Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Var bare en oppdatering fra en som kunne bekrefte at SoftOx sine produkter fortsatt (og i større utstrekning etter nyttår) benyttes på en større arbeidsplass i Forsvaret. Innlegget ble fjernet fordi det kom et troll på banen (forklart i insidertråden).

Ellers er det jo salg på aksjer i dag, så øker litt forsiktig videre på dette nivået.

5 Likes

Ligger go’melding i kortene fra SoftOx denne uka.

Hvilke meldinger mener du vil komme denne uka? Jeg tipper at det første vi vil høre noe om er ratifisering av EU godkjennelsen i Norge og Danmark (og nye distribusjonaavtaler i Europa)- men jeg tror det blir for tidlig denne uken.

Ja det jeg tenker på. også oppdatert informasjon fra studie testene i Danmark.

1 Like

Fra Facegruppen nå:

16 Likes

Er det ett års holdbarhet det er i utgangspunktet?

Fine greier, men jeg håper at den endelige EU-godkjenningen kommer nå, da vil også oppdatering av håndhygieneveilederen til FHI komme, noe som jeg tror er vesentlig for mange. Ja Krafer, det er 1 års holdbarhet.

1 Like

Jeg er ganske sikker på det ja. Det er best oppbevart uåpnet i kjøleskap. Om åpnet, skvis ut luft slik man gjør med andre ting for å unngå at det reagerer, deretter skru til korken. Jeg opplevde rask degradering i sommervarmen med tilgang til ny luft hver dag. Lukten intenisveres når det degraderes, for så å forsvinne helt i det jeg antar det er mindre effekt igjen.

PS. Dette er mine erfaringer og antagelser.

Tenkte mest på når det som nå blir solgt av milas ble produsert :blush:

No idea, men det burde kunne ha ett års garanti utover ett år fra produksjonsdato så lenge riktig oppbevaring kan dokumenteres imo. Det er kanskje ikke på plass, kanskje ikke mulig.

Veilederen fra FHI, som sier at alkoholbasert hånddesinfeksjon er anbefalt metode for håndhygiene innen helsetjeneste, og at det i Norge er tradisjon for bruk av alkohol til vanlig hånddesinfeksjon, har fungert som en bremsekloss. Jeg hadde en lengre dialog med et apotek i høst, dem hadde hatt et mindre parti av Antivir som var utsolgt, men ville ikke ta inn mer før det kom anbefaling, det nyttet ikke samme hvor mye dokumentasjon jeg sendte dem. Jeg har også peppret FHI med mail, å bruke “tradisjon” i denne forbindelse blir for drøyt. Hvis alt går etter planen så vil det omsider bli en endring på dette når EU-ratifiseringen er i boks, kverna maler sakte men sikkert.

3 Likes

Jeg tenker/tipper de produserer flaskene med ca ett års holdbarhetsdato frem i tid og at disse dermed er produsert i fjor sommer.
Tyder vel på at det ikke har gått så mye av 1 liters flaskene. Men det var vel ingen bombe.

1 Like

Jeg tenker også at det er mye likt det Elkjøp gjør, push det som skaper mest fortjeneste. Så lenge kunden ikke vet, push det vi tjener mest på ikke det som tjener kunden.

1 Like

Enig.

Ser noen her spekulerer i at analysedekningen til sparebanken1 er i slutten januar, det er vel meldt at den kan komme når som helst i q1. Noen spesiell grunn til at den skulle komme tidligere enn senere?
Er det ikke best for aksjonørene at den kommer senere, etter den endelige EU-godkjenningen, nyheter om nye distribusjonaavtaler eller nyheter om veien videre for sis studiet?

Hvilken triggere kan vi håpe på før sparbanken 1 analysen?

Jeg tror analysen fra Sparebank 1 kommer etter den endelige EU-godkjenningen. Bare noe jeg tror, men det er jo ikke så lenge til.

Tror også det ersansyneligt, har iallefall lyst å være tungt inne i softox før det skjer

Det ble vel sagt Ila av Q1…
Jeg skrev slutten av januar i triggerlisten pga jeg forstod at tilretteleggere må vente 6 uker etter emisjonen før de gir ut analyse (som blir slutten av januar). Jeg trodde vi hadde fått en del avklaringer innen den tid og at det dermed var like greit å hive ut en analysedekning da, men siden Repemisjonen ikke er før midten av februar blir det kanskje litt tidlig(?). Vet ikke hva som er praksis men kanskje det er mer naturlig å vente på en kontrakt i helsevesenet først. (Og det kan gjerne komme kort tid etter EU-godkjenningen som ventes disse dager.)

Høres bra ut, løp og kjøp !