Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Nye tilfeller muterte virus og mer og lengre tid med smittevern (uavhengig av vaksine). Tror det er god timing og pressemelde EU-godkjenning og nye kontrakter. Forhåpentligvis blir Softox oppfattet som noe annet enn Corona-aksje men litt medvind skader ikke

5 Likes

Faren for at inhalasjonsløsningen kan komme til nytte i denne episode, er også økende.

1 Like

Inhalasjonsløsninga er mye av grunnen til at jeg holder ut i disse tørkeperiodene. Utrolig spennende hvis det fungerer!

Det er vel realistisk å få noen avklaringer på fase 1 i år (og kanskje de begynner fase 2). Selv om det ikke er på markedet i år bør aksjekursen få seg et byks hvis testene er gode og inhalatoren fremdeles virker så lovende som han danske professoren sier.

Lite hyggelig lesning på VG! eller skal man se det fra Softox sin side, (kan) være hyggelig lesning da virusvariantene fra Sør-Afrika og Brasil ser ut til å gi stor bekymring. Corona vil vi nok måtte slite med i mange år fremover… dessverre.

1 Like

Den dagen fase 1 ift inhalasjonsstudiet ev. viser gode resultater - og en beslutter å gå videre til fase 2 - kan en bare forestille seg hvilken oppmerksomhet Softox vil få, og kursen vil helt klart bli påvirket av det i positiv forstand.

4 Likes

Håper de starter opp før mars/april. Hadde kanskje håpet det voldsomme smittetrykket i Danmark gjorde det mulig å fremskynde litt

1 Like

Jeg har hatt utslett/eksem nederst på brystet, ca 5x5 cm, så lenge jeg husker. Har egentlig ikke brydd meg noe særlig om det, det har alltid vært der. Har prøvd alle slags salver og kremer, men ingenting har funket. Nå er eksemen nesten forsvunnet og det etter 14 dagers behandling med Assist kjøpt hos XXL. Skal fortsette en stund til før jeg stopper for å se om det kommer tilbake.

18 Likes

Ja, i disse tider burde det være mulig å få fasttrack på fasttracken. Har ganske så stor overvekt i Softox nå som skyldes i stor grad SIS.

1 Like

Det må du nesten ta bilde av. Vi bryr oss ikke om manboobs
og blek hårete hud.

Nå har jeg hørt på pressekonferansen i forbindelse med de strenge tiltakene som nå innføres i 10 kommuner som følge av utbruddet av det muterte viruset, samt leser om utfordringer og smitteutbrudd en har i mange andre land. En leser dessverre også at en er usikker på om vaksinen vil ha effekt på de muterte variantene

Dersom en mener at inhalasjonsstudiet kan ha en unik effekt - også mot Covid 19 - som forskermiljøet i DK mener (ref pressemeldingen fra sykehuset i DK og alle avisoppslagene), hvorfor vente helt til mars/april med å starte opp fase 1?

5 Likes

Kunne ikke vært mer enig. Her gjelder det å berge liv og få ting tilbake til normalen. Burde være høy prioritet dette.

Regner med de vil få en god del støtte til SIS og de kjører en fase 1/2 ut fra tidligere resultat for raskere å komme ut hvis det fremdeles viser seg gode resultater.

Testet akkurat min første dose med Assist! Luktet mye bedre enn fryktet. Hadde ingen problemer med viskositeten.
Skal sies at jeg har null problem med alkoholbasert hånddesinfeksjon, men gøy å teste ut noe nytt.

Neste steg er å teste det ut på et sår som gror litt dårlig. Skal bli spennende å se om det har en effekt her også

7 Likes

SoftOx kan vel med enkelhet også brukes på f.eks ytre soppinfeksjoner osv.

3 Likes

Sier du at man bør dyppe snabben i det etter at man har vært borti et twilsomt kvinnfolk?

10 Likes

Korrekt. Både før og etter egentlig

Kan nok til en grad ha profylaktisk virkning tipper eg :upside_down_face::wink:

4 Likes

… det verste er at det gir en slags mening :see_no_evil:

5 Likes

Vet ikke hvor mye dere vet om hvordan kjønnssykdommer kommer inn i kroppen, men dere må i såfall injisert Safedes opp i urinrøret hvis dette skulle hatt særlig effekt.

Edit, så akkurat for meg @Konamixx i apotekkø tidlig på lørdagsmorgenen - for å kjøpe Safedes-klyster.

Kanskje man er inne på noe :grin:

5 Likes

Tror heller ikke at det vil bare problemer med å motta støtte - men jeg skjønner ærlig talt ikke, når en til og med i pressemeldingen fra sykehuset i DK, mener at dette vil a potensiale til å revolusjonere og ta Covid-19, at en ikke i dagens situasjon bare setter i gang og får alle dispensasjoner som er nødvendig for å bli ferdig så raskt som praktisk mulig.

3 Likes