Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Det trengs nok mer kjøtt på beina før analyse, hvis den skal bli tatt seriøst.

Kursen er i dag på ca samme nivå som før børsmeldingen om resultatet fra minigrisene høsten 2020, det er derfor ikke mye fra SIS som er innbakt (verken godkjennelse om fast track eller nå straks oppstart av fase 1). Jeg har oppfattet at fast track gjør at resultatene gis fortløpende, om kursen ikke reagerer når studiet starter vil den i alle fall stige om/når det kommer positive resultat fra studiet.

He he - jeg husker godt den artikkelen.

1 Like

Hva tenker du må være på plass?

Det blir vel en form for konkurrent? Men så har de ulike innfallsvinkler der denne skal virke i nesen og SoftOx sin inhalator virker i lungene.

I samme gate som Viraleze har vi jo også den svenske sprayen ColdZyme. Den sprayes i halsen og sies å også kunne drepe Covid-19 virus.

2 Likes

Jeg håper de venter med analysen 1-2 måneder og kursen har kommet over 100kr på egen hånd (etterhvert som triggerne innfris). Håper også at HINAS-gjengen får fingen ut og offentliggjør anbudet denne uken!

2 Likes

Ja - kanskje det er best å vente med analysen/ta opp dekning til etter oppstart av SIS OG EU godkjenning er på plass.

Er det noen som vet om Softox vil ha en egen presentasjon av Q4?

Har hatt det i etterkant av hver eneste kvartalsrapport siden Q4 i fjor, så ville vært merkelig uten. Men begynner å få min tvil.

1 Like

Får sikkert beskjed om dato og tidspunkt 10 minutter før den begynner. Bare å følge med! :stuck_out_tongue:

Neida, spøk til side, i og med at ikke har hatt den enda blir det sikkert ikke en egen presentasjon.

1 Like

Hva er vanlig tidsramme for offentlig anbud og hvor lenge etter anbudsfristen er det vanlig å starte opp? Feks: anbudsfrist til ca 10. mars + 2 ukers behandlingstid + en uke til forberedelse for Softox (og evnt klage).

1 Like

Regner med det kommer en liten oppdatering sammens med emien, kontrakt offshore? :wink:

1 Like

Evaluering etter tilbudsfrist settes gjerne til 7-10 dager. Karenstid etter tildeling er typisk 10 dager.

For leverandørene er det viktig å være oppmerksom på at karensperioden ikke er en " klagefrist ". Selv om leverandøren klager på oppdragsgiverens meddelelse om kontraktstildelingen i karensperioden er det ikke sikkert at oppdragsgiveren rekker å besvare klagen før karensperioden utløper. En klage bør derfor sendes oppdragsgiveren så tidlig som mulig slik at han har anledning til å besvare klagen før utløpet av karensperioden.

Det er sjelden det klages, og enda sjeldnere det fører frem (i denne typen anbud).

6 Likes

Stjålet fra facebookgruppen ang offshore.

Nå tror jeg ikke nødvendigvis vi ser noen kontrakter på dette, det blir sikkert bare kjøpt inn fra grossistene til oljeselskapene. Og nå er jo softox inne i sortimentet til grossistleddet så det koker!

12 Likes

Til denne kursprisen er softox den beste investeringen 2021 jeg kan finne, iallefall om de ror hinas anbudet i land. Laster på i dag, i morgen også om ikke det er for sent.

2 Likes

Det hadde i alle fall vært svært logisk.
Jeg har jobbet mesteparten av mitt liv offshore. I de senere år ble det innført obligatorisk spriting av hendene i messa . Dette etter gjentagende smitteutbrudd med Noro-virus. Tydelig at ingen var klar over at sprit ikke dreper Noro :wink:

2 Likes

Leser over Q4 og… spør meg selv når kom Red Cross inn i bilde?
-Red Cross Auxiliary Corps for infection control

Viste Blue Cross var inn i bilde med anbefaling av SWIS men Red Cross har jeg aldri sett nevnt før eller har jeg sovet i timen??

2 Likes

Hvis du tenker på de hundretusenvis av førstehjelpsskrin som finnes på alle mulige arbeidsplasser, idrettshaller, kulturhus, hjem, biler, osv osv osv

Så er nok Røde Kors en leverandør med høy kredibilitet vil jeg tro:

2 Likes

Med tanke på frost passer den kanskje ikke så godt i biler da. :blush:

Den Røde Kors er jeg klar over ble tipset tidlig både de og Softox av meg at her burde de slå seg sammen.

Tenker på denne fra side 8 øverste avsnitt.
“and the Red Cross Auxiliary Corps for infection control are worth mentioning.”

https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=520755&attachmentId=209345&obsvc.item=1

2 Likes

Høres ut som Røde Kors hjelpekorpset? Altså alle de frivillige lagene?

1 Like