Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Ja. Planen nå(den bruker og endres) er å selge da vi kommer til 200. Har tro på at vi gjør det iløpet av 2021. Tenker at vi ganske raskt etter emisjonen stabiliserer oss rundt 100.

Ny teori på kjøpet på fredag: det er et fond på vei inn.

1 Like

Jeg har tegningsretter for litt over 200 aksjer og vet ikke om jeg tar de. Blir bare snakk om småpenger kontra å kjøpe over børs om kursen ikke går godt de neste dagene.

2 Likes

Pt er det altså 2000 kroner FØR overtegning du da kaster ut av vinduet. Det tar kanskje ti minutter å tegne seg og etterpå passe på at man har pengene på riktig konto etc. Det blir ganske god timelønn i min verden.

(Men selv om jeg argumenterer mot det her nå, så håper jeg jo at en haug med aksjonærer tenker som deg, slik at jeg får kanskje 100% overtegning)

7 Likes

Har aksjene på flere kontoer så derfor jeg synes det blir litt mye styr for lite. Men skal bruke helga å lese litt opp angående rep emisjonen👍

1 Like

Er du sikker på det? Tidligere emisjoner jeg har vært med på så har man kunnet oppdatere sin ordre helt frem til fristen utløper.

Nesten litt for bra spør du meg (fra rep-emi prospektet): “The clinical study
started late November 2020 and has already recruited 25% of the total number subjects by the end of
December 2020. The study is being performed at the recognised wound treatment centre at Bispebjerg
University Hospital in Copenhagen. Given the ongoing lockdown and restrictions by the Danish government,
this may affect the recruitment and conduct of the study. Due to the nature of the ongoing COVID-19
pandemic, the company cannot predict when the study will be completed”. Særlig med tanke på at lockdown’en i Danmark vel skulle vare ut februar.

6 Likes

Ja - samtidig skrev en i prospektet at en pr utløpet av desember hadde innrullet 25 %, og nå er planen å ha på plass 100 % av pasientene ved utløpet av mars. Det tilsier at en har klart å opprettholde tempoet, dvs. ca 25 % (10 pasienter) pr måned i 2021. Altså en har ikke blitt påvirket av Covid-19 slik en først hadde trodd.

Det beste er at disse studiene tar betraktelig kortere tid - står at en vil være ferdig 31. mai.

7 Likes

Hvis swis blir ferdig på tiden 31 mai, hvorfor skal de ikke være tilgjengelig for salg i 2021? Er det pga byråkratiske prosesser? (Ala det svenskene brukte 2 år på)
Er CE-merkingen nødvendig først?

Jeg håper de får FDA godkjenning (501 clearance) som de har skrevet om og kan selge rett til det amerikanske Forsvaret.

Mulig dette er gammel info for enkelte her, men var nytt for meg.

Fra clinical trials kan du se hvilke data som ble satt inn på hvilken dato:

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT04771819?V_1=View#StudyPageTop

Man ser nederst her locations og hvem som er kontaktperson:

image

Kun ett site som rekrutterer, og kontaktpersonen kan man google til Linkedin (jeg antar dette er riktig person):

https://dk.linkedin.com/in/ewa-burian-7705b697

image

Angående rekruttering så gidder jeg ikke poste alle skjermbildene for da blir innlegget ekstremt langt. Men, fra Q3 rapporten var 4 pasienter rekrutter (ca 10. - 13. desember), og så sier de 10 pasienter rekruttert i prospektet per 31. desember. Merkelig nok påsto de ved Q4 rapporten at det var 8, så kom det 2 til inn i romjulen som de ikke hadde fått oppdatering på?

Uansett, jeg ser vel to muligheter:

• Studien kjøres av en person ved ett site, der personen som er ansvarlig for studien jobber. Antar vi at samme person oppdaterte clinicialtrials manuelt, så bør informasjonen være oppdatert og korrekt føler jeg?
  • Men om dette er data som har blitt lagt inn fordi det skal matche hva som er registrert i en annen database ett eller annet sted, så er det selvsagt mulig at dataene var utdaterte på det tidspunktet de ble lagt inn på clinicialtrials 23. februar. Jeg aner ikke hva sjansen for dette er?

Man kan jo også sende en epost til selskapet og spørre, men for min del bryr jeg meg ikke nok til å gjøre det. Grunnen er at selskapet har vært så trege på å svare på mine eposter tidligere at jeg ikke gidder å bry dem, men jeg tror den eneste måten å få klarhet i dette på er å spørre selskapet egentlig.

Enn så lenge er jeg optimist, men vi får se om det kommer noen børsmeldinger framover eller ikke.

Jeg tror forøvrig at man kanskje kan sette denne studien i sammenheng med intensjonsavtalen med forsvaret som de har intensjon om å signere rundt 1. april. Det er i hvert fall en spekulasjon jeg har.

4 Likes

Lurer på hva kursen spretter opp i da melding salg amerikanske forsvaret blir publisert.

Tror vi kan belage oss på noe venting der foreløpig.

“SoftOx Solutions AS og Forsvarets forskningsinstitutt (FFI) har signert en intensjonsavtale med ønske om å tilpasse de sivile produktene selskapet utvikler til anvendelse for militære formål.”

Antar Hvis/når dette blir godkjent for militære formål kan man snakke om å levere til noe forsvare, ikke før.

1 Like

Det hadde nok ikke vært ueffent om en liten flaske AntiVir hadde blitt naturlig tilbehør til enkeltmannspakken som alle i Forsvaret alltid har på kropp (bortsett fra kontorkrigerne, selvfølgelig) …

2 Likes

Muligens et enkelt spørsmål, men har alle utsalgssted / land egene navn eller merke på flasken ?

Har sagt dette i flere måneder, synes tanken er veldig god :slight_smile:
Hadde en våt drøm i natt at softox begynte å sette sprøyter mot hiv/aids, var helt svett av børskursen.

Det er flere aktører som kjører det som EMV (Egne Merkevarer), men samtlige mener jeg er merket med “by SoftOX”.

XXL kaller det for Assist, Norgesgruppen kaller det Aeris - jeg regner med det kommer flere navn etterhvert…

Takk, var det eg trodde.

Har større tro på et merke navn eg da, men ok :wink:

2 Likes

Ja man kan oppdatere og endre helt opp til bestillingsfristen som utgår tirsdag 2. mars.

1 Like

I pressemeldingen om intensjonsavtalen står det de jobber med å få signert avtalen før 1 april

Kan være lurt å være inne hvis de får den avtalen og varigheten (la oss si ) 5 år og muligheten for kjøp av både swis og desinfeksjon til militære formål :wink: (tipper SB1 kommer med analysen etter den eventuelle avtalen og godkjenningen fra NO/DK) Da kan det begynne å bli riktig hyggelige tall det er snakk om…

1 Like