Noen som vet nøyaktig tidspunkt for tildeling for oss som handler/tegner via IKZ?
2 dager til måske?
SoftOx Solutions AS: Last day of the subscription period in the Subsequent Offering
Spørsmål:
Når dette vises under “subscriptions” på VPS konto:
Har man fått tildelt disse aksjene eller er det kun godkjent som i registrert at man vil ha så mange?
Noen som vet?
Det betyr bare at tegnings-søknaden er mottatt og godkjent. Faktisk allokering / tildeling får du ikke vite mer om før på fredag tidligst.
aaah, takk for kjapt svar! Ble litt usikker her da jeg hadde overtegnet for en hel del…
Hehe… Tror det høyeste vi skal tørre å håpe på er å få tildeling på 1,5X (kanskje 2x) av det vi ble tildelt av t.retter. Men noe mer virker usannsynlig. Vi får se! Tegnet selv 7,5X
Hehe ja…
Leste over en tråd på Facebook om en som ville ha råd om hvilken aksje han skulle plassere 10 000 i, av 275 kommentarer som gikk fra Nas, Telenor til Bitcion men ingen som nevnte Softox etter det jeg kunne se. Er det bare den “gode” klanen her inne som vet om Softox?
Var og kjøpe to safedes på xxl. Lå litt bortgjemt på sportsavdelingen. Her må noen ringe xxl sentralt . Flasken ser fin ut og lukter mye bedre enn sist. Får jeg corona kanskje jeg tar meg en slurk. Dette er ikke en anmodning til andre.
ja, enig. burde stå ved kassen.
Noen som har tips hvor man får kjøpt Antivir? Hverken Apotek1 eller Bunnpris har. Hva heter det hos Meny dersom de fører det?
Antar det var et delvis retorisk spørsmål, men svarer likevel. Det er naturligvis mange som vet om Softox, etter hypen som var i våres. Over 2000 medlemmer i Facebook gruppen illustrerer dette. Selskapet diskuteres også en gang i blant på biotek chatten her på TI. Leverer selskapet fremover med de forventede triggerene i mars og april, vil nok flere ta inngang, og prisingen kommer deretter. Særlig avklaring angående HINAS blir spennende
Apotek1 hadde Safedes men de er sendt tilbake og skaffer ikke lengre, antar XXL er beste mulighet enda.
Aeris er navnet på i Meny.
https://www.mednet.se/produkter/hygien/handdesinfektion/dax-alkofri-handdesinfektion-500ml.html
Avtalen med Kiilto er ikke helt død. Kommer veldig sakte men sikkert flere selgere i Sverige.
Er ikke det, Gama har ikke hatt på lager tidligere etter det jeg har sett men nå har de.
http://www.gama.se/webshop/produkt/81271/dax-alkofri-handdesinfektion-12-x-500-ml-4-pumpar
Har 1650 aksjer i Softox og har hatt dem siden ifjor høst typ. Fikk tildelt 22 tegningsretter, syns det var litt merkelig lite…
Fikk selv en tildeling på 2,6%, så enig i at det var lite.
Etter info på XI “kan” det se ut som HINAS er utsatt til oktober.
Hva slags info er det du sikter til?