“SOFTX” er vel den vanlige tickeren. Så både eksisterende aksjer og aksjer utstedt i emisjonen vil bli notert under tickeren SOFTX slik jeg leser det. Som jo er veldig naturlig.
Sier slik jeg ser det ingenting om omsetning av tegningsretter.
Det er “lagg” på 2-3 dager om man har IKZ hos Nordnet.
Jeg logget inn på myVPS (linken fra @SIBA) og tegnet meg nå - meget kjapt og enkelt. Lignende erfaring jeg har hatt fra andre emisjoner.
Faktisk overtegnet jeg 7,5 gang ifht hva jeg ble tildelt. Så får vi se
Prospektet som kom i dag var utrolig grundig (utarbeidet av SP1) - virker som SP1 har et godt grunnlag for å komme med sin analyse…
Har IKZ, så kan ikke tegne direkte hos vps.
@kinaputt
Dukker vel opp fredag eller rett over helga da?
Nå har jeg ikke deltatt i noen emi tidligere, er det en fare for at den blir fulltegnet før vi med IKZ får tegnet? Eller har vi uansett krav på å tegne oss for minimum 0,0279 / aksje?
Du får uansett din del, men kan overtegne og håpe på mer.
Ser SWIS studiet har gått fra 20% av kandidatene på Q4 rapporten til nå 25%, så det har gått fremover…
Ingen tvil om at pandemien har vært svært negativt for selskapet sett i et kortere perspektiv. Dyrehelse forsinket med minst ett år, SWIS bør man stålsette seg på at fort blir forsinket med noen måneder og HINAS er blitt utsatt med 9 måneder. Samtidig kan inhalatoren fort overskygge dette og få de negative implikasjonene til å virke fullstendig ubetydelige.
Har også logget meg inn her, finner tegningsrettene, men finner ikke ut hvordan jeg tegner meg for aksjer. Ingen logisk link noe sted.
Prospektet har en tegningsblankett på slutten du fyller ut og sender inn.
Der kom faktisk tegningsretter allerede i IKZ (Nordnet).
Eller digitalt via VPS - enkelt og greit!
Gå inn på Hendelser, velg Emisjoner/Tegning, klikk på SOFTOX SOLUTION, og bestill.
Har i allefall gjort mitt med overtegning uten å må selge noe så får man håpe man opprettholder sin tidligere 0,% andel.
Hei! Har to spørsmål
-
Kan man kansellere tegningen dersom kursen faller under 55?
-
Har tidspunktet for tegning noe å si for evt tildeling av aksjer utover opprinnelig rett, altså overtegning?
Tegnet 10-gangen over når jeg først var i gang, så får man krysse fingrene og se hva man får
Ditto!
Tegna for lolz da jeg aldri har gjort det før. Spent på å se om jeg får noe av det overtegnende på myggkontoen