Ok, ja da er jeg med, tenkte/håpte nok bare litt større enn det Norske…
Noen som har sett produktene på Meny eller Bunnpris og muligens apotek via Aeris? Hadde vært greit å vite om den avtalen med Norgesgruppen var i rute
Doblet min investering i Softox i går. Blir overrasket hvis ikke Soft kommer med noe kursdrivende informasjon i forbindelse med rep emien.
Sjekk forsiden på Røde Kors:
www.rodekorsforstehjelp.no
God eksponering av Antivir/Softox der iallefall…
SoftOx Solutions AS: National Prospectus registered and commencement of subscription period in the subsequent offering
En rask desperat letesjekk senere ser jeg at det står at prospektet blir publisert i morgen
Lurer på mange mail selskapet har fått om det allerede
Satser på de krydrer morgendagen med noe litt spennende da… 2 uker siden intensjonsavtalen…
Tipper det kommer typ 1-2min før børsen åpner, eller i åpningstiden. Gud forby at de skal sende ut en melding så vi kan lese oss opp i ro og mak…
Blir en del mindre å få enn håpet 279stk ved 10k?
Sammenlignet med potten vi deler i rep emien vil jeg påstå at denne til ansatte med mer var temmelig stor. Likevel positivt at så mange rundt selskapet ønsker å være involvert.
“In addition to the Subsequent Offering, the Board of Directors has resolved that up to 181,818 new shares will, subject to applicable prospectus requirements and available exemptions, be offered to eligible employees, the members of the board of directors and certain invited hired external consultants of the Company at the same subscription price as in the Private Placement and the Subsequent Offering. The shares offered to employees will be issued by the board of directors under the authorisation to issue shares granted by the general meeting on 4 January 2021.”
Enig.
Samtidig sier det noe om at her har folk som kjenner selskapet krevd å få kjøpe aksjer på 55kr. Noe som ikke nødvendigvis er dårlig nytt, selv om man blir utvannet.
Skal bli godt å få dette unnagjort nå slik at man kan begynne å løfte blikket å se lengre fremover
Innsidehandel for 10 mill. er ikke akkurat dårlige nyheter.
kanskje det kommer alle aksjonærer til gode å ha motiverte ansatte som er i samme båt som aksjonærene, og som fikk lov å tegne på 55 kr. Kan virke som de ikke har tenkt å ha emisjoner alt for ofte og at de inviterer med alle ansatte denne gang?
Dette må nesten ha jo ha kommet som en følge av internt press.
Grunnen til at jeg sier det er at det ikke var planlagt noen emisjon for de ansatte i desember (Q3, emisjon), eller januar (generalforsamling), men det kom informasjon om dette på Q4 rapporten.
Så min antagelse i hvert fall er at dette er noe enkelte ansatte har tatt opp at de ønsker mulighet til.
Det er også mye bedre enn opsjoner på kurs X, i mitt hode i hvert fall.
Det som er sikkert er at de kommer til å trenge penga. De flyr ut i økende tempo. Skuffet over at de ikke økte allokeringen til oss. Det kunne vi og de hatt nytte av.
Jeg tror ikke Almås-brødrene gir ved dørene, begge er vel lastet til over pipa med aksjer - de ønsker nok så få aksjer som mulig for maks profitt.
Det store forbruket av penger i Q4 gikk muligens til oppstarten av studie for sårskyll?
Spott on - dette er helt klart et press fra de ansatte, samt det er mye bedre at en gjør det på denne måten enn gjennom opsjoner. Dette er helt klart et relativt stort innsidekjøp!