Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Oktober? Virker helt ulogisk. De vil skyve den ytterligere tre måneder i så fall.

Det de sikter til der er jo denne

Sist oppdatert 08.12.2020

Mens siste oppdatering ref denne:

Sist oppdatert 01.03.2021

Så ingenting er forandret enda.

Denne aksjonærmassen er bare :ok_hand:

3 Likes

Rein idioti. Folk selger pga dette lord…

Lurer på hvem som solgte hehe

De referer til dette og tolker det dithen at ny dato er 1 oktober. Forsto ikke tankegangen helt.Dette

Her tror jeg det er bedre å vektlegge det at Almås-brødrene, ledelsen og de ansatte i Soft har stått for massive innskudd i den siste emisjonen.
Spesielt gjelder dette Almåsene… !

5 Likes

Hadde ikke overrasket meg om HINAS utsettes for ørtende gang. Uansett utfall, så er det pga. sårbehandling jeg eier aksjen. Bryr meg pent lite at byråkratene i Sykehusinnkjøp er udugelige.

7 Likes

Denne er sist oppdatert 8 desember. Hvorfor skulle ikke selskapet være informert dersom anbudsprosessen ble bestemt utsatt for 3 måneder siden?

1 Like

Ligger et par eldre versjoner i web.archive.org og datoene på denne siden har blitt oppdatert ser jeg.

Nå er den slik (men oppdatert dato må nesten være feil/glemt å oppdatere):
image

Så jeg vil tro det er disse endringene man baserer konklusjonen om at det er utsatt til 1. oktober 2021 på.
Ikke umulig at det kan stemme men en veldig klønete måte å gå ut med informasjonen på i tilfelle.

Link til der jeg fant de forskjellige versjonene:
https://web.archive.org/web/20201101000000*/https://sykehusinnkjop.no/nasjonale-avtaler/hygieneprodukter

3 Likes

Skal vi tro at Softox har møte med Sykehusinnkjøp 2 Juni om SWIS, SBE og SIS ? :wink:

Hvorfor trakk du tilbake innlegget?

Ble noe rart med bilde.

Alt må fact sjekkes - bare legger ut fra XI.

Står kursen seg nå er det jo knallsterkt :slight_smile:

2 Likes

Du mener kursen skal mye ned pga en ikke-bekreftet HINAS-utsettelse på 2 måneder? Hva mener du korrekt verdsettelse bør være? (PT er den 540mnok derav ca 70mnok cash)

1 Like

Det betyr at aksjonærene ikke forventer noe av den HINAS-saken i dagens kurs. Og det er vel bra?

Har jo vært hypet som en trigger.

2 Likes

En ting er hva som er rasjonelt, en annen ting er hvordan aksjonærmassen agerer på den minste desinfeksjons-informasjon :slight_smile:

Utsatt i 2 måneder i så fall… Triggeren står ved lag :slight_smile:

Må huske at brorparten av Facebook-gruppen ikke har snøring hva som blir skrevet hverken her eller på XI. Hadde nok fått en heftig dupp (om enn kortvarig) om informasjonen nådde den grupperingen.

1 Like