Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

“SOFTX” er vel den vanlige tickeren. Så både eksisterende aksjer og aksjer utstedt i emisjonen vil bli notert under tickeren SOFTX slik jeg leser det. Som jo er veldig naturlig.
Sier slik jeg ser det ingenting om omsetning av tegningsretter.

2 Likes

2 Likes

Ingenting her foreløpig, noen som vet når det kan dukke opp?

1 Like

Logg deg inn på https://www.euronextvps.no/ - så finner du det der :slight_smile:

2 Likes

Det er “lagg” på 2-3 dager om man har IKZ hos Nordnet.

1 Like

Jeg logget inn på myVPS (linken fra @SIBA) og tegnet meg nå - meget kjapt og enkelt. Lignende erfaring jeg har hatt fra andre emisjoner.

Faktisk overtegnet jeg 7,5 gang ifht hva jeg ble tildelt. Så får vi se :slight_smile:

3 Likes

Prospektet som kom i dag var utrolig grundig (utarbeidet av SP1) - virker som SP1 har et godt grunnlag for å komme med sin analyse…

9 Likes

Har IKZ, så kan ikke tegne direkte hos vps.

@kinaputt
Dukker vel opp fredag eller rett over helga da?

Nå har jeg ikke deltatt i noen emi tidligere, er det en fare for at den blir fulltegnet før vi med IKZ får tegnet? Eller har vi uansett krav på å tegne oss for minimum 0,0279 / aksje?

1 Like

Du får uansett din del, men kan overtegne og håpe på mer.

3 Likes

Ser SWIS studiet har gått fra 20% av kandidatene på Q4 rapporten til nå 25%, så det har gått fremover…

3 Likes

Ingen tvil om at pandemien har vært svært negativt for selskapet sett i et kortere perspektiv. Dyrehelse forsinket med minst ett år, SWIS bør man stålsette seg på at fort blir forsinket med noen måneder og HINAS er blitt utsatt med 9 måneder. Samtidig kan inhalatoren fort overskygge dette og få de negative implikasjonene til å virke fullstendig ubetydelige.

2 Likes

Har også logget meg inn her, finner tegningsrettene, men finner ikke ut hvordan jeg tegner meg for aksjer. Ingen logisk link noe sted.

1 Like

Prospektet har en tegningsblankett på slutten du fyller ut og sender inn.

1 Like

Der kom faktisk tegningsretter allerede i IKZ (Nordnet).

2 Likes

Eller digitalt via VPS - enkelt og greit!
Gå inn på Hendelser, velg Emisjoner/Tegning, klikk på SOFTOX SOLUTION, og bestill.

2 Likes

Har i allefall gjort mitt med overtegning uten å må selge noe så får man håpe man opprettholder sin tidligere 0,% andel.

1 Like

Hei! Har to spørsmål

1. Kan man kansellere tegningen dersom kursen faller under 55?

2. Har tidspunktet for tegning noe å si for evt tildeling av aksjer utover opprinnelig rett, altså overtegning?

2 Likes

Tegnet 10-gangen over når jeg først var i gang, så får man krysse fingrene og se hva man får :sweat_smile:

1 Like

Ditto!

2 Likes

Tegna for lolz da jeg aldri har gjort det før. Spent på å se om jeg får noe av det overtegnende på myggkontoen :slight_smile:

1 Like