Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Tror når denne rep.emien er over. Så vil det nok begynne å bygge seg ett lite momentum igjen.

1 Like

Tror det er mangel på nyheter, ikke rep. emisjonen som legger demper på kursen nå. Mange nyheter som kan komme når som helst og som burde gjøre rep.emisjonen lett å fullføre.
Tenk å få tegne på 55kr i rep.emisjonen med HINAS-anbud, EU-godkjenning og nye distributører på plass. Håper virkelig ikke det er mer av regulatoriske forsinkelser/byrokrati!

4 Likes
2 Likes

S n o r k :sleeping::sleeping::sleeping:

1 Like

…og hvis Onkel Skrue er til å stole på så ser det hvert fall ut som Antibac skal utgå fra 18 mars (dvs anbudet må komme snart som også antydet av en annen poster lenger oppe)

image

Soon it go : Kaaaboooom​:firecracker: :wink:

Det stemmer det:

Alle bestillinger fra enkeltavdelinger fra KiiltoClean/Antibac vil bli slettet fra og med den 18.03.2020.

3 Likes

18.03.2020?? Skrivefeil eller gammel?

Ja, ser slik ut.

Lenger ned står det litt mer om hvorfor:

Iforbindelse med den globale situasjonen knyttet til Covid19 har KiiltoClean utfordringer med å produsere nok desinfeksjonsmidler i forhold til etterspørselen. De har foreløpig nok beholdere, men utfordring med kapasitet ifm. produksjon.

For å sørge for at helseforetakene får det de trenger ønsker KiiltoClean å selge enheter med større volum til HF-ene for å sikre beholdningen hos HF. Det vil da bestilles til forsyningssenteret for deretter å distribueres til helseforetakene.

Derfor slettes bestillinger fra enkeltavdelinger.

5 Likes

Så ja, irrelevant info. Avtalene utløper og nytt anbud kommer any day.

Skulle ønske småaksjonærene kunne ha litt mindre panikk, ta seg en bolle og gjerne ta seg en tur ut å få seg litt sunn frisk luft. Det skal iallefall jeg. God helg snakkes om en uke eller to når alle vil kjøpe seg inn igjen

Har skjekket på nordnet kontoen min nesten daglig under “selskapshendelser” og på vps, har ikke sett noe om tegning av rep, emisj. Noen som vet om det framdeles er håp her for meg her? har ikz konto, er kvalifisert


https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=522005&attachmentId=209910&obsvc.item=1

Husk at kvartalsrapport er før du trenger å bestemme deg for å tegne eller ikke.

1 Like


Så mye glede, så mye håp og håpløst mange skuffelser har du gitt oss, min kjære og første softox flaske🥰

9 Likes

De danske ekspertene var mye mer positiv til Softox sitt studie;

https://www.rigshospitalet.dk/presse-og-nyt/nyheder/nyheder/Sider/2020/december/dansk-inhalationsbehandling-.aspx

1 Like

På mandag er vi i februar - ikke lenge før fase 1 starter (inhalatoren);

https://newsweb.oslobors.no/message/520795

Blir nok en del mediedekning når det skjer.

2 Likes

Bare neste uke starter rolig, så en får inn resten av ønsket beholdning.

Så kan dere tute og kjøre opp så mye dere vil etterpå :partying_face::chart_with_upwards_trend:

1 Like

Hvordan vil vi tru SoftOx vil reagere på en kraftig korreksjon i markedet?
Jeg tenker at SoftOx ikke har gått gått så mye , som mange andre aksjer. Som har fått økt papir verdien mange gangen uten inntekter o.l.
Mange luftslott i markedet, som jeg vil tru skal ned mye ved en korreksjon.
Det som kanskje straffer SoftOx er er at den reagerer voldsomt pga lite aksjer i omløp ?