Å opplyse markedet.

1 Like

Har valgt å kjøre litt risk-off bredt i hele porteføljen idag. Var lagt i plan fra før jul og gjøre nettopp det og gjennomfører nå planen (denne uken). Det gjelder også SOFTX til en viss grad. I tillegg synes jeg momentet falt bort og MA50 blir utfordret også. Tror vi er på vei inn i en ruglete tid og prøver å ha litt tørt krutt men samtidig være inn i tilfelle SOFTX smeller til med gode meldinger. Tiden får vise om dette er smart men prøver å holde meg til plan.

Lykke til!

PS! SOFTX vil fortsatt være det papiret jeg sitter tyngst i.

1 Like

Ser det har kommet en til som nå selger Antivir. Ikke det største selskapet men kikker litt nærmere på eiere så har de noen som er ganske så mye større bak.

Gjennom samarbeide med ledende redningsmiljøer, prehospitale tjenester og sanitetsorganisasjoner i Norge så vel som i utlandet, har LESS utviklet unike produkter med klare fordeler for både pasient og redningsarbeider.

2 Likes

Du hadde ikke giddi å skrive 2 avsnitt om det så man slipper å google selv?

Transje to er ihvertfall ute hos aksjonærene, og kan handles med.

1 Like

Vi venter på Hinas med spenning. Hva med sykehus innkjøp Sverige og Danmark, samt de store landene i Europa skulle komme noe anbud på?
Spekulasjoner her men, var ikke SoftOx i kontakt med India for en stund siden? Om jeg ikke husker helt feil.

Er nok et ofte stilt spørsmål, men hvilke patenter har SoftOx pr dags dato?