Nå bør alt ligge tilrette til vekst.
Oppdatert i dag uten at dato er forandret:
Såvidt jeg kan se har de kun fjernet en av kontaktpersonene.
SoftOx Solutions AS: Share issuance to employees
Er ikke dette tidligere meldt ?
Det ser da ut som samme melding som ble gitt 24/2.
Det er nesten sånn at jeg begynner å mistenke disse utsettelsene kommer av den ventende godkjennelsen til Softox…
Dette er en korrigert versjon av meldingen som kom 24. februar. De har redusert antall aksjer under Geir Almås.
24.02.2021, 20:50:29
Almås together with his close associates holds 989,072 shares in the Company.
01.03.2021, 10:37:57
Almås together with his close associates holds 861 473 shares in the Company.
Hvem er det vi venter på, er det REK / Statens helsetilsyn?
Aner ikke hvem som godkjenner
Ny børsmelding etter slutt idag. Føler det på meg.
Etter uker og måneder med kursmessig så var det plutselig voldsomt til action da. Jaja, jeg regner med dette bare viser forsmaken på hva som kommer videre. Skal bli morro dette!
Jeg vet ikke polsmannen - men Softox har vel ikke tidligere hatt praksis å børsmelde verken første innrullet pasient/oppstart, ref swis 2. Ser ut tilå være mange likheter med SIS - men en kan vel ikke kommet så langt allerede 1. mars (selv om en har kommunisert at en jobber hardt for å starte tidligere enn mars)?
Var det ikke snakk om at inhalator skulle testes på mennesker ila mars, mht effekt? Da må vel safety på plass i forkant. Så dette kan stemme!
Er veldig usikker men…så er de fase 1 clinic også??
-We perform a wide range of clinical studies in our 10-bed fully equipped clinical pharmacology research unit located at Copenhagen University Hospital, Bispebjerg.
De skriver at det er 64 forsøkspersoner de har rekruttert. SoftOX har 40.
https://www.dantrials.com/media-centre.html
Edit: Men før jeg så det, så sendte jeg en mail og spurte - og etter jeg skrev det over fikk jeg svar:
Tak for din email. NCT koden for studiet er NCT04576312.
Torben
Da blir det 24 for mye. altså ikke Softox og herved avklart.
Den UNI911 Så jeg også mens jeg har holdt på her…
Takk. Det var i Swis 2 selskapet hadde 40 pasienter. I SIS skal de ha 64 pasienter - se lenken du vedla.
Yepp så det, da kan det faktisk være noe i denne jeg la ut likevell
Actual Enrollment : 64 participants