Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Endelig avklart EU-godkjenning er selvfølgelig positivt for selskapet og kursen. Ingen megatrigger, men definitivt positivt.

Det er vel en viss mulighet for at noen av bremseklossene som jokkerne har lagt ut, brått forsvinner.

Jeg tror den viktigste kursdriveren blir om de vinner HINAS anbud. Det blir da en referanse og døråpner for hele EU-markedet. Det vil også sette fart i privatmarkedet her hjemme, da mange vil legge vekt på at helsevesenet satser på dette.
At de får EU godkjenning tas vel nå som en selvfølge?

Det er så forsvinnende få utover denne tråden som kan noe om SoftOx. Så for kursen vil det definitivt være positivt, selv om vi vet det med all sannsynlighet går i orden.

7 Likes

Skal sies den holder seg veldig bra over emikurs!

6 Likes

Aksjemarkedet på godt vei nedover. Den nye normalen innebærer godt marked for den ene delen av virksomheten (hånddesinfeksjon) fremover. Vaksineproblem+virusmutasjoner sørger for at det fremdeles er håp for inhalatoren som et koronavåpen.

Får vi reprise av Softox sin bratte stigning fra mars/april 2020? Fra mandag av kommer salg i Meny og bunnpris (norgesgruppen) og mange potente nyheter kan komme når som helst!

6 Likes

Tror ikke man bør undervurdere betydningen av å stå på den prominente listen til WHO og som tidligere postet anbefaler WHO allerede Chlorhexidine til helsevesenet som er en av ingrediensene til Softox. De har allerede uttalt henvendelse fra Asia noe som gir grunn til at de allerede kan ha fått noen prøver for testing uten å gå ut med det. Almås sa tidligere at han ønsket å selge i 1000L så at det plutselig kan komme noe større bestilling utenom det nordiske /Europeiske markedet bør ikke komme som en stor overraskelse de fleste her inne. Som @Hardox sa…bare å snurre film…

6 Likes

Er dette kjent info? Link?

Angående BE. Hva er det står på for at de kan sette dato og starte fase 1?

(Ville tro at DoD har like mye igjen for å starte som Softox)

Høres ut som et glitrende spørsmål til webcast’en som man må anta at etterfølger Q4. Kan ikke huske at det har blitt kommunisert overhodet utover at man skal få ytterligere informasjon iløpet av kommende år.

Står i håndhygiene veilederen som jeg la ut for 3 dager siden

Det står om klorhexidin i veilederen fra 2009 som det ble linket til over her, ja, men jeg spør igjen, hvor finner man informasjon om at softox sine produkter inneholder klorhexidin?

Finnes neppe noe info om det siden det ikke stemmer.

2 Likes

Stille her men er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente på nyheter. Benyttet sjansen til å øke med 20% i dag.

3 Likes

Virker som den faller sakte mens vi venter på nyheter. Jeg har brukt tiden til å kjøpe mer.
Hvor lenge tørr en å vente på lavere kurs før en nyhet?

Fascinerende sjeler som blodtrader 50 - 200 aksjer i denne aksjen - dag ut og dag inn :joy:

3 Likes

Haha, farlig spill med liten fortjeneste. Plutselig selger de sine 200 aksjer på en gladnyhet og blir løpende etter.

Jeg bestilte en litersflaske fra Røde kors, den 10. januar. Fikk svar i dag om at varen ikke var blitt sendt, men kommer på lager i morgen, på grunn av stor pågang :grin:

11 Likes

Stor pågang hos røde kors, eller stor pågang etter Antivir?

Det var helt tydelig ment som stor pågang på Antivir :blush: