Nå ser jeg ingen grunn til å tro for mye om det ene eller andre, men min forståelse er at nå som rep emi er igangsatt så vil den gjennomføres. Om noen har “interesse” av rep emi ville det eventuelt være å presse prisen under 55kr slik at de får tegnet seg for flere aksjer.
Men det kan like gjerne være at folk rett og slett ikke har interesse av å laste stort opp her enda. Saken er fort annerledes en måned fram i tid, men det er sikkert en del som meg som ikke forventer store triggere i februar, og ser mot andre halvdel av mars og april som den interessante perioden. Da er det lett å se etter andre muligheter i mellomtiden.
Så får man se om en måned eller to om spådommen slår til. Uansett, det er lite annet enn frustrasjon å tjene hvis man skal fokusere på “hvorfor selger noen andre når jeg har troa?” Ingen kommer noen vei med den tankegangen.
Angående analyse så tenker jeg planen var å komme med analyse når EU godkjennelse og HINAS var i boks. Om det er noe poeng med en analyse før dette kommer vet jeg ikke, da må man jo ta en masse forbehold som man slipper hvis man bare venter en ekstra måned eller noe med analysen. Så derfor er min antagelse at analyse kommer i forbindelse med Q1 rapport forventet 29 april. I etterkant av en rekke forventede triggere. Da er caset mye enklere å analysere uten en rekke unødvendige forbehold.