Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

SoftOx får patentbeskyttelse i USA

«Dette er et viktig steg på veien inn i det Amerikanske markedet for Selskapet» sier CEO Geir Almås. «Samtidig demonstrerer dette også vår innovasjonshøyde, at vår løsning/ formulering nå får den nødvendig patentbeskyttelse i et av verdens største markeder» iflg Almås

Det ene patentet beskytter SoftOx sin unike stabile formulering samt dets anvendelse som sårskyll og antimikrobielt middel for fjerning av biofilm, mens det andre gir beskyttelse av formuleringen og anvendelse av SoftOx til desinfeksjon av hender og hud.

6 Likes

Herregud vilken fyllehandel i papret. Vilka är blockmongosarna ? Alla vet att vid PM flyger 70kr all världens väg.

3 Likes

Veldig merkelig handel i Softox. De store postene forblir liggende rundt 70 mens kjøpersiden svekkes dag for dag. Om de ønsker å selge er den muligheten forlengst forbi så sant det ikke popper opp bullish nyheter. Hvor det uansett fremstår som stusselig å kvitte seg med aksjene på et så lavt nivå.

3 Likes

Vært arti om det kunne kommet en stor nyhet nå.
Siden noen selger på dette nivået.
Er nok en del små investorer som begynner å bli lei å se negativ utvikling tror jeg. :crossed_fingers::chart_with_upwards_trend::moneybag:

1 Like

Selv om det ikke kommer nyheter bør Softox være en grei plassering når børsen er ruglete.
Coronaen durer på videre og fokuset på hånddesinfeksjon vil vare mye lengre enn mange trodde når nyheter om vaksine begynte å gi eufori i markedet.
Selv de vaksinerte må fortsette strenge smittevernstiltak.

7 Likes

Imponerande många betyg på XXL. Hur många är härifrån och FB😁

10 Likes

SoftOx til 65? Jo takk.

3 Likes

Gleder meg sånn til kr 100. Skal flyte over i pengboka ^^

Om man ser på aksjekursen isolert teknisk, så ser den svak ut på kort sikt.
Tror den kan dale svakt nedover om det ikke dukker opp noen nyheter snart.

Som langsiktig i caset så er dette likevel irrelevant for meg. Det er helt umulig å alltid treffe bunn, og på lang sikt så vil nok aksjekursen reflektere den reelle verdien i selskapet. Det er duket for masse spennende nyheter fremover - og det aller største “kvalitetsstempelet” for meg er hvor økonomisk involvert ledelsen er. Det er utenkelig for meg at Almås og Co ville fortsette å eksponere seg slik om de ikke så lyst på fremtiden.

5 Likes

Antivir er blant ukens annonserte varer.

image

12 Likes

Produktet er utsolgt…? Må være noe feil link her?

1 Like

image

Tvilsomt at det kommer til å være utsolgt med den produksjonskapasiteten de har. Men godt å se at tilgjengeligheten er der.

Som nevnt tidligere så presenterte jeg jo produktet for en leder(venninne av meg) i en barnehage og hun har prøvd dette i noen dager nå og er storfornøyd, merket forbedring for hennes hud med engang. Skulle jobbe for å få dette inn i barnehagen istedenfor sprit. Ting tar tid, men man kommer dit.

10 Likes

Når var det apotekene skulle beslutte å ta nye produkter inn? Mener å huske det var en årlig vurdering i løpet av vintermånedene en gang.

Uansett så blir det salg via Norgesgruppen (meny, bunnpris etc) fra 1. Februar. Aksjekursen er lavere nå enn da de ble annonsert

Egentlig så syntes jeg det er ganske uinteressant hvem som selger hva og hva lagerstatusen er til en hver tid. Det som er interessant er avtaler som kan komme opp med større selskaper eller hos helsevesenet. Det er tross alt der det vil monne…

3 Likes

Hehe 100 kr?
Selger ikke da heller jeg.

2 Likes

Endelig tilgjengelig over disk i Oslo :+1:
Kjøpte i går på XXL.

Det var faen meg på tide :smiley:

4 Likes

Har lest meg frem til februar, hvor det skulle være muligheter for en spikret avtale iløpet av desember som var. Som jo ikke har skjedd. Husker overhodet ikke hvor jeg har plukket det opp.

Kanskje det er dekket av denne fra desember?
« Som et resultat av økt fokus på smittevern blant forbrukere har Bonaventura Scandza i samarbeid med Aeris Medical AS og SoftOx Solutions AS opprettet en ny kategori for smittevernprodukter under merkevaren Aeris, hvor hånddesinfeksjon fra SoftOx Solutions inngår. Disse tre selskapene skal nå sammen markedsføre og selge Aeris produktene inn mot apotek og retail markedet i Norden og UK.»

4 Likes

Veldig godt poeng :+1: