Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Her er salgskampanjen (nevnt ovenfor) Milas kjører mot landets skoler og barnehager.

Klikker man seg inn, så ser man at det meste er utsolgt / tomt på lager.

Åpenbart at det går litt volum her.

4 Likes

det ble bare rot. baklager

1 Like

Jeg spurte Milas ansatte om det igår og la det ut lenger oppe:

4 Likes

fjas la tiden gå. type halvt år. ikke push noe innfo. det blir så bra.

Ordner pumpeflasker selv når Softox ikke leverer enda.

5 Likes

Noen her som er “proffkunde” hos SB1?

Jeg er det.

Jeg snakket akkurat med megler, han kunne selvfølgelig ikke si noe om når analysen deres kommer.
Når jeg forsøker å tyde litt imellom linjene, tror jeg att analytikerne gjerne kunne tenkt seg EU godkjenningen på plass før de slipper analysen. Litt mere å ta tak i for dem da.

4 Likes

Ser Pricerunner,se har fått en til som har Dax alkofri, 100+ på lager. Har registrert flere treff ved søk som har nå enn tidligere så kan se ut som om svenskene begynner så smått å komme…

3 Likes

Det er ikke lenge før vi er i februar - og jeg tror det er realistisk med en børsmelding om ratifisering av DK/N ift EU godkjenningen rundt månedsskifte jan/feb. Jeg tror i likhet med det som ble sagt over, at analysen til SP1 kommer etter det er på plass - samtidig tror jeg at vi får flere børsmeldinger om nye distribusjonsavtale i norden/EU rett etter nevnte ratifisering.

Etter mitt syn er det ikke lenge til vi blr forvente børsmeldinger - og en skal heller ikke utelukke andre nyheter (oppdatering Swis 2 studiet, inhalasjonsstudiet, HINAS anbudet for å nevne noen).

8 Likes

Dinge Invest fått sine 409 000 aksjer. Eier nå 14%. :+1:

3 Likes

Kjøpt inn tre flasker til jobben :smiley:

13 Likes

Merkelig at det skal drøye til siste frist med godkjenning, skulle nesten tro at sprit-mafian har en finger med i spillet :hot_face: og hva er det som nå ellers holder den tilbake, er der fortsatt noen utenforstående som drømmer om aksjer til emi-pris, det løpet er vel kjørt nå
som det er “fare” for meldinger fortløpende ?

1 Like

Om man har fulgt litt med i handelsmønsteret siden oktober, så er det ganske åpenbart at kursen “fryses” med volum på kjøp og salg, mens det som omsettes i definert range plukkes opp. Dette foregår helt til melding / nyheter, hvor aksjen får lov til å stikke, før den selges ned like brutalt.

Jeg tror denne leken er over etter hvert som man får SB1 dekning og mer volum. Enn så lenge er det tålmodighet og økning hvis man mener det er (for) billig som gjelder.

3 Likes

Fort gjort å komme med konspirasjonsteorier på at det er Antibac/Kiilto som saboterer alt og trenerer EU-godkjenning og HINAS-anbud :slight_smile:

Krysser fingrene for vi får vite noe ila januar, dvs maks en uke til.

Jeg tror og vi skal være glad at emisjonen er unnagjort. Det kunne bli litt utolmodighet/salgspress med nyhetstørke samtidig som emisjonsspøkelse herjet (rykter om dumpingemisjon etc) samtidig som de venter på godkjenninger og FHI før salget kan ta av.

2 Likes

Kan det ikke tenkes at Hinas anbud bli offentliggjort etter Sykehusinnkjøp [Styremøte 27. januar 2021] ?

1 Like

ja, får virkelig håpe de molboene IKKE utsetter det enda en gang. Ikke poeng å få inn et bedre produkt midt i en pandemi :+1:

Avgjørelser av så ordinær karakter foretas neppe i styrerommet. Er du i tvil kan du sikkert få innsyn i møteagendaen.

1 Like

Vi fikk ikke spesielt godt betalt for å bryte opp fra dette triangelet jeg så på, men den ranger jo fremdeles fint i 65-72 da.

3 Likes