At UNION forsker på dette har vært kjent siden Juli i fjor, om ikke lengre, selvsagt en kjent sak for ledelsen i SoftOx også, ja de som stadig kjøper Fikk dere et angstanfall siden så meget ble trukket tilbake
Jeg føler jeg står bra i softox nå, har handlet mye nå under 60, og en godkjent overtegning så er jeg godt rustet for tiden fremover, over halve porteføljen min er i softox Har en tidshorisont på flere år, men tiden frem til sommeren blir ekstra spennende !
Sjansen for godkjent overtegning er vel ikke særlig stor
På onsdag/torsdag får en beskjed hvor mange aksjeren en får i rep emisjonen - og med dagens kurs på kr 65 er det veldig liten sannsynlighet for at en får overtegnet. Spørsmålet er hvor mange av dem som har overtegnet som vil kjøpe aksjer av overskytende i markedet?
Uansett ser en allerede et bedre handelsmønster - dagsomsetningen de to siste dagene ligger 3-4 ganger høyere enn gjennomsnittet den siste perioden, og kursen holdt seg bra i dag selv etter kursen gikk opp 13 % på fredag. Videre ser en at det er få aksjer til salgs - og at en er nødt til å gå opp i kurs for å få kjøpt aksjer av et visst kvantum.
Jeg håper virkelig at Softox børsmelder når en har startet innrullkng av pasienter til SIS - men nå er jeg litt usikker, basert på tidligere historikk. Vet at en børsmeldte når siste fase i Swis 2 ble godkjent og informerte der nådens for seg oppstart, men selveoppstarten ble ikke børsmeldt. Er det noen som har synspunkter på om selskapet vil børsmelde når selve studiet starter opp?
Håper selv at HINAS faller på plass kjapt som fy. Misliker virkelig den usikkerheten som dette skaper. Softox treffer gjennomgående på guidingen, som er betryggende, men kan lite gjøre med eksterne faktorer.
En måned siden intensjonsavtalen i dag… kommer det noe signert snart, mon?
Signering av avtalen er innen 1 april. I kjent softox stil får vi nok ikke vite noe før 1 april klokke 23:59
Tipper resultater av sårstudien først, og så signert avtale i løpet av 14 dager etterpå.
HINAS er ingen selvfølge! Det kan være mange som melder seg på der. Det hadde vært kjekt å se kriteriene på anbudsopplegget.
Både ja og nei vil jeg si, regner med de kommer inn pga. nasjonal sikkerhet.
Mer spennende med forsvarsavtalen og om det eventuelt inluderer NATO godkjenning som jeg tror vil gjøre. Ut fra kalenderen kan den fort komme i uke 12 (22-26 Mars) Ellers havner vi i de 3 dagene før påske.
Jeg klarer ikke være like optimistisk, det er alltid så mange uvissheter og ting i tillegg til den generelle: TTT. Men, jeg er overbevist om at det blir bra. Biofilm er det som gir meg troen.
Inn side kjøpene gjør meg bull, å mest på sår delen ja.
Hvorfor utsette og utsette ett anbud når man allerede har Antibac som allerede leverer i dag? Heller på at dette er utsatt med tanke på å få inn Softox, husk WHO er sterkt inne som de har uttalt tidligere.
Jeg er overbevist om at SoftOx vinner HINAS (det er ingen like gode konkurrenter fra inn- eller utland). Jeg er også overbevist om at Sykehusinnkjøp er så udugelige at det kan bli ytterligere forsinkelser.
Akkuratt det tviler jeg sterkt på. Heller utsatt fordi det ikke er grunleggende alternativer, og de søker stabilitet i en uovesiktelig situasjon.
om de bare søker et alternativ til alkohol og som har visse egenskaper, kan pris vinne og h2o2 eller ren hypoklorsyre vinne…
Tipper ved endelig godkjenning kommer utlysningen ganske umiddelbart
Husk at på overflate er det ekstrtemt mye dokumentasjon på hypoklorsyre.
krever innlogging, gidder du dele litt om hva det dreier seg om?