Lurer på om Styret, Almås (og ledende ansatte) hadde godkjent et oppkjøp til 100% premium i forhold til børskurs. Med SWIS som er et par måneder fra målstreken og alle andre triggerne (Forsvaret, EU-godkjenning, HINAS, SIS ++) som i seg selv burde være nok til å passere aksjekurs 125kr innen et par måneder.
Det tror jeg absolutt ikke Almås/styret vil godta - det er som du skriver mange grunner til at kursen i løpet av en relativt kortperiode vil ligge betraktelig høyere enn i dag, og husk at det var ingen av innsiderne/topp 50 som var interessert å selge når kursen var over kr 100. Videre er potensialet utrolig høyt dersom selskapet oppnår suksess på enn av produktene enn arbeider med i dag.
Det er helt meningsløst å diskutere føler jeg.
Kommer det ett bud på selskapet så må største eier selge og godta, ergo er det første vi får høre om det at største eier har godtatt budet og akseptert det.
Det kommer ikke noe bud vi får høre om uten at ledelsen og styret allerede har akseptert det.
True that, i dette tilfellet vil vi aldri høre om et evt bud før det er godkjent
Da har jeg også signert meg opp i emisjonen. Blir bare stresset av å gå og frykte å skulle glemme det
Det er jo 99% sannsynlig free money. Tok 3x det jeg har rett på, men tviler jeg får en eneste aksje mer.
Noen sjanser må man ta i livet.
Ved å selge SoftOx for skillemynt rett før nyheter mtp inhilator fratar deg en stor mulighet.
Rundt i hele verden sitter folk og googler etter den neste antibiotika som fikser resistente basilusker. Ufattelig med milliarder som skal inn i dette post-Corona
Kursen har allerede vært på 110 hvor det knapt var en eneste på topp 50 som solgte. Almås har snakket varmt om fremtidig omsetning i milliardklassen og selger nok neppe livsverket på billigsalg.
Samme her, har overført til Nordnet så pengene er der. Litt dumt at de må ha pengene før man vet hvor mange man får tildelt. Ble tegnet flere enn først antatt ser jeg nå etter å ha regnet sammen de forskjellige kontoene her og der (1232).
Jeg har hatt troen lenge, jeg var riktignok sent inn i softox og hadde mitt første kjøp på en kurs nærmere 80. Jeg kan med glede si at jeg i løpet av en del måneder har snittet meg godt ned og kjøper stadig nye aksjer. Jeg har overtegnet meg med 10x og tar alt jeg får.
Jeg er spent på tiden fremover, jeg holder og har holdt på aksjene mine lenge, og jeg håper virkelig, basert på alt jeg har lest og igjennom diskusjonene som har dukket opp her at dette er en risiko som vil lønne seg på sikt. Lykke til med rep.emi tildeling folkens så krysser vi fingrene for at raketten går
De melder en dunge med innsidekjøp, forstå det den som kan at det skal tilsi kursnedgang??
Bare tilfeldigheter som styrer når volumet er så lavt. Var positivt momentum 90% av dagen, men det hjelper lite så lenge 800 aksjer i sluttauksjonen er nok til å presse kursen ned.
Er vel tredje dagen der man ligger an til en ok oppgang før det dumpes ved sluttauksjonen (denne gangen med 843 aksjer)
Noen tanker om algoritmehandelen i Softox siste måneder? Han som kjøper 1-3 aksjer hver dag. «Store» kjøpsposter 2-3 kr under kurs, sperrer over. Han utnytter definitivt «sell on news» rykte Softox har. Mulig han satt det i gang? Og her er det ikke sikring av gevinst. Her er det for å holde kursen nede. På en nyhet så gikk aksjen 10-15 %. Når momentet avtar smeller flere tusen av aksjer inn og Softox ender rundt 0. Som andre nevner siste dager selges det ned ved stengning. Har vært i Softox siden mars 2020. Det vi ser nå er svært styrt spør du meg.
Må skjule seg blant Nordnet-kontoer i så tilfelle, dersom det akkumuleres jevnlig og mye.
Det er ikke noe å bry seg om.
Så lenge folk ikke legger seg på kjøp i ordreboken er det ingen annen måte å selge på, så her er det bare å avvente til interessen tar seg opp.
Det er litt merkelig - men kursen går nesten alltid ned til emisjons kursen ( den er som en magnet) derfor er det veldig bra at rep emi straks er ferdig. Med den utrolig lave omsetningen er det veldig enkelt, bare med noen få aksjer, å få kursen opp/ned flere prosent.
Jeg er sikker på at interessen vil ta seg opp når emisjonen er ferdig og nyhetene kommer i mars/april. Det er også etter mitt syn utrolig positivt at vi får innsidekjøp på nesten 4 mill på disse kursene - og ikke minst at Geir Almås kjøper enda flere aksjer og er villig til å øke sin andel. For min del er det bare fint at kursen holder seg på disse nivåene - og at SP1 analyse/dekning ennå ikke har kommet.
Det ble nevnt her inne at det blir løpende rapportering med Fast track på SIS.
Hvor lenge varer fase 1 og antall pasienter? Og hvor ofte kan vi forvente oppdatering?
SoftOx Solutions AS: Share issuance to employees
Så de ansatte har selv spyttet 9 mill i kassa
Primærinnsiderene tok 65,671, så vanlige ansatte tok 98,677
Imponerende, da er det flere enn oss som har troen!