Og det er ikkje rart. Folk plukker heller ikkje opp 1 kr som ligger på gata
eller hundrelapper, som er Softox sitt tilfelle.
Alle bekker små, gjør en stor Å, pleide min avdøde Far å si. Som attåtnærning så hogde han brøytestikk for Statens Vegvesen, fikk 50 øre stk, et år ble det en 14-fots Ranabåt for de pengene, og året etter ble det en påhengsmotor, ja det var tider
Er ikke uenig med deg i at kursen (samlet) har hatt en positiv effekt av desinfeksjon - og det er nok helt sikkert aksjonærer som har mye mer fokus på desinfeksjon (enn de øvrige delene av Softox), nettopp fordi produktet allerede er ute i markedet.
Det som er mitt poeng, er at jeg er overrasket over at kursen i mye mindre grad har blitt berørt av alle de gode nyhetene som særlig kom høsten 2020 - og et veldig godt eksempel er at når informasjonen om at Swis 2 ser ut til å være snart ferdig (raskere enn det jeg hadde forventet), og vi vet at selskapet er i gang med å arbeide med sertifisering av produktet, synes jeg det er merkelig at kursen ikke stiger på denne nyheten (og alle innsidekjøpene) - men heller synker 10 % fordi HINAS anbudet er utsatt…
Det er ingen tvil om at det største markedspotensialet ikke ligger i desinfeksjon - men i sårskyll/sårbehandling (og ikke minst SIS), og her har det skjedd mye (og forhåpentligvis har vi snart oppstart av fase 1 i SIS og sårskyllprodukt ute i markedet om ikke alt for lenge). Jeg mener derfor, i likhet med de ansatte og primærinnsiderne, at dagens kursnivå er veldig attraktiv og velger å kjøpe i stedet for å selge - og en 10 % nedgang pga utsettelse av HINAS er en overreaksjon og gir en enda bedre kjøpsmulighet i mine øyne. Men her for alle gjøre opp sin egen vurdering:)
Vært fint med noen go’meldinger nå.
Én ting føles veldig behagelig med at katta er ute av sekken; det eneste potensielt røde flagget er forskjøvet mange mange måneder frem i tid. Hatt en uggen følelse i mange uker i retning HINAS. Som bør bety at nedsiden fra dagens nivå er ekstremt begrenset. Mao; svært bekymringsløst å fylle på, samtidig som at oppsiden fortsatt er den samme.
Intet nytt hos meg ihvertfall…
Klarte ikke la vær å fylle vanlige aksjer i dag i tilfelle liten andel overtegning, så måtte til å spytte inn mer cash på IKZ’n for å dekke eventuell overtegningstildeling😆
Om ikke området 55-57 er bunnen her, skjønner jeg ingenting!
Er dette siste fase før det kan komme ut for salg?
Hvis gode resultater selvfølgelig
Ja - dette er siste fase. Se børsmeldingen som kom oktober i fjor.
Kan swis konkurrere med produkter som pyrisept, klorhexidin, bacimycin osv, eller er det kanskje ikke helt sammenlignbart?
Såvidt jeg kan forstå kan det så absolutt det.
Pyrisept kan gå å legge seg, 57 kr pr aksje
Må si jeg er meget skuffa over utviklingen i aksjen og benytta meg heller ikke av tegningsrettene mine.
Kommer ikke ledelsen med noe oppløftende snart tror jeg det er mange som kaster kortene etter hvert dessverre.
Det må dere bare gjøre we can take it
At bajsere komenter er alltid et godt tegn
SoftOx sårskyll (SWIS) utvikles til et medisinsk teknisk utstyr til bruk for rengjøring av akutte sår og forhindre at infeksjoner oppstår. Produktet vil egne seg for rengjøring av enkle hverdagslige skader (kutt, skrubbsår) og til mer alvorlig hudskader som brann- og kirurgiske sår. SWIS vil kunne bli et godt alternativ til dagens sårskylleløsninger som har utfordringer med hensyn til bivirkninger, resistensutvikling og effekt. SWIS forventes å være selskapets første CE-merkede produkt for det Europeiske markedet.
Kan det selges i Europa uten CE-merking og?
Så du solgte ikke på 67 og kjøpte inn tilsvarende på 55? Liker du ikke penger? Er de kanskje ikke gode nok?
Har aldri skjønt nytteverdien i å jamre seg når årsaken til kursutviklingen i stor grad er eksterne faktorer som er ute av selskapets hender. Man må gjerne være skuffet, men skuffet på hvem? Fru Fortuna?