Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Det er flere og flere som reklamerer for selskapets produkter - samtidig er det viktigste å få på plass HINAS og større avtaler i EU, særlig inn mot helsevesenet (som er selskapets fokusområde).

Nå er det bare å vente på at denne uken/måneden er over - rep emien er på plass - og vi kan rette blikket mot nyhetene som vil komme i mars/april.

2 Likes

Tomt hos Meny, eller bare ikke kommet til lager ennå…

8 Likes

Godt å se at de også har kommet i “hyllene” til Meny.

1 Like

Tomt nå🤓

8 Likes

link ? Finner ikke denne jeg hos Meny.

1 Like

Veldig mange nettbutikker som selger produktet nå. Ett raskt googlesøk, AntiVir hånddesinfeksjon, ga ca 20 ulike treff på nettbutikker som selger AntiVir.

1 Like

Var ikke i nettbutikken tidligere i dag så vil vel tro at de har lagt inn produkter før det kom inn i butikkene. Men tydeligvis på vei og det er jo fint :blush:

SoftOx holder seg godt på dager som denne. Mange fremtidspriset aksjer har fått en liten korreksjon nå som rentene har steget.

Er vel en grønn boble, som man bør være oppmerksom på.
Softox har ikke gått så mye på luft og kjærlighet.
Den har vel fått par korreksjoner allerede.
Ligger mange triggere framover.
Håper flere aksjonærer har litt mer langsiktig i Softox.

Softox har allerede falt nesten 20 % siden årsskiftet. Dessverre har selskapet klarte å bruke 2-3 måneder på en emisjon - og kursen har, ikke uvanlig, falt ned mot rep emi. Heldigvis er dette snart over - og en vet til uken om en får overtegnet - og kan i stedet rette fokus mot alle triggerne som vil komme i mars/april.

3 Likes

Softox er ihvertfall ikke priset på tro og kjærlighet. Da hadde mcap ligget på flere milliarder. Faller kursen under 55, fyller jeg på igjen. Så

1 Like

Mye kan sikkert sies men i bunn å grunn mener jeg Softox har vært heldige med denne pandemien, ting tar tid og blir utsatt men dette er positivt slik jeg ser det. Studiene blir utsatt noe ja men samtidlig jobber desinfeksjonsmidlene med dem og ett mye større marked enn forutsatt til og begynne med. Få den endelig godkjent nå og ut i flere markeder så er de plutselig godt cash positiv i sommer (om ikke tidligere). Forhåpentligvis vil SWIS-2 også være ute i markedet før man begynner med neste fase på SWIS-1 og siste fase på inhalatoren, er ikke sikkert dette blir så veldig ille med tanke på finansiering av de siste studiene…
Skulle det også bli samarbeid med FSi tror jeg Softox vil bære gode frukter i form av FN, konkurenter er det få av.

3 Likes

SoftOx Solutions AS: The following is reported from primary insiders of SoftOx Solutions AS

7 Likes

Forstår jeg meldingen rett; at Geir Almås har tegnet seg for ytterlige 2 MNOK i emisjonen i tillegg til det han tegnet seg for tidligere?

4 Likes

Er litt uvanlig å sitte og tenke at insiderene gribber til seg for mye av aksjene, men sånn erre blitt

2 Likes

Jaja, er nå ikke akkurat kjøps bonanza over børsen :joy:

Geit Almås og flere av innsiderne har økt sin pro rata andel gjennom denne emisjonen… Innsiderne har i alle fall sterk tro på kursoppgang fra dagens kurser.

Kan ikke få bedre guiding en at innsidere tegner seg slik. Så her er det bare til å laste opp det en kan få😊

2 Likes

Endelig er Melvin Teigen også inne, dette er vel de første aksjene han har.

1 Like