Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Det beste av alt er at «luftige» kursmål på feks 200kr bare priser selskapet til ca 1,3milliarder (uten gjeld). Skulle de få opp salget senere i år og/eller lykkes med Swis/sis kan det bli spinnvilt! Sammenlignet med mange andre tulleselskap på Merkur som ikke tjener penger og er priset til flere milliarder.

7 Likes

Virket som mange tidligere aksjonærene hadde tanker om at SoftOx “bare” var desinfeksjon. Covid ble en problemstilling for hele verden, og god håndhygiene ble satt i fokus. Jeg tror mye av det kraftige kursfallet vi så tidligere skyldes nye og uvitende aksjonærer som var utålmodige og kun hadde fokus på dette ene produktet til SoftOx.

Jeg syntes også at formidlingen til selskapet var nokså uprofesjonelt på den tiden, mye upresis og dårlig info. Her har SoftOx gjort et stort steg i riktig retning og jeg vil gi dem ros! Nå mener jeg at selskapet formidler mye god og nyttig info, både til aksjonærene og media. Jeg er faktisk meget imponert over profesjonaliteten med tanke på at de kun er på Euronext Growth børsen.

4 Likes

Eg tror 200,minimum. Hvem sa selge? Kursmålet mitt er 5k ila 5 år wtf lissom… :upside_down_face::call_me_hand::raised_hands:

Hvor mangen aksjer finnes det og hvor mangen forbrukere kommer til å bruke mer enn 500 spenn KUN på den super upopulære delen av soft som gjelder hånddes… det bør ikkje være vanskelig å være ambesiøs. Så har du alt det andre kule på toppen av det, som kan :man_shrugging: være verdt ti gangen av det igjen… :face_with_monocle:

Har tenkt litt på inhalatoren til SoftOx, som mange aviser har ment at det er/kan bli en verdenssensasjon. Hvis BP har snappet opp disse nyhetene, så regner jeg med at de undersøker nærmere om hva det er for noe. Da tror jeg de har tatt kontakt med Thomas Bjarnsholt.

Hadde ikke blitt lei meg viss du hadde fått rett i dine 200. Det 5 års målet ditt :money_mouth_face: :sweat_smile:

1 Like

Men DET mener jo ikke vi! :sweat_smile:

3 Likes

Noen som er gode på SoftOx sine varemerker?
De har patent på EffectDes® varemerket, men jeg lurer på AntiVir™ som varemerke.
De søkte om å registrere varemerket AntiVir i starten av 2020, men her opprettholdt ikke SoftOx fristen. De krevde heller ikke gjenopptakelse i etterkant.
På SoftOx sin nettside har de 2 Antivir produkter. En 250ml som er merket med AntiVir®, men 1000ml er ikke merket med ®. Samtidig omtaler de produktet som Antivir™.
Er det en flaske som har feil design? Og hvorfor opprettholdt ikke SoftOx fristen for å få AntiVir registrert?

For oppklaring. ® betyr at varemerket er registrert. ™ betyr at varemerket ikke er registrert.

Helt enig! Desinfeksjon er bare et steg på veien til hva SoftOx virkelig er! Med en EU godkjenning og SB1 analyse tror jeg at vi vil få mye større interesse, omsetning og investorer i aksjen. EU godkjenning vil også være sentralt punkt i videre kontrakter, med dette kan SoftOx danne seg et godt inntektsgrunnlag for deres virkelige store produkter. Nøkkelen er nok å være tålmodig, noe jeg tror gjenværende aksjonærer i SoftOx er.

@M73102 Jeg kan ikke poste nytt innlegg de neste 13 timene ettersom jeg er en ny bruker. Jeg redigerer derfor et gammelt innlegg og med det, tar jeg en pause. :joy: :joy:

Patenter og registrert varemerke er to helt forskjellige ting. Det første er veldig mye viktigere for SoftOX, og er noe de har på stell.

3 Likes

Helt riktig, jeg mente registrert varemerke! Det virker som patentene deres er helt på stell.:ok_hand:
Jeg retter opp i det nå, takk! :wink:

1 Like

Spennende! Jeg er i gang med et lite hjemmestudie på dattera mi, som har vært plaget av molusker i snart to år. Vi har prøvd alt. Nesten litt drøyt hvis dette skulle fungere.

Eddie

8 Likes

Hehe! Fiffig teori

Det er et veldig godt poeng Bjorgis. Kursen har i 2020 vært veldig preget av “nyheter” relatert til desinfeksjon, som jeg anser for å være et biprodukt, mens alle de andre nyhetene relatert til Swis/Sis mv (herunder også pressemeldingen i DK og rask beskjed om fast track) har hatt liten påvirkning, hvis en ser bort fra den ene dagen kursen steg mye etter første børsmeldingen (men den falt nesten like raskt tilbake). Nå er vi godt i gang med 2021, og det virker i alle fall hvis en ser på kursutviklingen at ingen har fått med seg at vi bl.a. nærmer oss produkt ift sårskyll og oppstart av fase 1 SIS.

10 Likes

DoD i USA sitt bidrag til biofilm eradicator er jo kjempe spennende også. Og des til veterinærer
Safedes og mulig forstøver er jo bare krydder

I tillegg har man denne som et mulig wildcard: https://govtribe.com/opportunity/federal-contract-opportunity/mtec-prevention-of-combat-wound-infections-mtec2103woundinfection (relevant for SWIS)

2 Likes

Tror mange kan få seg en overraskelse hvis resultatene er gode med US Army og de europeisk klinikkene. Da er FDA-godkjenning et sannsynlig neste steg (som skissert i tildelingsskrivet). De kliniske løpene og evt. regulatoriske godkjenningene har en veldig (relativt sett) kort lead-time.

6 Likes

Nettopp derfor at det er så lett å forbli tålmodig; alle mulighetene og ditto potensiale til at kursen plutselig kan eksplodere helt ut av det blå

Hvis de skal få tildelt denne bør det komme ganske kjapt - de er jo ferdig i mai/juni

Støtte eller ikke støtte, SWIS som ferdig produkt bør kunne være høyaktuelt for det amerikanske forsvaret:

An ideal solution would meet the following requirements (not listed in order of importance

Broad and rapid microbicidal (bacterial and/or fungal) activity with a shelf life of at least a year. For proposed solutions that may have to be opened multiple times, it is preferred that the “use within” period is at least one year.
Ease of use, small and lightweight (i.e., should fit in a combat medic’s medical bag) without the need for additional logistic considerations, e.g., cold/warm storage, impact protection, additional supplies/products to enable use.
When placed into a wound, the product should not stain the skin or surrounding exposed underlying tissue and should be easily removable (i.e., washed out of the site of placement with sterile water or saline).
The product should be usable and efficacious in austere environment conditions, as well as packaging that maintains integrity in wide temperature ranges (between 0-45oC), and also in conditions of high and low humidity.
Demonstrable efficacious use of the product on the wound for at least three days in austere environmental conditions referenced above.

6 Likes

Virker som alle kriteriene som står der er de samme som allerede står på etiketten til Antivir. Tror Swis har de samme egenskapene