Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Det er en salgs slide. Det overdrives litt på alle punktene. So what? Lukten er etter min erfaring mye svakere enn for både alkobaserte og andre varianter. En må folde de ny-dynkede hendene sine over nesa og sniffe inn skal en kjenne det.

1 Like

Alt er relativt - for min del er “lukta” til Antivir en av grunnene til at jeg bruker den. Sml. med mange andre desinfeksjonsmiddel er det knapt ingen lukt. Men her har vi helt sikkert ulik oppfatning.

2 Likes

Om en har covid så lukter den ingenting :upside_down_face:

2 Likes

Hehe. Her i heimen har 3 av 4 covid nå og ingen av oss har mistet lukt- eller smakssansen.

3 Likes

God bedring til dere :confused: håper det går fint :pray:

Takk. Vi har nok vært heldige. Ungene har hatt feber og hoster litt. Jeg har nesten ingen symtomer. Håper det fortsetter slik

6 Likes

Jeg smurte meg inn med Antivir for en time siden. Lukter forsatt svakt av henda. Blir for dumt at de kaller den luktfri, det slår bare tilbake på selskapet og gir iallefall meg assosiasjoner til komunikasjonen de hadde våren 20. Synd.

Til info har jeg aksjer og har tenkt å beholde de lenge siden jeg til tross for “uheldige” uttalelser tror på produktenes egenskaper og potensiale.

1 Like

Da må du vaske deg på hendene, klor begynner å lukte når det har noe å “jobbe med”.
Hvis du i utgangspunktet er ren på hendene å bruker Antivir for å drepe bakterier og virus lukter det ingenting etterpå.

2 Likes

De slidene er 2 år gamle, så ikke ta det så tungt.

3 Likes

Det er godt å høre sliden er gammel, da håper jeg ikke den brukes lenger.
Vaske hender? Slutta med det, har jo antivir☺

(Kan bekrefte at jeg vaska henda rett før).

1 Like

Synes det blir for dumt å kommentere for mye på lukten. Produktet har så mange unike egenskaper at man skulle tro det var for godt til å være sant. Så klager enkelte på lukt. Synes produktet lukter deilig, i forhold til alkoholholdig hånddesinfeksjon.

7 Likes

Fra xtrainvestor: “Ang rep emi. Svar fra tirsdag. “Dette er dessverre noe forsinket, og vi vil opplyse om oppdatert periode en av de nærmeste dagene (børsmelding).””

1 Like

men de er låst på 16/2 ikke sant?

Tegningsperioden blir vel flyttet tilsvarende.

1 Like

Sikkert

Faan, de har over 10% av emisjonen i kostnader til emisjonen, er det vanlig? eller bare konsekvens av liten emi og de faste kostnadene rundt det mon tro?

Velger å se det positive i det; at det forhåpentligvis tyder på yrende aktivitet og for få timer i døgnet. Ikke at rep emi’en er en så big deal uansett, men blir greit å få den ut av verden.

1 Like

Nei, men det er jo vesentlig imo at de får de pengene, og at vi får de få de aksjene vi kan.

Akkurat aksjene er vel så som så. Ikke store summene som hadde gått tapt om man hadde kjøpt tilsvarende på dagens kurs. Men pengene inn i kassen kommer godt med.

1 Like

Har du i hodet hva vi kan forvente av andel? eller er det uvisst? Det var noe diskusjon rundt det om deltagere i rettet kunne delta i rep også?